Muistakaahan, että Pääsiäinen ei ole mässäilyjuhla🤔
Pääsiäinen lähestyy kovaa kyytiä, ja kauppojen hyllyt notkuvat jo suklaamunia, mämmiä ja pashaa. Koitetaan kuitenkin pitää mielessä, että se herkuttelu ei suinkaan ole se Pääsiäisen tarkoitus. Pääsiäisen tunnelmaan voi virittäytyä vaikka kauniilla koristelulla, kukilla ja pajunkissoilla. Itse valmistan Pääsiäisen herkuksi kanakeittoa ja raikasta hedelmäsalaattia. Pääsiäisen pyhät kannattaa hyödyntää liikunnan ja ulkoilun parissa. On sitten mukavampi palata taas arkeen, kun sen aika koittaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki perinteiset pääsiäisherkut,a😋
a-kirjaimia ja pilkkuja ainakin riittää,,,,,aaaaa
Eihän pääsiäisenä voi mässäillä muulla kuin suklaamunilla. En tiedä mitään muuta pääsiäismässyä.
Pääsiäinen todellakin on suuri munajuhla. Joten mässäilen ainakin munilla ja mämmillä.
Kyllähän se perinteisesti on, kun on 40 vuorokautta ensin paastottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sen näkee, että jokainen lihavia pilkkaavien ketju on matalasti koulutettujen käsialaa. Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Tämähän ei suinkaan ole mitään pilkkaa. En puhunut myöskään lihavista mitään.🤗
Kai ymmärrät kompensoivasi omaa epäonnistuneisuuttasi tekemällä näitä aloituksia? Jos parantaisit omaa elämänlaatuasi, voisit lopettaa typerien aloitusten tekemisen, koska olisit tyytyväisempi itseesi. Nyt et ole, koet olevasi paska ja siksi jauhat paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sen näkee, että jokainen lihavia pilkkaavien ketju on matalasti koulutettujen käsialaa. Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Kai ymmärrät kompensoivasi omaa epäonnistuneisuuttasi tekemällä näitä aloituksia? Jos parantaisit omaa elämänlaatuasi, voisit lopettaa typerien aloitusten tekemisen, koska olisit tyytyväisempi itseesi. Nyt et ole, koet olevasi paska ja siksi jauhat paskaa.
Voi voi, mikäs sinua nyt noin kovasti kiukuttaa?😲
Onko sinulla paha mieli?🥺
Mielipaha?😩
Minä mässään jos haluan. Olen ateisti ollut koko ikäni. Minun elämääni ei määritä mitkään uskonnot eikä jeesustelut.
Toivottavasti saan kikulia, jolla juhlistaa kevään alkua. Jätän sen sikiämisen kyllä, haluan vain harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä myös raikkaita voileipiä.
Ai että! Kyllä, muttta ei missään nimessä mitään tunkkaisia voileipäkakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, mikäs sinua nyt noin kovasti kiukuttaa?😲
Onko sinulla paha mieli?🥺
Mielipaha?😩
Voi Henna, Henna.
Pitäisköhän varmuuden vuoksi alkaa nyt jo suunnitella "turvalliset ja sallitut" jouluherkutkin valmiiksi? 😂 onks sulla vinkkejä?
Ekumeeniset terveiset ap sinne ahtaaseen ja pimeään komeroon, missä elät.
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä myös raikkaita voileipiä.
Olin jo aivan unohtanut tämän nostalgisen herkun! Kiitos!
Minä mässäilen pääsiäisenä konvehdeilla. Sama pätee myös jouluun ja juhannukseen.
Näkisitpä Puppan pääsiäisvasun niin pöyristyisit! 👴👴 vasu täynnä mämmi, pasha, sokolaat ja tietennii pääsiäisjuomia🍻🥃
Pääsiäinen päättä 40 päivän paaston, jolloin esimerkiksi ortodoksit keskiyöllä kantavat herkut pöytään.
Rakkaani, syö kakkaani.🐒💩