Kannattaako pestä pyykki omalla koneella 15c/kWh yksi koneellinen pesuaika n. 3h vai pyykkituvassa koneellinen
Kommentit (7)
Kuka hitto jaksaa rytkyttää jotain 3 tunnin ohjelmia?
Kulje paskaisissa vaatteissa niinkuin muutkin pörssisähköpellet
Eikö laite lähetä sulle kännykkääsi kulutusta ja hintaa? Itse pesen 60 asteessa lähes kaiken. Pesu kestää pyykkimäärästä riippuen 1,5h -> 3h ja kulutusta on 0,7kW-> 1,2kW per pesu.
Pese vaan kotona, halvemmaksi tulee. Pesulassa saa tietty pestyä enemmän kerralla, 10kg kotikoneen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö laite lähetä sulle kännykkääsi kulutusta ja hintaa? Itse pesen 60 asteessa lähes kaiken. Pesu kestää pyykkimäärästä riippuen 1,5h -> 3h ja kulutusta on 0,7kW-> 1,2kW per pesu.
Pese vaan kotona, halvemmaksi tulee. Pesulassa saa tietty pestyä enemmän kerralla, 10kg kotikoneen sijaan.
Miksi peset noin korkeassa lämpötilassa? Vaatteet menee pilalle, kutistuu ja haurastuu. Lakanat ja pyyhkeet kannattaa pestä korkeammassa ja muut 30-40 asteisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peset noin korkeassa lämpötilassa? Vaatteet menee pilalle, kutistuu ja haurastuu. Lakanat ja pyyhkeet kannattaa pestä korkeammassa ja muut 30-40 asteisessa.
Varmaan vielä käyttelet erilaisia hieno/valko/mustapesuaineita 🤣🤣🤣. Laadukkaat vaatteet kestää 60 asteen pesun, eikä hajuista tarvitse kärsiä.
Pyykkituvassa koneellinen 2 euroa???
Ehdottomasti kotona. Vaikka koneesi kulutus olisi 2,5 kWh/pesukerta, niin pesu ei maksa kuin 0,375 euroa.