Näin unta että multa lähti etuhammas
Kommentit (12)
hampaiden menettämisellä on monia tulkintoja, yleisin on että menettää jonkun sukulaisensa. jos hampaat putoavat itsestään suusta ,ihminen jättää lopullisesti lapsuuden taakseen. voi myös merkitä aikuiseksi tulemisen pelkoa, vastuun pakoilemista. myös vanhaksi tullessaan ihminen menettää luonnollisesti hampaansa. uni kertoo avuttomuudesta ja tehottomuuden pelosta ,"hampaattomuudesta". jos unennäkijä on huojentunut hampaiden putoamisesta , jokin mädäntynyt, pilaantunut on lopulta irrotettu ja se lakkaa vaivaamasta.
Vierailija kirjoitti:
hampaiden menettämisellä on monia tulkintoja, yleisin on että menettää jonkun sukulaisensa. jos hampaat putoavat itsestään suusta ,ihminen jättää lopullisesti lapsuuden taakseen. voi myös merkitä aikuiseksi tulemisen pelkoa, vastuun pakoilemista. myös vanhaksi tullessaan ihminen menettää luonnollisesti hampaansa. uni kertoo avuttomuudesta ja tehottomuuden pelosta ,"hampaattomuudesta". jos unennäkijä on huojentunut hampaiden putoamisesta , jokin mädäntynyt, pilaantunut on lopulta irrotettu ja se lakkaa vaivaamasta.
Siinä tapauksessa Mun pitäisi nähdä hampaista unta.
Lähisukulainen kuolee jos etuhammas
Jos etuhampaat irtoaa unessa, saa veikkaus rai arpavoiton.
- Lähisukulainen kuolee jos etuhammas
- No joopa joo ! Jos näkee unta vessasta, anoppi kuolee.
Jos uneksii possusta, appi kuolee.
Jos näkee unta kissasta, koirasta, järvestä, laivasta, veneestä tai hissistä niin -- joku sukulainen sairastuu ja -kuolee.
Ei voi voittaa ikinä-- vaikka mitä unta näkisi?
myös jos näkee unta mustasta tai mustavalkoisesta linnusta se tietää kuolinuutista. Ne ovat kuoleman sanansaattajia.
Joka uniaan uskoo, se varjoaan pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Lähisukulainen kuolee jos etuhammas
Minä näin unta että etuhammas tippui, siitä on vuosia eikä kukaan ole kuollut vieläkään, toki varmaan joku päivä lähisukulainen kuolee, kun kaikki vanhenee ei nuorene
Unet heijastelee edellisen päivän tapahtumia ja mielessä pyöriviä asioita.
Unet hampaiden menetyksestä kertovat stressistä.
Joka kerta, kun olen nähnyt unia irtoavasta hampaasta, se on tiennyt yllättävää rahantuloa.