Someraivo: Naisia ärsyttää miehet, jotka ei ota rumaa naista
Ruma mies teki videon. Kaunis nainen kommentoi, että mies on söpö. Ja he päätyivät yhteen.
Nyt naisia ärsyttää, kun moni nuori, kaunis nainen haluaa ruman miehen. Ja miksi se ärsyttää naisia? Koska "urokset" ei tee samaa naisille.
https://x.com/interwebegg/status/2027307247164944632
Tuo nainen käyttää miehistä sanaa uros (males), mutta naisia hän ei kutsu naaraiksi (females).
Tähän on tultu. Naiset vihaa miehiä, kun emme ota rumaa naista ja rumat miehet saa kauniita naisia.
Mitä nämä vihaiset sinkkunaiset voisivat sinusta tehdä asialle?
Kommentit (22)
Ihminen on keski-iässä tavallisen näköinen. Nuorena vielä keekoillaan.
Mitä nämä vihaiset sinkkunaiset voisivat sinusta tehdä asialle?
Laihduttaa. Ja kääntyä oikeistolaisiksi. Se olisi hyvä alku.
Ei ärsytä. Ihan ymmärrettävää mielestäni.
t. ruma nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Ihan ymmärrettävää mielestäni.
t. ruma nainen
Kerro tuo feministeille ja muille rumille naisille, jotka huutavat aamusta iltaan inceleistä ja Trump paha, Israel paha.
Sitä vastoin, naiset kyllä ottavat ruman tai muuten erikoisen näköisen miehen, jos varallisuus on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei linkissä ole videota.
Koska siinä on tuo kommentti, joka on puhdasta miesvihaa.
Kyl mä ottaisin. Kaikkein kuumin nainen jonka olen ikinä tavannut oli ruma rupisine naamoineen, mutta hänen viehättävyytensä, ystävällisyytensä ja hymynsä oli sellaista johon kukaan muu ei ole kyennyt koskaan.
Tj50
Ei vihaiset sinkkunaiset voi muuta, kuin lakata seurustelemasta rumien miesten kanssa, muutos lähtee itsestä. Ei se ongelma ratkea toivomalla, että miehet reiluuden nimissä seurustelevat yhtä monen yhtä ruman naisen kanssa, koska sitä he eivät rupea tekemään. Itse rumana naisena tuntisin oloni nöyryytetyksi, jos joku seurustelisi kanssani tuollaisesta syystä.
Niin, miehet ovat tunnetusti pinnallisempia kuin naiset
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa tälle provoyritykselle
Määrittele ruma nainen ensin.
Onko syynä joku seuraavista
Huono hygienia
Huonot hampaat
Lihava
Langanlaiha
Pyöreät kasvot
Luisevat kasvot
Pukeutuu kuin maatuska
Pukeutuu yliampuvasti
Iso takamus
Pieni takamus
Rumuutta kuin kauneutta on niin monenlaista. Mikä nyt kenenkin silmää miellyttää tai ei miellytä
Olen kohtuullisen kaunis nainen. Vasta näin 40v olen alkanut katsoa miesten ulkonäköäkin. Luonne on mulle aina ollut tärkeintä, että on mukava, hyvät käytöstavat, kiinnostunut seksistä, tuoksuu hyvälle ja on uskollinen. Olen huomannut kyllä sen ihmisten vihan kun en ole heidän mielestään valinnut tasoistani miestä. Yksi mies mut jopa jätti kun piti itseään mulle liian rumana. Se oli ehkä surullisinta ja oudointa edelleenkin ajatella miten pinnallisia ja julmia ihmiset on.
Muista Persuli liukuvoide kun menet vierailulle Mansikin karsinaan 😛
Miehillä on päällä hirvee elokapina kun eivät enää kelpaa naisille lainkaan. Naisia ei vaan kiinnosta teidän paska.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on päällä hirvee elokapina kun eivät enää kelpaa naisille lainkaan. Naisia ei vaan kiinnosta teidän paska.
Oletpa kiukkuinen! :D
Äitini on kaunis ja isäni komea. Me kaikki heidän viisi lastaan olemme komeita ja kauniita. Minulla on komea mies ja kaikki lapsemme ovat todella hyvän näköisiä. Tämä avaus ei liikuta minua.
Huom. on miesvihaa käyttää sanaa male miehistä. Tämä on erittäin yleistä feministien keskuudessa.