Kumpaa suositte näillä säillä lapsilla ja miksi, toppavaatteet vai välikausivaatteet + villapuku alle ?
Kommentit (11)
Ihme pöllöjä nää nykyajan vanhemmat kun ei osata edes lapsia pukea ilman että jostain palstoilta kysellään🤫
hyvä kysymys. meillä pojalla tuli äsken kuuma toppapuvulla ja vaatteet märkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pöllöjä nää nykyajan vanhemmat kun ei osata edes lapsia pukea ilman että jostain palstoilta kysellään🤫
Kai saa kysyä? Siis meillä on ollut molempia ja kumpikaan ei ole oikein optimi...
Riippuu säästä tietysti. Miksi oletat että koko Suomessa on joku sama "näillä säillä"?
Ja kun se sää vaihtelee välillä päivittäin tai jopa päivän mittaan, ei voi etukäteen lyödä lukkoon, että nyt käytetään toppavaatteita "näilä säillä". Se katsotaan joka päivä mitkä on sopivin vaatetus, eli katsotaan lämpömittaria ja ikkunasta ulos, sataako jotain.
Saajan sitä kysellä,heh heh,mutta kait sitä omaa järkiäkin on luvallista käyttää
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika pitkä kokemus ja siltä kylmä märkä lumiloska on keli, johon ei vaan ole sopivaa vaatetta! Kylmän maan takia ei sitä toppaa oikein voi jättää pois, märkyyden vuoksi pitää olla toppapuvun päällä kurahousut, ja lopputulos on paketti, jossa väkisin tulee hiki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika pitkä kokemus ja siltä kylmä märkä lumiloska on keli, johon ei vaan ole sopivaa vaatetta! Kylmän maan takia ei sitä toppaa oikein voi jättää pois, märkyyden vuoksi pitää olla toppapuvun päällä kurahousut, ja lopputulos on paketti, jossa väkisin tulee hiki!
Kirjoitustyylistä tunnistaa. Tämä henkilö kyselee jatkuvasti tätä samaa, voitte vaikka haulla hakea.. jotain kicksejä saa aiheesta joten kannattaa harkita mitä hänelle vastaa.
Täällä on 4 astetta lämmintä ja runsaasti lunta maassa. Vuorellinen kurahaalari ja alle villahaalari oli eilisen valinta ja juuri sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 4 astetta lämmintä ja runsaasti lunta maassa. Vuorellinen kurahaalari ja alle villahaalari oli eilisen valinta ja juuri sopiva.
Noita näkee nykyään tosi monella. Itse olen vähän epäröinyt hankkimista koska pelkään, että kokonaan muovisen puvun alla hikoaa herkästi.
Sulle suosittelen kurapukua.