Olen ollut koko ikäni köyhä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (45)
Olen kans ollut aina köyhä mutta pikkuhiljaa viimeisen 10 vuoden aikana olen onnistunut säästämään. On ollut pimeitä töitä viime vuosina ja olen tienannut 8000 euroa vuoden aikana.
Sitten voitin keno pelissä 32000 euroa, olen säästänyt niitä rahoja. Ostin veneen ja aloin kalastaa, sitten tutut kyseli myynkö kalaa he ostavat. No siitä tuli pikku bisnes koska ahventa tuli paljon niin innostuin kalastamaan monta kertaa viikossa ja tienasin tonnin kuukaudessa kalaa myymällä. Ahventa saanut helposti kymmeniä kiloja viikossakin joten olen jatkanut sitä keväästä syksyyn.
Minäkin olen ollut joskus köyhä, mutta sitten sain töitä ja lakkasin olemasta köyhä.
Ensin palkka oli pieni, koska tein töitä vain 4 tuntia päivässä. Sitten minut kokoaikaistettiin ja sain pankista lainaa, että pystyi ostamaan yksiön juuri valmistuneesta rivitalosta. Olin säästänyt käsirahan palkastani.
Nyt minulla on paljon säästöjä ja käytän niitä omakotitalon remontointeihin, harrastuksiini ja matkusteluun mieheni kanssa.
Lemmikkiä ei ole ollut muutamaan vuoteen, kun edellinen kuoli 20 vuoden korkeassa iässä. Lemmikit ovat iso rahareikä ja vaikeuttavat lomamatkailua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole sijoittanut?
Ei ole ollut mitään sijoitettavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhyys vaikuttaa tai näkyy elämässäsi?
En käy missään enkä osta mitään? En tiedä miten se näkyy, kun tämä on mulle ihan normaalia elämää.
Ap
Köyhyys on pahin sairaus...pahinta mitä voi elämässään kohdalle osua.