Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensamittari ihan punaisen alueen alaosassa

Vierailija
01.03.2026 |

Jos Volvo v50 (v.2007) bensavalo palaa ja mittari on ihan sen punaisen alueen viimeisessä sakarassa niin pystyykö ajaa vielä kaupunki/taajama-ajoa 8-10km? 

Kommentit (12)

1/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, montako kilsaa sitten se bensavalo sytty. Valon syttymisestä ajaa ehkä 60-80km.

Vierailija
2/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy kun pyöräytät vararankille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota kanisteri mukaanja kävelet sitten lopun matkaa jos et pääse.

Vierailija
4/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne autoasi? Kun mulla palaa bensamittarin valo, voin ihan surutta ajella isolla maantiellä vielä 20 km lähimmälle huoltsille.

Vierailija
5/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama raha siinä  loppujen lopuksi kuluu, vaikka tankkaisi auton aina kun mittari näyttää puolta tankkia. Ei tule huoli hattuun vaikka  tulisi äkkilähtö . (päivystys, eläinlääkäri, apua tarvitse  sukulainen)

Vierailija
6/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin tankkaamassa sinun sijassasi, miksi ottaa turhaa riskiä

Vierailija
7/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensapumppu ei tykkää hyvää, jos ajellaan hajuilla.

Omahan on koslanne.

Vierailija
8/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä pystyi ajaa. Eilen kuulema oli valo syttynyt ja 100km oli silloin valon syttyessä vielä ajettavissa. Ja kilometrimäärä kuulema näkyy näytöllä aina kun auton käynnistää (jos siis bensavalo palaa), mut ei mulla näkyny, se "näyttöteksti " pitää kai osata vaihtaa, oon joskus vaihtanut, mut en nyt edes tajunnu asiaa. 

Vierailija
9/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä pystyi ajaa. Eilen kuulema oli valo syttynyt ja 100km oli silloin valon syttyessä vielä ajettavissa. Ja kilometrimäärä kuulema näkyy näytöllä aina kun auton käynnistää (jos siis bensavalo palaa), mut ei mulla näkyny, se "näyttöteksti " pitää kai osata vaihtaa, oon joskus vaihtanut, mut en nyt edes tajunnu asiaa. 

Olisi suotavaa, että ihmiset opettelisivat käyttämään autojensa toimintoja.

Vierailija
10/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omahan on koslanne.

Se on paljon fiksattu kosla, ei mies raski luopua siitä. Itse korjannut moottoria, vaihdekeppiä jne jne. Kuulema saa olla niin kauan, ettei enää pysty itse/kannata korjata. Sit vasta "uusi" auto tilalle. Heh. Sillä ajoin ajokortin, mies opetti :D 

Vierailija
11/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi suotavaa, että ihmiset opettelisivat käyttämään autojensa toimintoja.

Jep, en muistanut koko ominaisuutta, luulin et se tulee siihen näytölle aina enkä aatellu et on eri näyttöjä joita vaihdella. No nytpä tiedän ja ehkä muistan jatkossa, en vaan tiedä mistä se vaihdetaan :D Pitää kokeilla kun seuraavan kerran lähen liikenteeseen autolla, ehkä ens torstaina vasta. 

Vierailija
12/12 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omahan on koslanne.

Se on paljon fiksattu kosla, ei mies raski luopua siitä. Itse korjannut moottoria, vaihdekeppiä jne jne. Kuulema saa olla niin kauan, ettei enää pysty itse/kannata korjata. Sit vasta "uusi" auto tilalle. Heh. Sillä ajoin ajokortin, mies opetti :D 

Ja se "uusi" auto on sitten todennäköisesti sellainen, jonka voi maksaa suoraan käteisellä. Meillä/miehellä ei ole koskaan autovelkaa ollut. On kyllä ihan hyvässä virassa, ettei rahasta kiinni. Joskus se sanoi, et vähän meinaa hävettää, kun työkaverit näkee millaisella autolla ja pyörällä se ajelee :D Noh, ei ainakaan ole materialisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi