Uskotko vielä työllistyväsi?
Jos olet pitkään ollut työttömänä, uskotko vielä työllistyväsi? Oman alan suhteen olen luovuttanut, mutta toivottomalta tuntuu löytää mitä tahansa palkallista tekemistä päivien iloksi.
Kommentit (25)
Kun valmistun tästä koulusta, arvelen etten koskaan tee sen alan töitä. Hankin vielä lapsen/lapsia. Ja sitten työkyvyttömyyseläkkeen loppuiäksi, kroppa on jo niin romu ettei kestä näitä töitä. Olen tehnyt paljon fyysisesti raskasta työtä,a
En usko, kun en pysty tekemään niitä töitä, joita osaan eikä mulla ole mitään kokemusta koulutustani vastaavasta työstä. 1,5 vuotta työttömyyttä nyt takana, työnhakua jo useampi vuosi ja haastattelussa olen ollut viimeksi 3 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrittämisestä tehtäisiin helpompaa ja kannattavaa niin kyllä voisin työllistää itseni. Muuten ei mitään mahdollisuuksia. Vanha eukko jo, mummoikäinen.
Sama, vaikken olekaan vielä mummoikäinen, mutta en sopeutuisi enää tavalliseen työelämään.
En. Vajaakuntoinen, kymmenen vuotta työelämän ulkopuolella. Pitkä ja surkea köyhä elämä olisi edessä näin 39-vuotiaana, mutta listin itseni heti, kun vanhemmasta aika jättää. En jää tänne loisimaan.