Miten estää puhelinmyyjien soitot?
Alkaa mennä hermo näihin kaupustelijoihin.
Ennen vanhaan soittivat vain lehtimyyjät. Nyt kaupataan keittiöremonttia, aurinkopaneeleja, porakaivon puhdistusta ja paljon muuta.
Häirintä on jokapäiväistä. Tosin en enää edes vastaa kaikkiin soittoihin.
Miten niille saa eston?
Kommentit (43)
Leipoo niitä lättyyn ja heittää puhelimen seinään.
Maistraatin kautta markkinointiesto.
Samantien vaan estoon kyseinen numero.
Sanoman puhelinmyyjiin ei tepsi mikään muu kuin numeron vaihto.
Väkisin niillä on joku punainen lista. Höpötät vaan puutaheinää eri asiasta kun soittavat, mulla ainakin loppui puhelut.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda salaiseen numeroon ja et jaa sitä kenellekään.
Mulla on salainen numero tietyllä operaattorilla. Edes operaattorista ei saa minulle soittaa tai lähettää tekstiviestejä.
Pölkky ja siihen kännykkä , moskalla koko paska atomeiksi, muuta erämaahan asumaan.Siinä vaiheessa kuulet korpien kuiskintaa ja saa rauhan sieluusi.
Kun soittaa laita puhelin kaiuttimella ja puhelin pöydälle. Päälle kattila pohjapuoli ylöspäin. Kaksi lusikkaa ja soittelet kattilan pohjaan raikuvat soolot. Välillä kysyt, jatketaanko? Tämän toistat aina kun joku myyjä soittaa.
Kaupustelijoiden puhelinnumerossa on usein luvut 925 tai 926. Näihin osaa olla vastaamatta tai yleensäkin tuntemattomiin numeroihin. Jos on oikeasti asiaa, soittaja lähettää tekstiviestin.
Vierailija kirjoitti:
Väkisin niillä on joku punainen lista. Höpötät vaan puutaheinää eri asiasta kun soittavat, mulla ainakin loppui puhelut.
Kannattaa sano, että on holhouksen alainen. Loppuu puhelu siihen. Tai ala puhua ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Kun soittaa laita puhelin kaiuttimella ja puhelin pöydälle. Päälle kattila pohjapuoli ylöspäin. Kaksi lusikkaa ja soittelet kattilan pohjaan raikuvat soolot. Välillä kysyt, jatketaanko? Tämän toistat aina kun joku myyjä soittaa.
Ja myyjä kysyy , Remuko se siellä, ostatko uudet rumpupalikat.
Kai sulla jotakin ylimääräistä tavaraa on. Alat ehdotella vaihtokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla jotakin ylimääräistä tavaraa on. Alat ehdotella vaihtokauppaa.
Joo kysy onko peukkua tarjolla.
Puhelinmarkkinointikielto päälle. Helppo tehdä. Asml.fi/kieltopalvelut. 3v kerrallaan voimassa. Soitat palvelunumeroon, toimi ohjeiden mukaan. Suurin osa yrityksistä noudattaa tätä.
Ei kannata osallistua 1000e kaupan lahjakortin arvontaan, sieltä kautta saavat numerot. Mulle soittaessaan eräs arvan myyjä sanoi kun vahingossa laitoin olevani kiinnostunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata osallistua 1000e kaupan lahjakortin arvontaan, sieltä kautta saavat numerot. Mulle soittaessaan eräs arvan myyjä sanoi kun vahingossa laitoin olevani kiinnostunut niistä.
Kaikki arpajaiset ovat tuollaisia. Ei kannata osallistua.
Vaihda salaiseen numeroon ja et jaa sitä kenellekään.