Omat varusteet sotaan? Mistä kannattaa ostaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin ne varusterahat ulkomaille muuttoon jo vuosia sitten.
Raukat vaan menkööt merten taa..
Ihan lähdin ulkomaille töihin, kun Suomesta ei duunia löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu sentää tätä sirkusta :D Ensin koulutetaan ihmisiä maanpuolustukseen, nyt pitää vielä ostaa omat aseet ja taisteluvermeet. Saako tähän mitään tukea? Saako ostaa valtion piikkiin? Onko Sirkus-Finlandia todellakin näin persaukinen?
Puolustussektorille pumpataan valtavat määrät rahaa, mutta sotia pitää omilla välineillä. Ihan uskomatonta soopaa!
Sotakiima tuntuu olevan kova,valtamedian päätoimittajat on varmaan syötetty ja juotettu jossain Häkkisen johtamassa puolustusministeriössä. Militarismia tungetaan suomalaisten kurkusta alas.
Tässä maassa alkaa olla Tuntemattoman sotilaan Lammion henkeä
Oma isänmaallisuuteni on kääntynyt 180 astetta viimeisen neljän vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu sentää tätä sirkusta :D Ensin koulutetaan ihmisiä maanpuolustukseen, nyt pitää vielä ostaa omat aseet ja taisteluvermeet. Saako tähän mitään tukea? Saako ostaa valtion piikkiin? Onko Sirkus-Finlandia todellakin näin persaukinen?
Missä sanottiin että pitää ostaa? Mistä teitä vajaaälyisiä mouhoja oikein sikiää?
Sama aihe, eri sivu: https://www.sss.fi/2026/02/usu-reservilaisten-kaskykorttia-muutettu-sot…
sotaan kehotetaan ottamaan mukaan oma ase tai drooni
Itse olen hamstrannut huulipunaa. Sievällä hymyllä toivon selviytyväni pahimmalta kohtelulta.
Hoitaako PV muuten lääkityksen jos kutsuvat palvelukseen? Mulla on kahta eri psyykenlääkettä ollut käytössä jo vuosikymmeniä. Ne ovat sellaisia, ettei saa määrätä suuria määriä kerralla omaan varastoon.
Keskisen kyläpuoti. Sieltä saa Temukamaakin Postin sekaantumatta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako PV muuten lääkityksen jos kutsuvat palvelukseen? Mulla on kahta eri psyykenlääkettä ollut käytössä jo vuosikymmeniä. Ne ovat sellaisia, ettei saa määrätä suuria määriä kerralla omaan varastoon.
Kaikille annetaan päivittäinen viina-annos
Suomalaiset ovat hyviä alueluovutuksien mestareina ja erinomaisia sotien häviämisessä. Suomalainen sisu ei kalpene, vaan kestää alueiden luovuttamiset ja vuosikymmenien ajan kestävät sotakorvauksien maksamiset. Heikkous on Suomen valtti. Suomalaiset johtajat ovat kuin suuria taitelijota, jotka kuvaavat suurin siveltimien vedoin Suomen mahtavaa armeijaa ja loppumattomia asevarastoja. Tykkivarastoissa puheiden mukaan riittää putkia, mutta jos toimittaja ymmärtäisi kysellä, niin onhan niitä, 40-50-luvun kuorma-autojen pakoputkia vielä löydettävissä, mutta sellainen maailman suurin tykistö on komiikkaa, eikä aivan totta. Onhan meillä tykin ammuksia, saimmehan niitä sotasaalina, mutta pitäisi vain olla sopivia tykkejä niiden käyttämiseen, onneksi Suomen asetehtaat tekevät muutamia kymmeniä ammuksia kuukaudessa, niin ehkä 160-vuoden päästä, meillä on tykinammuksia jo riittävästi 3 viikon sotaa varten.
Voiko oman ydinaseen ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille annetaan päivittäinen viina-annos
Ei helvetti, mulla sekoo nuppi sellaisesta varsinkin noiden lääkkeiden kanssa.
Näköjään ne Hornetit ja uudemmat koneet myös ovat käyneet niin kalliiksi, että reservin tykinruoka joutuu tuomaan omat aseet ja merinovillakalsaritkin, kun SAintillä ei ole varaa niitä tarjota.
Karjala takaisin!!! Kyä jämpti on niin!!!
Vierailija kirjoitti:
Saako varusteet verovähennyksiin?
Märissä unissas. Miehenä olet valtion tykinruokana koko aikuisikäsi ilman korvausta - Marinin sanoin deal with it.
Sotahullut fashisit hilluvat palstoilla hampaisiin asti aseistettuina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin että pitää ostaa? Mistä teitä vajaaälyisiä mouhoja oikein sikiää?
Oletko tyhmä? Johan se lukee jo Iltalehden jutussakin. Vai etkö jaksanut lukea otsikkoa pidemmälle?
"Reserviläistä käsketään ottamaan mukaansa sotaan myös oman drooninsa ja pimeänäkölaitteensa." ja heti perään: "Uuden käskyn mukaan sotaan lähtevien tulee ottaa mukaan oma aseensa".
Mistä noin tyhmiä ihmisiä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Sotakiima tuntuu olevan kova,valtamedian päätoimittajat on varmaan syötetty ja juotettu jossain Häkkisen johtamassa puolustusministeriössä. Militarismia tungetaan suomalaisten kurkusta alas.
Tässä maassa alkaa olla Tuntemattoman sotilaan Lammion henkeä
Oma isänmaallisuuteni on kääntynyt 180 astetta viimeisen neljän vuoden aikana.
Venäläisiltä ei kysytty. Tutkikaa vaan sen teidän oman bunkkeritsaarin 200 miljardin kavallusta.
Laser-etäisyysmittari kannattaa hankkia.
Hai osta sie miult hyvä maastopuku! Aitoo silkkii!