Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistuen alasajo

Vierailija
27.02.2026 |

On kaikkien vuokralla asuvien etu, että asumistukijärjestelmä ajetaan lopullisesti ja kokonaan alas. Täysin aikansa elänyt keksintö joka on suora tulonsiirto veronmaksajilta asuntosijoittajien taskuihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa voi työtön vapaasti päättää asua esim. Helsingissä ja saada tukea asumiseen. Samaan aikaan kokonaisia kerrostaloja on tyhjillään jossain Varkaudessa tai Lieksassa. Sinne vaan asumaan, järjetöntä maksaa veroina siitä että joku asuu jossain Helsingin Punavuoressa yhteiskunnan kustannuksella ja räkii kattoon.

Vierailija
2/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi vilkaista montako vuokrakämppää löytyy sellaiselle joka saa noin 600€/kk työttömyystukea.

Ruokaakin tarttis ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi vilkaista montako vuokrakämppää löytyy sellaiselle joka saa noin 600€/kk työttömyystukea.

Ruokaakin tarttis ostaa.

Montakin, kun hakualueena on koko Suomi.

Vierailija
4/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnalle asumisen tukeminen ei välttämättä maksa yhtään mitään. Tulonsiirrot voidaan aina verottaa pois. Politiikka ratkaisee sen, kuka hyötyy tulonsiirroista ja kuka ei.

Vierailija
5/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaikka ajaakin alas. Ihan turha tuki. Jatkuvien leikkausten takia ainakin minulle toimeentulotuesta tulee nykyään isompi potti kuin asumistuesta. Työmarkkinatuesta toki kaikista eniten.

Vierailija
6/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudesta saa kolme kämppää sillä hinnalla mitä yhden työttömän majoittaminen pk-seudulla maksaa veronmaksajille.

Vierailija
7/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vaikka ajaakin alas. Ihan turha tuki. Jatkuvien leikkausten takia ainakin minulle toimeentulotuesta tulee nykyään isompi potti kuin asumistuesta. Työmarkkinatuesta toki kaikista eniten.

Eiköhän näiden kaikkien pottien aika ole ohi. Ei ole varaa enää oleskeluyhteiskuntaan.

Vierailija
8/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaakin tarttis ostaa.

Löysin noin 2000 jos hinta max 500€/kk. Siihen sitten lisäksi vesi ja sähkö. Edelleen ruokaakin tarttis ostaa. Ja montako saa nykyisin asumistukea?

Vierailija
9/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat potit teillä. Mites se työnteko?

Vierailija
10/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näiden kaikkien pottien aika ole ohi. Ei ole varaa enää oleskeluyhteiskuntaan.

Mitä ehdotat? Kuntouttavaan työtoimintaan ei oteta, koska työllistyminen ei ole realistista. Hoitoon ei pääse koska "yhteiskunnalla ei ole palvelua, jolla minua voitaisiin auttaa."

Vierailija
11/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava ehdotus. Joo, taidanpa mennä töihin. Ootsä joku kehitysvammainen vai?

Vierailija
12/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehdotat? Kuntouttavaan työtoimintaan ei oteta, koska työllistyminen ei ole realistista. Hoitoon ei pääse koska "yhteiskunnalla ei ole palvelua, jolla minua voitaisiin auttaa."

Töihin menoa voisi kokeilla.

Vierailija
13/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Viimeksi soittivat poliisit kun menin töihin.

Vierailija
14/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava ehdotus. Joo, taidanpa mennä töihin. Ootsä joku kehitysvammainen vai?

Joo. Vain kehitysvammaiset käyvät töissä, fiksut ja terveet makaavat kotona kun kehitysvammaiset tekevät työt ja maksavat verot.

Vierailija
15/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko yhtään venäläistä asunnotonta? Juuri näin ä

Oikeisto Suomessa heillä on turvattu oikeudet

Vierailija
16/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monet teistä halusi tänne elätettäviä ja ilmaisia tukia kaikessa, älkää ihmetelkö kun rahat loppuu ja maa menee nyt konkurssiin. 

Vierailija
17/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa voi työtön vapaasti päättää asua esim. Helsingissä ja saada tukea asumiseen. Samaan aikaan kokonaisia kerrostaloja on tyhjillään jossain Varkaudessa tai Lieksassa. Sinne vaan asumaan, järjetöntä maksaa veroina siitä että joku asuu jossain Helsingin Punavuoressa yhteiskunnan kustannuksella ja räkii kattoon.

syrjässä ei ole  töitä tarjolla. ja hki- tuet hyvin pieniä. ja asuntoja on monenhintaista.  joka lähtöön on kämppiä joka pariisisssa

Vierailija
18/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaakin tarttis ostaa.

Löysin noin 2000 jos hinta max 500€/kk. Siihen sitten lisäksi vesi ja sähkö. Edelleen ruokaakin tarttis ostaa. Ja montako saa nykyisin asumistukea?

No siihen ruokaan saa 600 euroa perustoimeentulotukea per kk.

Vierailija
19/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään maassa ei ole asumistuen jälkeen menneet vuokrahinnat alas.

Jos haluatte aidosti tuohon stopin, että vuokrien hinnat nousevat, niin siihen tehoaa ainoastaan VUOKRAKATTO. Eli asunnoista ei saa pyytää X määrää enempää vuokraa.

Vierailija
20/22 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Viimeksi soittivat poliisit kun menin töihin.

Saatanan paskat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan