Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaiselle jatkossa 3000 euroa vähemmän rahaa vuosittain.

Vierailija
26.02.2026 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos jokainen Suomessa asuva täysi-ikäinen maksaisi valtiolle kertaluontoisesti sen 3000 euroa? 

Vierailija
2/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos jokainen Suomessa asuva täysi-ikäinen maksaisi valtiolle kertaluontoisesti sen 3000 euroa? 

Joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi.

Ei vaan kerran. Ei tarvitsisi näperrellä mitään lapsilisien tulosidonneisuutta tai muuta vaan saadaan suoraan rahaa käteen.

Vierailija
4/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan joka vuosi veroja 15000€. Mikä on kun ei riitä?

Vierailija
5/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillistetaan pilvi ja bordellit ja vapautetaan viinan ja uhkapelien markkinat, sekä lopetetaan KAIKKI viherhumppa, joka ylittää sen kansainvälisen minimitason mistä on sovittu. Tällä saataisiin jo yksistään oikaistua tämä tilanne, mutta poliitikot ovat kyvyttömiä etsimään ratkaisuja muualta kuin veroista.

Vierailija
6/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo verotuksen maailmanennätys eikä sekään riitä.

Vierailija
7/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, mutta johonkin sitä rahaa on mennyt liikaa ja nyt pitäisi saada velkaa maksettua jo poiskin.

Vierailija
8/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kahden Suomen kokoisen valtion edestä julkista sektoria. Puolet pois ja lopuilta 30 % pois palkasta.

Vierailija
9/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat AIVAN HELVETISTI LIIAN VÄHÄN. Julkissektorin menot ovat 28 000 €/nuppi/vuosi. Eli joku muu joutuu sinunkin osuuttasi maksamaan 13 000... 

Vierailija
10/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kymmeneen vuoteen lääkärissä kuin kerran. En työllistä poliisia en tulkkia. En saa mitään tukia. Ei mun kulut ainakaan ole lähes 20 000 euroa vuodessa valtiolle. Veroja kyllä maksan helvetisti.

Vierailija
11/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo useamman vuoden ollut omillani, ilman mitään , siis mitään, tukia. En siis ole työelämässä. Maksan kaikesta veroa mitä ostan, ruoasta lähtien. Kotitalousvähennyksiä en saa koska ei tuloja, olen silti teettänyt isoja remontteja talossani. En todellakaan näe syytä antaa valtiolle kolmeatuhatta euroa. Kampaajalla en ole käynyt aikoihin mutta ravintoloissa syömässä silloin tällöin. Katson että oman osuuteni teen ilman lisämaksuja.

Vierailija
12/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, mutta johonkin sitä rahaa on mennyt liikaa ja nyt pitäisi saada velkaa maksettua jo poiskin.

Viherhuijaus, kehitysapu, siinä nyt jotain.. kansanedustajien ja avustajien palkkioita voisi katsoa tarkemmin, ovatko ne ihan kohdillaan ja onko heitä liikaa näin pienelle maalle ja kansalle. Sotejohtajien palkat. Löytyyhän noita rahareikiä.

Vierailija
13/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo useamman vuoden ollut omillani, ilman mitään , siis mitään, tukia. En siis ole työelämässä. Maksan kaikesta veroa mitä ostan, ruoasta lähtien. Kotitalousvähennyksiä en saa koska ei tuloja, olen silti teettänyt isoja remontteja talossani. En todellakaan näe syytä antaa valtiolle kolmeatuhatta euroa. Kampaajalla en ole käynyt aikoihin mutta ravintoloissa syömässä silloin tällöin. Katson että oman osuuteni teen ilman lisämaksuja.

Sun pitää elättää Mohammad ja hänen kymmenen pientä käkkäräpäätä.

Ai niin, tosiaan.

Vierailija
14/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kymmeneen vuoteen lääkärissä kuin kerran. En työllistä poliisia en tulkkia. En saa mitään tukia. Ei mun kulut ainakaan ole lähes 20 000 euroa vuodessa valtiolle. Veroja kyllä maksan helvetisti.

Höpsis. Sinulle on rakennettu mm. Helsinkiin uusia siltoja ja junia ja raitioteitä, ja jäi vielä velkaakin.  Kiittämättömyys on maailman palkka!

Vierailija
15/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se tuki kirgisialaisille jotta he lopettaisivat tupakanpolton on loppunut? Aikamoinen summa sinnekin meni.

Vierailija
16/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se tuki kirgisialaisille jotta he lopettaisivat tupakanpolton on loppunut? Aikamoinen summa sinnekin meni.

Mä kun kuulin tosta luulin että joku keksi hyvän vitsin - mut se olikin ihan totta! Järjetöntä.

Vierailija
17/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä rakennettiin sikalliit Kruunusillat metsään. Kiellettiin viherkiimassa autoilta, eli talvisin sitä ei käytä kukaan. Kesäisin muutama takkutukka pyöräilee sitä pitkin ostamaan latten keskustasta tai neuleen kirpparilta.

Vierailija
18/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkomoisia summia jokaiselta. Tähtitieteellisiä yhteenlaskettua, eikä riitä? Tietääkö joku paljonko valtio saa vuosittain veroina työläisiltä?

Vierailija
19/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun kuulin tosta luulin että joku keksi hyvän vitsin - mut se olikin ihan totta! Järjetöntä.

Mistä tieto tästä?

Vierailija
20/51 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos valtio kerrankin tekisi jotain järkevää ja lopettaisi kaiken poliittisen tuhlailun, alkaen vaikka puoluetukimiljoonista? Mitä kolmella tonnilla sitä paitsi tekee, kun Suomi on lainannut 33.500 € jokaisen hengittävän suomalaisen piikkiin? Jos sen maksatte, valtio lainaa pian parantuneiden luottotietojen avulla 50.000 € per nuppi lisää.

Päivän tilanne on ongelma, tapa millä siihen on tultu on itse tauti.