"Osa iranilaisista varmasti iloitsee tilanteesta"
Ylen haastattelema professori sanoi. Lähi-idän expertti. Osa? Käsittämätön määrä porukkaa murhattu ja massiiviset mielenosoitukset silti jatkuneet. Kansa selkeesti ei kestä fundamentalistista hallitusta enää. Mitä "osa" tarkoittaa? 1/10 vai 9/10?
Orpo puhuu diplomatiasta. Siis diplomatiasta massamurhaajien ja terroristien rahoittajien kanssa jotka haluaa ydinaseen. Mitä seuraavaks, opitaan ymmärtämään Kim Jong Unia?
Stubb vaan edelleen itkee että Trump paha. Voi luoja tätä placeholder pressaa.
Tästä epämääräisestä sotkusta pitäisi sitten seiskasta kolmeen ja koiran kans pihalle -kansan muodostaa informoitu mielipide. Mahdoton tehtävä. Itselle tästä jäi käteen lähinnä fiilis että 13€ kuussa vois käyttää johonkin muuhun kuin Yleen.
Kommentit (55)
Myös Ukraina iloitsee jokaisesta pommista ja dronesta🤣
Vierailija kirjoitti:
Oon koko päivän ollut ahdistunut ja itkuinen. Miten Hamasin ja Hizbollahin nyt käy!
- vasemmistonainen
Olen pahoillani. Terrorismista vain ei tykätä muualla kuin siellä vasemmalla. Me muut tykätään vapaudesta ja rauhasta. Koita ymmärtää. Tsemppiä ja voimia! Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Myös Ukraina iloitsee jokaisesta pommista ja dronesta🤣
Täh
Totta kai tuo paska papisto ja johto sai mennä.
Mutta aika naiivi saa olla jos kuvittelee että uudet johtajat on yhtään pehmeämpiä. USA:lle riittää öljydiili, muuten niille on sama vaikka siellä olisi taleban johdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon koko päivän ollut ahdistunut ja itkuinen. Miten Hamasin ja Hizbollahin nyt käy!
- vasemmistonainen
Olen pahoillani. Terrorismista vain ei tykätä muualla kuin siellä vasemmalla. Me muut tykätään vapaudesta ja rauhasta. Koita ymmärtää. Tsemppiä ja voimia! Jaxuhali.
Oletko hullu vai miksi kommentoit itsellesi ja spämmäät koko ajan tuota paskaa? Hae apua.
Taisi loppua Shahed-lennokkien lähetykset Putinille.
Mutta kolmasmaailmansota syttyy. Tää on alkua. Odotellaan rauhallisesti
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tuo paska papisto ja johto sai mennä.
Mutta aika naiivi saa olla jos kuvittelee että uudet johtajat on yhtään pehmeämpiä. USA:lle riittää öljydiili, muuten niille on sama vaikka siellä olisi taleban johdossa.
Ööh, no jos vertaa vanhaa Irania tähän fundamentalistiseen niin miksi eivät uudet johtajat voisi olla pehmeämpiä?
USA:n haukkuminen on musta hauskaa, mutta järki käteen. Trump ja USA teki maailmalle uskomattoman palveluksen kun tuhosivat Iranin uraanirikastamon. Uskonnollisilla hulluilla ei tule olla ydinaseita. Nauretaan toki läskeille mobiiliskootteri-amerikkalaisille, mutta muistetaan myös arvostaa että vuosisadasta toiseen he menee ympäri maailmaa ja pitää fa...s..ismia kurissa. 1940 he aloitti ja oon ollu ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
- vasemmistonainen
Ymmärrän. Aina ei voi voittaa. Nyt teille tuli tappio.
Niin. Osa suomalaisista iloitsisi, jos Venäjä päättäisi tänne hyökätä ja vaihtaa vaikkapa pressan ja lakkauttaa YLE:n.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Osa suomalaisista iloitsisi, jos Venäjä päättäisi tänne hyökätä ja vaihtaa vaikkapa pressan ja lakkauttaa YLE:n.
Ei. Länsimaiden puolella tässä ollaan. Ei mitään kuppaista itänaapurin diktatuuria tänne haluta.
Hgin palemiekkarit olivat täynnä vasemmistonaisia, iranilaiset saavat vaatia islamin alasajoa ihan keskenään, naurettavaa
Vierailija kirjoitti:
Koko vasemmisto iloitsisi kun itäraja avattaisiin taas tummille ukoille saapastella tänne ihan vapaasti ettei tarvitsisi rämpiä metsien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ainakin iloitsee jos viimein saa hunnut heittää mäkeen
Nuo ovat niin hulluja maita, joissa löytyy aina potentiaalia löytyä entistä hirveämpi komento. Ajattele nyt sitä, että A-nistanissa ja I-ranissa naiset kulkivat minihameissa 1960-luvuilla ja mikä tilanne on nyt. Syyr-I-assa on käytännöllisesti katsoen is-lamistinen hallinto nykyään. Is is -kerholaisten hengenheimolaisia.
- vasemmistonainen