Tämä on Miitta Sorvali Telian mainoksessa
Keille näitä mainoksia tehdään? Ketä Miitta Sorvali on kiinnostanut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, saati että kiinnostaisi edelleen? Ja onko mitään järkeä ensin väittää liittymää Suomen parhaaksi ja loppuun hoilata, ettei ymmärrä liittymistä mitään. Ei ole. Huonoin mainos pitkään aikaan.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Sorvali on yksi karismaattisimmista suomalaisnäyttelijöistä. Täydellinen vastakohta nykyisille mitäänsanomattomille näyttelijöille, joita hädin tuskin erottaa toisistaan. Sorvali kuuluu sukupolveen, josta on tullut älyttömän kovia näyttelemisen ammattilaisia, monia lähtemättömästi mieleenpainuvia henkilöitä.
Suomessa ei ole kovin monta hyvää näyttelijää. Miittakaan ei heihin lukeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miitta Sorvali on tunnettu mistä? Tetääkseni häntä ei tunneta mistään?
Hän on Tuomas Holopaisen täti.
Aha. Mistäs tää Tuomas Holopainen on tunnettu?
Mä olin pitkään, yli 10v Telian asiakas. Koskaan sieltä pitkäaikaisena asiakkaana ei tullut mitään tarjouksia tai etuja. Uusia kyllä houkuteltiin huipputarjouksilla. No, kun tuli aika laittaa lapselle puhelin, vaihdettiin koko perheen liittymät DNA:lle. Kyllä sitten alkoi Telia pommittaa muakin, vanhaa asiakasta. Sanoin, että too little too late. Kyllä se henkilö puhelimen päässä sen ymmärsi, totesikin, että Telian pitäisi paremmin muistaa pitkäaikaisia asiakkaittaan.
Vierailija kirjoitti:
Mainos selvää piruilua Telian asiakkaista, ne eivät tiedä mitään liittymistä joten ovat Telian asiakkaita.
No sen verran minä tiedän että en ole vastaavaa liittymää edullisemmin muualtakaan saanut. Nopea asiakaspalvelu jos on ollut jotakin kysyttävää, eikä ole liittymän toimivuuden kanssa ollut koskaan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin pitkään, yli 10v Telian asiakas. Koskaan sieltä pitkäaikaisena asiakkaana ei tullut mitään tarjouksia tai etuja. Uusia kyllä houkuteltiin huipputarjouksilla. No, kun tuli aika laittaa lapselle puhelin, vaihdettiin koko perheen liittymät DNA:lle. Kyllä sitten alkoi Telia pommittaa muakin, vanhaa asiakasta. Sanoin, että too little too late. Kyllä se henkilö puhelimen päässä sen ymmärsi, totesikin, että Telian pitäisi paremmin muistaa pitkäaikaisia asiakkaittaan.
Aivan samoin toimivat muutkin operaattorit. Eli joka vuosi on tehtävä kilpailutus jos meinaa saada itseä miellyttävän hinnan. Sama vakuutusten ja sähkön suhteen, ei ne tarjoa mitään etua vanhoille aiakkaille.
Tuo Miitta mainos on niin ärsyttävä, että olen jo valmistautunut siirtämään molemmat liittymäni pois Telialta. Täytyy vain pitää tarjouskilpailu.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tarjouksia ja etuja olet saanut DNA: lta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Miitta mainos on niin ärsyttävä, että olen jo valmistautunut siirtämään molemmat liittymäni pois Telialta. Täytyy vain pitää tarjouskilpailu.
Vaihda Elisalle niin takuulla alkaa jonkun ajan päästä ärsyttää. Onhan niillä niin hulvaton mainoskin että ehkä se sitten vie sen ärsytyksen pois.
Tavalla tai toisella ärsyttävä mainos on onnistunut mainos.
Vierailija kirjoitti:
Tavalla tai toisella ärsyttävä mainos on onnistunut mainos.
No ei ole jos. Telian nimikin alkaa jo pikkuhiljaa ketuttamaan ja ärsyttämään. Sitte kun ärsytys menee periaatteen puolelle jatkuvalla mainostamisella niin mikään hinnan alennus ei tehoa.
Mainoshan on hauska! Kenet nuo nirkkanokat olisivat halunneet mainoskasvoksi? No tietysti, olinpa tyhmä: tietysti Elina Knihtilän! Tuon jumalattaren! Kaikkialle muuallehan hän onkin änkeytynyt. Ja Lonka-ystävätär myös!
Vierailija kirjoitti:
Mainoshan on hauska! Kenet nuo nirkkanokat olisivat halunneet mainoskasvoksi? No tietysti, olinpa tyhmä: tietysti Elina Knihtilän! Tuon jumalattaren! Kaikkialle muuallehan hän onkin änkeytynyt. Ja Lonka-ystävätär myös!
Näppäilyvirhe. Nirppa- eikä nirkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miitta sorvali on varmaan suunniteltu vastaiksuksi Elisan tv-mainoksella jossa on joku ärsyttävä näyttelijä, joka ei kiinnosta. Miitta Sorvali on todella loistava näyttelijä, mainokset ei kylläkään kiinnosta ketään.
Missä sarjassa tai elokuvassa on ollut loistava? Ei ole koskaan vaikuttanut muulta kuin tädiltä joka esittää tätiä, eli itseään.
Ehkä joskus aikanaan. Vanhemmiten maneerit ovat alkaneet hallita liikaa hänen näyttelijäntyötään.
Ei todellakaan ole huonoin mainos.
No, asiaan. Mulla on Telialta halpa nettiliittymä. Jaan sillä muihin kodin laitteisiin noin 14 e/kk.
On niin vastenmielinen näyttelijä minun silmään, että tulee ihan pahoinvointia. Niinkö on nälkä kova, että ryhtynyt mainostamaan? Eikö yhtään kuvaa hänestä missään, ettei ne ruokottomat pillikintut ole esillä?
Ihan kuin tahallaan tehtäisiin huonoa.
Surullista miten edelleen toiset dissaa kaikkia naisia jotka on yli 40v. Ihan kuin tippuisivat maailman laidalta näkymättömyyteen ja jokainen heitä arvostava on itsekin jollain tavalla vähintäänkin höpsähtänyt. Miitta on upea pitkän linjan näyttelijä. Arvostan huomattavasti enemmän kuin näitä joka sarjassa kekkuloijia. Tällä hetkellä Miitalla on hyvä podcast Sanna Stellanin kanssa Areenassa nimeltään Päätapahtumia. Suosittelen.
Sorvali on yksi karismaattisimmista suomalaisnäyttelijöistä. Täydellinen vastakohta nykyisille mitäänsanomattomille näyttelijöille, joita hädin tuskin erottaa toisistaan. Sorvali kuuluu sukupolveen, josta on tullut älyttömän kovia näyttelemisen ammattilaisia, monia lähtemättömästi mieleenpainuvia henkilöitä.