Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla näkyy Koirien itsepalvelupesulan mainos tällä sivulla. Olen luullut että koirat pestää ihan kotona

Vierailija
28.02.2026 |

Onko kovinkin yleistä että koira viedään pesulaan? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhdasta tulee näinkin, mutta on aikamoinen homma. Toisaalta, onpa joskus hankitulle retkisuihkulle edes jotain käyttöä, kun ihmisille se on turha."

Riittääkö tuollaisessa retkisuihkussa paine niin hyvin että saa kunnolla huuhdottua? Ja miksette ota lämmintä vettä ämpäriin sisältä hanasta, miksi vesi pitää lämmittää padassa? 

Koiralle paine riittää kyllä. Eikä meillä ole mitään lämminvesihanaa, vaan vesi lämpenee puilla. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhdasta tulee näinkin, mutta on aikamoinen homma. Toisaalta, onpa joskus hankitulle retkisuihkulle edes jotain käyttöä, kun ihmisille se on turha."

Riittääkö tuollaisessa retkisuihkussa paine niin hyvin että saa kunnolla huuhdottua? Ja miksette ota lämmintä vettä ämpäriin sisältä hanasta, miksi vesi pitää lämmittää padassa? 

Voi hyvänen aika! Ulkosaunassa pesuvesi lämmitetään padassa! Etkö muka ikinä ole ollut esim kesämökillä rantasaunassa, jossa on puukiuas ja vesipata vierekkäin? Helpompaa se vesi siinä on lämmittää kuin kantaa saunalle!

No muotoillaanpa kysymys uudelleen, miksi koirat pitää pestä juuri siellä pihasaunan lähellä puulämmitteisellä vedellä eikä asuintalon lähellä käyttäen lämmintä hanavettä? 

Pst. Tuo töykeästi kommentoinut en ollut minä, koiria pihasaunassa pesevä 😄

Vierailija
44/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita monenlaisia trimmattavia ja vaikeasti pestäviä. Meillä on lyhyt- ja ohutkarvainen, korkeajalkainen tyyppi niin ihan kannan sen kylppäriin, istun itse pytyllä ja pesen pytyn käsisuihkulla, ns bidettalla. 

Autoa kävin pesemässä tee-se-itse pesulassa mutta kun tekee huolella niin se on parin tunnin juttu, ja pelkkä tila maksaa viiskymppiä = halvempi pesettää. Käyköhän koirien kanssa samoin?

Vierailija
45/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita monenlaisia trimmattavia ja vaikeasti pestäviä. Meillä on lyhyt- ja ohutkarvainen, korkeajalkainen tyyppi niin ihan kannan sen kylppäriin, istun itse pytyllä ja pesen pytyn käsisuihkulla, ns bidettalla. 

Autoa kävin pesemässä tee-se-itse pesulassa mutta kun tekee huolella niin se on parin tunnin juttu, ja pelkkä tila maksaa viiskymppiä = halvempi pesettää. Käyköhän koirien kanssa samoin?

Jossain isossa kaupungissako noin kallista? 50€ kaksi tuntia?

Vierailija
46/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vie pestäväksi. Mutta kai mielellään itsekin hyvissä tarkoituksenmukaisissa tiloissa pesisi.