Muita joilla vauvan myötä parisuhde mennyt toisilleen vittuiluksi?
Mä olen niin kypäs tuohon mieheen. Oltiin tosi onnellinen pari ja pitkä suhde on takana. Nyt meillä helppo vauva, mutta kuitenkin väsymystä on ja toistemme helliminen jäänyt oikeastaan kokonaan. Molemmat hellitään vauvaa eikä toisen koskeminen edes aina huvita tai tunnu hyvältä. Seksiä on, mutta ei ihan tarpeeksi ja siksi olen myös pahantuulinen. Mies ennen arvosti mua, nyt huomaa puheestaan ettei arvosta.
Palaakohan se onni enää vai täytyykö tästä nyt kehkeytyä hirveä kriisi? Meillä on vahva suhde, mutta kyllä nyt tosissaan kyrpiinnyttää tämä ilmapiiri. Lähinnä siis kun yritetään kommunikoida niin riidellään, mutta arki vauvan kanssa on ihanaa.
Kommentit (24)
Kyllä se siitä. Mäkin luulin meidän ajautuvan johonkin kriisiin, mutta nyt toka syntyi ja tajusimme, ettei meillä ole kriisille aikaa.
Nyt vaan päivät vyöryy päälle toinen toisensa jälkeen ja siinä kaikessa tajuamme, että meillä on vain toisemme, joihin turvata.
Eli suhde on muuttunut - lapset muuttaa sitä väkisinkin.
vuotta, mutta kun taas tekee mieli ja jaksaa niinparempaa saa molemmat. Sellaista se on ihmiselämä. Ei aina niin onnellista.
numerolta 8 onnellisen parisuhteen salaisuutta?
T: nro 9