Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton työkaveri meni varaamaan parhaat lomapäivät kesä-heinäkuusta 🙄

Vierailija
27.02.2026 |

Tiimin vetäjä julkaisi tänään lomakalenterin, mistä voi jokainen tiimin jäsen varata lomat, koska kaikki eivät voi olla lomalla samaan aikaan. Tiimin AINUT lapseton henkilö kävi sitten SAMANTIEN varaamassa itselleen parhaat päivät juhannuksesta heinäkuuhun. Pyörittelimme silmiä parin muun tiimikaverin kanssa. Meidän muiden kun pitää sovittaa lomat lasten menemisten, kumppanien lomien kanssa jne, eikö sinkku voisi viimeisenä valita itselleen sopivat päivät? 🙄

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku tuskin haluaa lomailla yksin, vaan joutuu sovittamaan lomansa muiden lomien perusteella, siinä vasta vähän on liikkumavaraa.

Vierailija
202/204 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan outoa, että lapsettomien pitäisi aina joustaa lomissakin. Kun yleensä muutenkin joutuu joustamaan. Muut joutuu tekemään työt niinä päivinä, kun lapsi sattuu olemaan "sairaana" esimerkiksi sopivasti arkipyhien yhteydessä.  Ja tuo menee vielä läpi ja palkka juoksee eikä edes vaadita lääkärintodistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toista se on Suomessa, tässä ikisinkkujen minä-minä kulttuurissa.  Teistä ei ole maallemme mitään hyötyä, olette itsekkyyden huipentuma. "

MIKÄÄN ei ole niin itsekästä kuin lasten hankinta.

Lapsia ei kukaan hanki lasten itsensä vuoksi, vaan vain siksi, että lapsesta jotenkin hyötyisi.

Joku pitää sitten MINUSTA huolta, joku käy sitten MINUA katsomassa, joku toteuttaa MINUN toteutumattoman haaveeni, lapsen kautta MINUN sukuni jatkuu, lapsessa MINUN elämäni jatkuu... MINÄ, MINÄ, MINUN, MINULLE!

Te lapsekkaat itsekkäät porsaat.

Vierailija
204/204 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertävä loma paras! Minua ei haittaa syyskuukaan. Joku reissu käydään perheellä,  mies pitää viikon yhtä aikaa silloin kun mulla tuo "jämävuoro" . Muuten lomailee lasten kanssa kesällä. 

Tykkään suunnitella ajoissa  reissut. Nyt jo tiedän että aloitan ensi vuonna heinäkuun viimeisellä viikolla. Lennot saa varata jo Black friday alesta.