Kuulin äsken ekaa kertaa umk:n voittajabiisin
Siis tuohan on aivan järkyttävää pskaa. Raivostuttavaa ulinaa pitää toi Parkkonen. Toki tiesin ettei se laulaa osaa, mutta toi on jo saavutus. Ei takuulla mene jatkoon viisuissa.
Kommentit (52)
Kaikki biisit olivat aivan kauheaa ulinaa, ehkä tuo oli siedettävin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta päiväkotien pihoilla hoilataan: "Voiko ihminen kuolla kiimaan?" 😄
Luulen, että he hoilaavat "saat mut palamaan, oot niin kuuma, mut jääkylmääää".
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miksi naisartistien pitää riekkua puolialastomina!?
Koska kauniin naisen paljas pinta myy. Maailman vanhin valuutta.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä sanoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä sanoitus
Vähän selitti asiaa, kun eilen yksi biisintekijöistä sanoi jotenkin niin, että mitä nolommat sanat, niin sen parempi.
Minäkin tutustuin voittajabiisiin vasta tällä viikolla. Muita ehdokkaita ei viitsi edes kuunnella, jos tuo oli paras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi onkin tänä vuonna lähes ainoa esiintyjä esc:ssä, joilla tällainen esitys. Muilla on peittävät vaatteet ja painopiste laulussa. Pääasiassa miesesiintyjiä tänä vuonna muutenkin. Myös jo valitut naisesiintyjät pukeuneet konservatiivisesti. Kaiken lisäksi hyviä laulajia on tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että he hoilaavat "saat mut palamaan, oot niin kuuma, mut jääkylmääää".
Veikkaisin enemmänkin "Voiko ihminen kuolla piimään?" Lapset tuntien.
Luultavasti ollaan keskikastissa mikä on hyvä suoritus. Voittoahan me ei haluta ettei jouduta järjestäjäksi. Eikä Euroviisuissa tarvitse olla mitenkään ainutlaatuinen. Itse muistan viisuista nippanappa ehkä kolme kappaletta. Yhden Abbalta. Yhden Lordilta ja yhden Käärijältä.
Takatukan olis pitänyt voittaa. Huumorilla ja sekoilulla viisuissa pärjää paremmin kuin yrittämällä tosissaan laulaa vaikkei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi onkin tänä vuonna lähes ainoa esiintyjä esc:ssä, joilla tällainen esitys. Muilla on peittävät vaatteet ja painopiste laulussa. Pääasiassa miesesiintyjiä tänä vuonna muutenkin. Myös jo valitut naisesiintyjät pukeuneet konservatiivisesti. Kaiken lisäksi hyviä laulajia on tänä vuonna.
Miksi alapeukut? Tänään juuri kuuntelin ja katselin muiden maiden esitykset läpi.
Itse en ole vieläkään kuullut sitä.
Euroviisuthan ovat kaikkien maiden osalta yleensä aina surkeaa kuraa.
En ymmärrä, miten taas luullaan, että Suomella on mitään mahdollisuuksia, ei varsinkaan suomenkielisellä biisillä.
Itse en tykännyt biisissä muusta kuin Lindan viulunsoitosta. Kauheaa ulinaa oli koko biisi.
Vierailija kirjoitti:
Pete voisi vilauttaa.
%3D
Vierailija kirjoitti:
Takatukatakatukatakatukka!!!
Ja huulilla kalapuikkoviikset.
Tiiätteko kuka ei kimittänyt? Tapio Rautavaara. Harmi kun hän ei ole enää olemassa niin ei voida euroviisuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina niin hämmentävää, kun joku kehuskelee tietämättömyydellään.
Miten tietämättömyys ja musiikkimaku liittyvät toisiinsa? Ei mitenkään. Oletko sinä tietämätön, jos et pidä jostakin mistä joku toinen pitää? Hemmetin typerä kommentti.
En minäkään siitä erityisemmin pidä, mutta olen kuullut kyseisen biisin kymmeniä kertoja. Elät vissiin jossain tynnyrissä?
Missä sitä oikein kuulee niin paljon? Olen kuullut sen itse vain siksi, että varta vasten kuuntelin youtubesta ja eilen laitoin telkkarin päälle. Eli 2 kertaa kuultu.
Radiosta ja telkusta.
Mä kuulin kans sen ekaa kertaa tänään. Sitä on kai soitettu radiosta, koska tuntu ihan ku olisin kuullu sen ennenki jossain. Ihan suomalaista kamaa.
Missä sitä oikein kuulee niin paljon? Olen kuullut sen itse vain siksi, että varta vasten kuuntelin youtubesta ja eilen laitoin telkkarin päälle. Eli 2 kertaa kuultu.