Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekäs mies?

Vierailija
03.05.2007 |

Varoitan nyt heti aluksi että tämä viesti sisältää valitusta, joten sellaiset joiden mielestä pikkuasioista ei saa valittaa niin ei kannata lukea..

Itse en osaa sanoa suurentelenko asiaa vai en..Meille se tilanne että mies ei oma-aloitteisesti tee yhtään mitään kotitöitä, viihdytä 2v poikaa tai mitään. Hän vain käy töissä ja istuu sohvalla lukemassa tai katsomassa telkkaria. Hän ei edes siksi ajaksi että minä laitan ruokaa tai tiskaan voi mennä leikkimään pojan kanssa. Ymmärrän, että hän on väsynyt ja haluaa levätä mutta miksi minä en olisi ihan yhtä väsynyt? Molemmat käydään töissä mutta lisäksi minä hoidan kodin ja lapset ja valvon yöt kun lapsi on sairas (vaikka olisin itsekin sairas) koska miehelle on tärkeintä että hän saa levätä ja nukkua. Heti jos hän nukkuu yhtenä yönä huonosta on kaikki huonosti mutta vaikka minä viikon valvoisin niin ei hän silti auta. Kotitöitä hän tekee (huolimattomasti mutta silti) jos käsken. Pyyntö ei riitä. Tuntuu vaan naurettavalta, että minä samaan aikaan laitan ruokaa, laitan pojalle toista ruokaa, tiskaan, pesen pyykkiä ja viihdytän poikaa kun hän vain lukee lehteä. Eikä tämä päde vain kotitöihin ja nukkumiseen vaan kyllä muihinkin asioihin (esim. hän voi lähteä minne haluaa milloin haluaa mutta minä en koska olen kiinni pojassa). Olenko ihan idiootti kun olen tällaisessa suhteessa? Puhuttu on mutta muutosta ei näy. On vaan kamala tunne kun tietää että jos ei enää vaan jaksa niin ei ole ketään joka ottaisi kiinni ja auttaisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä meillä on toinen samanlainen. Olen neljän lapsen " yksinhuoltaja" vaikka naimisissa ollaankin.

Vierailija
2/2 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei anna enää jos en rupea tekemään kyseisiä asioita.

Huomasin itsekkin kuinka itsekeskeinen olin ollut. Tokihan väsyttää työpäivän jälkeen ja helppoa on vain rojahtaa sohvalle.

Kyllä ne lapsien hymyt ja " isi minä rakastan sinua" lausahdukset palkitsevat niin paljon, että jään koti isukiksi ja teen uuden pesueen aina kun näyttä siltä, että lapset ovat liian isoja.

Sitäpaitsi sitä virkistyy kun nousee siitä sohvalta ja puunaa vaikka vessanpytyn joutessaan.

Antakaa toki joskus miestenne vetää lonkkaa.

Keskitien löytäminen vie varmasti aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla