Perheemme ÄLYSI tänään suuren HÖLMÖYDEN: sushi on kalaviipale riisin päällä!!!
Kyllä me naurettiin sielujemme pohjista asti. Kalaviipale riisin päällä ja ihan älyttömät hinnat. Kyllä ihmiset on outoja!!!!
Kommentit (28)
Ja lanttulaatikko on lanttua laatikossa.
Sushihan ei ole riisi ja kalaviipale.
Mua naurattaa mielikuva, että tämä "kyllä mä niin naurettiin"-tyyppi olisikin tosissaan. Koko perhe hohottaa milloin mitäkin asiaa yhdessä päivätolkulla.
Lihapullat on jauhelihasta pyöriteltyjä palloja! Kyllä nauratti kun tämä tajuttiin, ei jeesus!
Makaroonilaatikko on makaroonia laatikossa.
Mämmi on.... En tiedä mitä se on....
Mä tajusin että kuu ei tuota valoa,vaan siihen osuu auringon valo. Siis ihan itte tajusin.
Niinhän sitä luulisi mutta sen sushiriisin teko vie tosi paljon aikaa ja vaatii taitoa sekä oikeanlaisen maustamisen. Tein kerran 5 tuntia sushia kotona. Sen jälkeen 12 euroa rasiasta ei tuntunut enää yhtään pahalta valmiina 😁
Kaviaari se vasta hauska juttu onkin. :P
Oho. Sushi on taidolla tehty ruoka. Riisi on erityis riisi. Raaka kala on laatu kala myrkytysriskin vuoksi.
Mutta se on se kombo wasabi, levä, soija, kala ja riisi. Nam
Kyllähän ihmiset maksaa malttaita pakastepitsastakin ravintolassa sekä nakeista ja perunamuuseista.
Ajatella, että italiassa myydää ravintolassa kalliilla yhtä keitettyä perunaa. ? - Ei,se on pelkkä keitetty peruna.
Kyllä mikäkin nauran usein ja makeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sushihan ei ole riisi ja kalaviipale.
Näinhän siinä pääsi taas käymään että ap on yhä yhtä älyämätön kuín on ollut tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa mielikuva, että tämä "kyllä mä niin naurettiin"-tyyppi olisikin tosissaan. Koko perhe hohottaa milloin mitäkin asiaa yhdessä päivätolkulla.
Mietin vain sitä, kuinka surullista on, ettei aloittajalla todennäköisesti ole perhettä ja silti tekee näitä ketjuja. Vaikuttaa siltä kuin haluaisi perheen, mutta ei onnistu.
Ja pasta on vehnäjauhoa ja vettä :D
Niinpä, ja siinä on vielä levä ympärillä ja pahaa mönjää. Nytpä sivistyitte lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain sitä, kuinka surullista on, ettei aloittajalla todennäköisesti ole perhettä ja silti tekee näitä ketjuja. Vaikuttaa siltä kuin haluaisi perheen, mutta ei onnistu.
Tämä on palstaincellin aloitus, kuten tusinat muut, itkuiset naiset ja majoneesittomat mäkkärieväät jne.
Nyt vasta älysitte?? Aika hitaita olette.