Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei osaa kiittää :(

Vierailija
02.05.2007 |

Taas odotti miestä ruoka jälkiruokineen töistä tullessa - ei kiitoksen sanaa

Viime yönä leivoin miehen pyynnöstä leipiä aamuksi - ei taaskaan kiitosta

Silitän joka aamu miehen työvaatteet - ei koskaan kiitosta

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Pieniä asioita, mutta aina välillä olisi mukava kuulla kiitoksen muodossa että toinen arvostaa noita asioita.. HUOH.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoista käytöstä kieltämättä!

minun mieheni osaa kiittää ja se on kyllä tosi iso juttu.

otan osaa...

t. toinen joka kokkailee ja tekee kaikenlaista puolison iloksi

Vierailija
2/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei osaa pyytää anteeksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni, että kiitos merkitsisi paljon minulle. Varsinkin kun on kotiäitinä, eikä saa edes työpaikalla kiitosta, niin ainoaksi kiitokseksi jää miehen kiitos.

Tiedän kyllä, että mies arvostaa tekemiäni juttuja, ei vaan tule saoneeksi sitä ääneen.

Vierailija
4/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis yritä kuttuilla, vaan kysyn siksi, että tökerökin mies luulisi taipuvan kiitokseen, jos hänelle ensin sanotaan " ole hyvä" .

Vierailija
5/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että nää on kaikki sellaisia. ehkä se on joku uudempi versio/malli miehestä. mul on kaikki ollut näitä jotka ei osaa. välillä tuntuu ettei ne osaa mitään kivaa sanoa. taidan hankkia ihan vääränlaisia miehiä. oonkin epäillyt sitä.

Vierailija
6/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieheni siis kiittää, kehuu, pussaa, halii, auttaa lasten kanssa ja kotitöissä... että joo on tainnut aika hyvä säkä käydä.

vaikka ei hänkään toki täydellinen ole ... ;)

t. 2

Vierailija
7/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerjään aina välillä kiitosta sanomalla " ole hyvä" tai " miten sanotaan" tms. Olen ajatellut josko oppisi noin ihan automaattisesti kiittämään. Mutta ei mitään vaikutusta. Kerjäämällä saa kiitoksen, mutta ei ikinä automaattisesti. En jaksaisi enää kerjätä kun ei se tunnu samalta kuin aito kiitos..

ap

p.s. Lohdullista että joukossa joku kohtalotoveri..

Vierailija
8/8 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hommat tekemättä. Kun ihmettelee, miksei kaikki ole valmiina, niin sanot seuraavaa: ' Mua pännii, että mä teen sun, aikuisen ihmisen eteen kaikenlaisia hommia, (tähän kohtaan lista erilaisista hommista), ja sä pidät niitä itsestäänselvyyksinä, etkä edes viitsi kiittää. Mä pidän nyt niistä hommista taukoa, ja vahtaan telkkaa. Hoida itte hommas.' Sitten mielenkiinnolla seuraat, mitä tapahtuu, kun jätät tekemättä asiat. Jos sanoo tuovansa rahan perheeseen jne, niin totea vain, että sana ' kiitos' on ilmainen.