G: kaunein rakkauslaulu
Frankie goes to Hollywoodin "Power of love", sen kauniimpaa hidasta laulua en tiedä. Olen pitänyt kappaleesta jo 20 vuotta:)
Kommentit (9)
monikin Juha Tapion lauluista!!!
Eivät ehkä kerro aina rakkauden ensihuumasta vaan parisuhteen rakkaudesta vuosien jälkeen, ihania
kerrankin joku joka ei aina laula ensihuumasta tai eroamisesta
MUTTA ei se minun mielestäni voi olla mitenkään kaunein rakkauslaulu, kun kuitenkin käsitellään eroa :o
Ihastuin lasteni isään. Suhde oli alusta alkaen myrskyisä. Lopulta melkein tapoimme toisemme, onneksi erosimme ennenkuin niin kävi.
Ihan suhteen alussa jonkun riidan yhteydessä siteerasin sille tuota biisiä. Rakkaus raastoi rintaa ja taisin itkeäkin
nainen laulaa jotain että look how far we have come, jotain että kukaan ei uskonut että siitä tulee mitään... mä en muista apua... siinä videossa nainen pesee sitä miestä ammeesssa kun se on kipeä.
eli semmonen piisi.
Unterwegs, Viel zu viel, Mehr geht leider nicht ja Halt mich (Herbert Grönemeyer)!
komm erzähl mir was
plauder auf mich ein
ich will mich an dir satthörn
immer mit dir sein
betanke mich mit leben
laß mich in deinem arm
halt mich, nur ein bißchen
bis ich schlafen kann
halt mich, daß ich schlafen kann
Grönemeyer todistaa, että saksakin voi kuulostaa aivan ihanan kauniilta.
ja sitä mikä sen nimi oli, yrittänyt turhaan etsiä hakusanoilla, mutta nytpä sain tietää =) Ihanan herkkä kappale.
Frankie goes to Hollywoodin "Power of love", sen kauniimpaa hidasta laulua en tiedä. Olen pitänyt kappaleesta jo 20 vuotta:)
finlanders. saa herkistymään aina kun sen kuulee.
elviksen always on my mind saa aina kyyneleet silmiin
yön
voin luopuu mistä vaan. ihana laulu rakkaudesta perheeseen
Mitä kuuntelet, kun olet ihastunut/rakastunut?