Thank god, sä tulit! ohjelmassa mukana tänään seksuaali rikollinen!
Koko kansan ja varsinkin maikkarin, rakastettu suosikki mukana tänään. Nyt on hauska ohjelma tulossa!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pedoehdokas vaaleissako siellä on? Joku niistä monista?
KAHELI VETI PERSUT TÄHÄNKIN MUKAAN
Kenties Rydmani esiintymässä?🤔🤔
Mun mielestä oikeesti hauska ohjelma! Pitkästä aikaa hyvä improilu ohjelma. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Sillanpää? Nygard?
Nygard?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oikeesti hauska ohjelma! Pitkästä aikaa hyvä improilu ohjelma. Tykkään.
Pidän myös ohjelmasta. Se on hauska. Roopen mukana olo hieman arveluttava.
Vierailija kirjoitti:
11 vuotta vanha juttu.
Mikä olisi minimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän myös ohjelmasta. Se on hauska. Roopen mukana olo hieman arveluttava.
En ole katsonut yhtää jaksoa.
Oli pohja noteeraus eilen. Ihme huutamista salmiselta.
Nauroin ääneen viimeistä sketsiä. Kiva ohjelma.
Kaikkien aikojen paskin viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi roope oli ohjelmassa?
Oli sellaista turhaa mesoomista ja yli yrittämistä. Vaatii kyllä aika pokkaa tulla kameroiden eteen seksuaali rikolliselta. Olikohan anustappi sisässä?
Ei tule enään Myyrä ohjelmassa. Potkut tuli.
Taisi tulla Sointu Borg tilalle. Ei ilmeisesti rikostaustaa.
lusikka asennossa sormettaminen on kivaa
En ymmörrä jatkuvaa ilkeilyä Roopea kohtaan, joka muuttunut ja elämä nykyään mallillaan.Olkaa armollisia ihmisille,..
Vierailija kirjoitti:
En ymmörrä jatkuvaa ilkeilyä Roopea kohtaan, joka muuttunut ja elämä nykyään mallillaan.Olkaa armollisia ihmisille,..
ei tainnut olla sinun tyttäresi tms. roopen uhrina. häpeisit. kehtaatkin
En katso. Toki tuntuu, että nykymaailmassa tai suomessa tietynlaiset tyypit eivät joudu vastuuseen, vaan saavat jatkaa limomassa ja jopa naisvieraat hyväksyvä sen nilkin vieraaksi. Jos olisin jonkinlainen julkku niin kieltäytyisin aina esiintymästä rikollisten kanssa.
Varmaan mtv3 harmittaa kun ei voi pyytää Epsteiniä mukaan. On tämä ihme pervoilua Suomessa.