Ärsyttääkö sinua tuo mainos tällä sivustolla jossa joku ämmmä shievaa ja sokeroi karvojaan?
Vai onko tämä kohdennettua mainontaa vain minulle?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy mainoksia ollenkaan.
Mulla näkyy. En saa niitä pois. Sama sokerikainalo tuijottaa jo toista kertaa muutaman kuukauden aikana.
Kyllä!!! Pyrin kaikkien videomainosten kohdalla skrollaamaan niin, että mainos jää piiloon enkä näkisi pienintäkään liikettä. Ja tietenkään en hanki mainostettua asiaa. Vihaan mainoksia ja mainontaa. Karmea vitsaus.
Mainokset on sulle valittu ...ja just vahvistit algoritmia oikein kirjoittamalla asiasta 🥹
Iltapaska keksi ekana...täytä koneesi mainoksilla tai maksa.
En ole tuon jälkeen klikannut sivustoa kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!!! Pyrin kaikkien videomainosten kohdalla skrollaamaan niin, että mainos jää piiloon enkä näkisi pienintäkään liikettä. Ja tietenkään en hanki mainostettua asiaa. Vihaan mainoksia ja mainontaa. Karmea vitsaus.
Tämä. Jostain luin et tuotteen hinnasta jopa puolet on mainoskuluja. Aika järkyä.
Laita maistoenesto selaimeen, sillä niistä pääsee.
Voiko siihen suolaa laittaa en ymmärrä miksi aina sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Totta, boikotoin kaikkia tuotteita, joiden mainokset pyörii näillä keskustelupalstoilla tai tungetaan lehtien sivuilla joka väliin keskeyttäen lukemisen. Kaikki mukaan😍
#11 miten? Olen yrittänyt, ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Iltapaska keksi ekana...täytä koneesi mainoksilla tai maksa.
En ole tuon jälkeen klikannut sivustoa kertaakaan.
Monet tuosta puhuvat, mutta mä en ole ymmärtänyt. Mikä on tää rahan vaatimisjuttu? Mä käyn IP lehtien sivuilla monta kertaa päivässä, eikä ole tullut vastaan. Enkä ole edes mikään tilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jostain luin et tuotteen hinnasta jopa puolet on mainoskuluja. Aika järkyä.
Mä luin jostain että Trump ja Paavo Arhinmäki ovat rakastavaiset. Tottahan sen on oltava kun jostain luin. Aika ihanaa, rakkaus 🥰
Mulla alkoi viime vuonna rankasti kohdistettu mainonta Youtubessa. Olen 45-vuotias ja Youtube mainostaa mulle virtsankarkailua ja emättimen kuivuutta. Jotain muitakin menopaussi-ikäisille sopivia asioita on mainostettu, mutta ei nyt just muistu mieleen. Söpöä minusta.
Firefox-selaimella ei tule mainoksia.
Sokerointimainoksissa ei koskaan näy yhtä ainutta karvaa. Ei poistettavia eikä poistettuja. Mimmi siinä leipoo puhdasta massaa. Missä ne sokeroivat miehet mainoksista ovat?
Mikä ihmeen tuo? Osoitteletko sormella televisiota ja luulet meidän näkevän sen? Taidat olla vähän yksinkertainen.
Se on kohdennettua mainontaa sinulle.