Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Länsiväylä testasi: Pysähtyykö kukaan kanssa-autoilija jos jäät tien päälle - lue surulliset tulokset

Vierailija
01.03.2026 |

Järvenpää, Lahden väylä: 30 min, 80 autoa, 0 pysähtyjää

Porvoo, Kuninkaantie: 21 min, 31 autoa, 1 pysähtyjä

Vantaa, Laurintie: 30 min, 23 autoa, 0 pysähtyjää

Espoo, Röyläntie: 30 min, 37 autoa, 0 pysähtyjää

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/9256012

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huume hörhöjen varastetusta autosta bensa loppunut  saalistavat seuraavaa. miten lehti kehtaa syytellä ohiajavia????

Vierailija
22/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijoita on neuvottu ihan poliisin taholta soittamaan numeroon 112 eikä mennä itse auttamaan, koska tuota kikkaa on käytetty ihmisten ryöstämiseen. Miksi siis tätä ihmetellään?

Juuri näin. Sitäpaitsi nykyään on jokaiselle kännykkä jolla voi soittaa apua paikalle!

Siinä pitää olla myös akkua jäljellä. Siksi autossa pitää pystyä lataamaan puhelinta tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat valinneet vähemmän roadmanin näköisen tyypin koehenkilöksi.

Vierailija
24/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysees olisi hädäs oleva nainen, nii silloin mun pitäis saada silt pimppaa palkinnoks. Muuten en auta sitä. M42

Vierailija
25/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli   äh  lämiltä simahtanut auto. Viittoili ja yritti pysäyttää mut. Painoin kaasua ja pakenin!  Ja jos joku saa kohtauksen niin sen on sitten tarkoitus kuolla siinä. Voi voi. 

Jätitkö pysähtymättä vain sen vuoksi, että kyseessä oli mahdollisesti muhamettilainen.

Vierailija
26/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähdy! On yleistä tietoa, että Suomessa romanit ryöstäneet ihmisiä jättämällä auton tienvarteen hätävilkut päällä ja sitten kun joku pysähtynyt auttamaan niin viety rahat ja kello.

Vierailija
27/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijoita on neuvottu ihan poliisin taholta soittamaan numeroon 112 eikä mennä itse auttamaan, koska tuota kikkaa on käytetty ihmisten ryöstämiseen. Miksi siis tätä ihmetellään?

Juuri näin. Sitäpaitsi nykyään on jokaiselle kännykkä jolla voi soittaa apua paikalle!

Siinä pitää olla myös akkua jäljellä. Siksi autossa pitää pystyä lataamaan puhelinta tarvittaessa.

Ihan sama mulle. Ei oo mun vika jos on niin tyhmä ettei ole varautunut moiseen.

Vierailija
28/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pysähtyisin.

Nainen valitsee mielummin karhun kuin miehen auttamaan.

Ei ole asiaa mistä incel ei löytäisi tilaisuutta uhriutua :D

Moneenko ketjuun olet tänään käynyt inceliä viljelemässä?

Vierailija
29/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa soittaa häkeen joka kerta kun jollain on auto levinnyt tielle. Todellinen hätätapaus.

Vierailija
30/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen itsekin. Ensin autoilijoita pelotellaan ryöstäjistä ja neuvotaan olemaan pysähtymättä. Sitten kun ihmiset tottelevat alkaakin syyttely.

Median ydinuutisointia on suomalaisten syyttely. Ja äärioikeistosta varoittelu, ja persuista, ja hallituksen haukkuminen, ja kenen tahansa vasurin kehuminen tai ainakin valkopesu mistä tahansa mitä vasuri sitten sattuikaan möläyttämään tai tekemään.

Loppuajan nuo sitten käyttääkin toteuttamalla ideologista politikointiaan tuhannen eri puna-aktivistiharrasteen parissa ja jos tilaa jää lehteen niin voi kirjoittaa jotain jostain some"vaikuttaja" kaverista. Uutiset? Ei mahtunut tän päivän lehteen, sori. 

Vierailija
31/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla auto luisui itsellä penkkaan ja jäi jumiin. Ei mennyt edes minuuttia niin ensimmäinen vastaantulija pysähtyi ja kyseli tarvitsenko apua ja kohta oli useampi avun tarjoaja. Näin siis Kainuussa maaseudulla.

Vierailija
32/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä mä pysähtyisin? Mitä mä siitä saan? Aivan en mitään.

Vierailija
33/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla auto luisui itsellä penkkaan ja jäi jumiin. Ei mennyt edes minuuttia niin ensimmäinen vastaantulija pysähtyi ja kyseli tarvitsenko apua ja kohta oli useampi avun tarjoaja. Näin siis Kainuussa maaseudulla.

Hieno juttu. Se kyllä auttaa kun näkee heti mistä on kyse. Tällöin on myös aika epätodennäköistä, että kyseessä olisi ryöstö tms.

Vierailija
34/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pysähtyisin.

Nainen valitsee mielummin karhun kuin miehen auttamaan.

Ei ole asiaa mistä incel ei löytäisi tilaisuutta uhriutua :D

Incel on kyllä uhriutettu siihen tilaan. 

Vierailija
35/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks helvetissä mä pysähtyisin? Mitä mä siitä saan? Aivan en mitään.

Jos olet hukkumassa ja pelastan sinut niin mitä minä siitä saan? Aivan, en mitään.

Vierailija
36/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähtyisi. 

Vierailija
37/37 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jengi ei edes tajua kuinka vaarallista on jäädä motarille hyytyneeseen autoon istumaan. Muualla ymmäretään että silloin siirrytään tien sivuun odottamaan turvallisen etäisyyden päähän.

Paras mitä olen nähnyt oli motarin vasemmalle eli ohituskaistalle hyytynyt auto. Kuski itse seisoi kaiteen ja auton välissä ihmettelemässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän