Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.6

02.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 10/06 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta

♥ Autumn78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kaur@: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 26 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen myös! Tuntuu jotenkin niin masentavalta harmaa ilma ja kylmä :( Mä jo katsoin kalenteria tänään, enää olis kuukausi kun on kesäkuu.. ja täällä pääsisi jo siihen odotettuun kuukauteen :) kyllä se aika näyttää menevän kuitenkin! vasta siihen oli jotain 4kk aikaa :D En tiedä tekeekö tuo siitepöly, mutta heti kun ulos päästään, lapsilla vesi valuu nenästä, ja itselläni myös välillä. Koneella oloni hiukan vähentynyt, se syynä etten ole kirjoitellut paljoa. Kohta varmasti taas tiheämmin täällä kunhan alkaa tapahtua :D Tervetuloa toivotan tässä lopussa vielä kakille uusille mukaan tulleille!! ja yksi taisi olla mun ikäluokkaani eli 25v. :)

Vierailija
22/49 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupujussitar: Me ajateltiin ekaa yrittäessä, että on realistista että siihen mutama kuukausi jopa puoli vuotta menee. Yllätys oli melkoinen kun testi näytti heti plussaa. Yksiäkään ns. normaali menkkoja ei ehtinyt tulemaan pillereiden pois jätön jälkeen. Oli kiva neuvolassa ja lääkärissä vastailla kysymyksiin kuukautisista. Sanoin aina, etten tiedä. Pilleireitä kun olin syönyt kahdeksan vuotta. Olihan terkka vähän ihmeissään, mutta ei kait se mitenkään tavatonta ole. Kuten itse sanoit 20 %.

Ajattelin huomenna käydä ostamassa orvokkeja. Jos hiukan saisi kevään ja kesän tuntua.

Suosittelen kaikille yrittämään alkavia, että viette miehenne jonnekin pois kotoa. Meillä ainakin oli super aktiivista pupuilua koko loman. Pitäisiköhän varata seuraava reissu syyskuulle :)

Rvasaarinen: Milloin ajattelit testata? Joko olet testit ostanut?

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinenkin kerkes taas pitkästä aikaa koneen ääreen. Ihanan ahkeraa porukkaa ollut viime aikoina, kivasti on siis ollut juttua. Oltiin tänään pikkuneidin kanssa Titi-nalle konsertissa ja äsken täti tuli hakemaan neidin yökylään, joten ihanan rauhallinen lauantai-ilta miehen kanssa kahdestaan tiedossa (ja meikäläinen täällä netissä ja mies katsoo töllöstä jäkistä, et niin meillä..... =) ) Hyvin mielenkiintoista luettavaa noin uskomusjutut,monia kyllä olen kuullut aiemminkin mutta joitakin uusia mukana.Tosta raskaaksi tulemisesta,niin enpä ollut aikaisemmin kauheasti edes ajatellut että meillä kesti lähes puolisen vuotta ennenkuin ensimmäinen lapsi sai alkunsa vaikka olin ollut jo kauan ennen sitä ilman pillereitä tai muutakaan hormonaalista ehkäisyä.Silloin vaan ei ollut näin kauhea hinku tulla raskaaksi kuin nyt ja silloin oli niin paljon muuta ajateltavaa ettei niitä kuukausia tullut laskeskeltua,ajatuksena vain oli et tulee jos on tullakseen. Nyt sitä sit vaan odottelee ja pettyy kuukausi kuukaudelta. Koska nytkään ei tärpännyt, niin päätin aloittaa tikuttelemaan,sillä mulla ei kyllä oo harmainta havaintoakaan siitä milloin mulla on ovikset, varsinkaan kun viimeiset 2 kuukautta kierrot on hieman heitelleet.Nyt siis kuitenkin tilasin tikut ja ihmeen nopeasti ne perille tulikin,vain kahdessa päivässä. Nyt siis vain odotellaan oikeaa hetkeä.Kuukautiset just kyllä vasta loppuneet,joten vielä täytyy vähän odotella.Ihmeen niukat oli kyllä kuukautiset ja outoo pahoinvointia on ollut jo muutaman kuukauden.Tiedä sit oisko hormonit vähän sekaisin vai onko se vaan pää joka on vähän pahemmin sekasin =)

Vierailija
24/49 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut täällä pari päivää tosi hauskaa. Pikkumies on opetellu tanssimaan (pylly heiluu ja jalka nousee), vaikka seisominenkin on vielä jokseenkin huteralla pohjalla.

Pupujussitar kyseli raskautumisesta. Me oltiin ihan siinä uskossa että kyllähän tässä voi vaikka vuosikin vierähtää ennen raskautta. .. No ei tarvinnu kun yhen kerran ilman ehkäisyä ja se oli siinä. Pillereiden käytön olin siis jättänyt pois jo paljon aikaisemmin muista syistä. Mutta ilmeisesti ajankohta oli oikea ja olosuhteet suotuisat?! Yllätys olikin melkoinen, mutta ihana sellainen. Nyt en oikein usko että noin helposti käy. Kiertokin on niin epäsäännollinen. Tikuttamaan en ainakaan vielä meinannu alkaa, mutta mieli voi muuttua..

Mutta nyt lauantai -saunaan..

Vierailija
25/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minniäinen, taltioi ihmeessä! Varmaan joskus mukava piristys!

Mullakin meni tämä kierto pipariksi... Tänä aamuna tuli täti ja meni hieno mökkeily viikon loppu surun puolelle. Nooh... Onhan meillä aikaa ainakin... =( Keskiviikkona lähden joka tapauksessa täältä keskusteluista tutuksi tulleen äitylin kanssa ostoksille Lahteen. Mennään koluamaan vauva liikkeitä läpi. Minä huvin vuoksi ja hän syystä. =) Piristää varmasti!

Onko täällä muuten Lahtelaisia kuinka paljon?

Vierailija
26/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin kirjoittelemaan, mut lukemassa olen käynyt useasti teidän kirjoituksia. Tai no, mitään erikoista ei ole ollut kerrottavanakaan.

Tosiaan me aloitamme aikaisintaa yrityksen 07/07 meidän tämän hetkisen elämän tilanteen vuoksi. Nyt kuitenkin ajattelin lopettaa pillereiden syönnin kun pakkaus loppuu viikon päästä. Saisi pari luomukiertoa alle ja näkisi, miten kierrot alkaa asettua. Mutta minkäänlaista ehkäisyä ei aiota käyttää, joten varmoilla päivillä mennään. Kerron sit taas lisää, kun on jotain kerrottavaa :)

Onnea kaikille yrityksiin!

Kaktus-84

Vierailija
27/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä katsellaan kiekkoa... tai siis mies katsoo olohuoneessa ja minä istun täällä koneella ja välillä aina ryntäilen olkkarin ovensuuhun, jos kuulostaa maalilta tai rangaistukselta :)

Minni-äisen pikkumies harjoitellut tanssaamista. Varmaan kivan näköistä puuhaa, lasten tanssiminen on niin suloista hetkuttelua :D

Kävin kurkkimassa tuota helmenkalastajien pinoa, mutten viitsinyt sinne vielä mennä. Ehkä menen sitten, kun odotan kierron loppua ja testaan parikymmentä negatiivista... Tuli vain mieleen, että hieman vaikeaa, kun ei voi tietää kierron pituutta hormoniehkäisyn jälkeen. Ja tämä ensimmäinenhän voi venyä vaikka kuinka pitkäksi, niin ei sitten toisellakaan yk:lla tiedä, milloin kierto mahtaa loppua. Menis nyt nopeasti vaikka puoli vuotta ja alkais kierto tasottua. Tai vielä parempaa jos sitten puolen vuoden päästä vois laskeskella jo ihan muita viikkoja... ;)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Pupujussitar kp3/?? yk1

Vierailija
28/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on kp4.

Vierailija
29/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teille kaikille,jotka ette katsele juuri tällä hetkellä lätkää.Meillä pikkuneiti ilmoitti just iltapalan syönnin välistä et Suomi kyllä voittaa. Pahoittelut muuten heti Rva Saariselle,jolle myös tuli kaikesta toiveista huolimatta täti kylään tässäkin kuussa.Kohti uutta yritystä nyt vaan sitten niinkuin me muutkin. Mulla nyt kp 7 ja ovistikikut olis tarkoitus hakea huomenna postista. Mulla kyllä hormonit varmaan tosi sekaisin ai sit on vaan kova stressi jostain syystä päällä kun koko ajan on ihan ihme fiilikset, mieliala vaihtelee sekunnista toiseen ja jotenkin on vähän väliä tosi ärtyneellä päällä, ihan niinkuin ennen menkkoja.Ota näistä nyt sit selvää.Ens viikolla olis tarkoitus mennä katsomaan kaverin uutta vauvaa, saas nähdä millaisin fiiliksin sieltä sit tullaan.

Salsa-42 kp7/? yk 7

Vierailija
30/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää kuumeilu alkaa mennä jo vähän " yli" , kun pitää jo nyt miettiä (netissä selata) millaiset vaunut ostais seuraavalle. Ja meillä kun on uudenkarheat hyvät vaunut olemassa.. Mies varmaan tykkäis jos ilmottaisin että myydään ne pois ja ostetaan uudet =).

Rvasaarinen: juu filmattu on =). Ja pahoittelut täältäkin ettei vielä tärpännyt. Pidetään peukkuja ylhäällä jospa sitten ens kerralla.

Ja sit ihan tyhmä kysymys, mutta mitä tarkoittaa yk (yrityskertako)?

Vierailija
31/49 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti alkuun pahoitteluni rvasaarinen tädin kyläilystä.

Näin illalla pistän parit gallupit kehiin:

1) Kuinka moni tietää kuumeilusta/yrityksestä?

Ja toinen kyssäri ihan kuumeilun ulkopuolelta...

2) Aiotko seurata viisuja/viisu finaalia?

Itse jos vaistailen.

1) Meillä ei tiedä kukaan. Jotenkin nämä on sellaisia juttuja, etten vaan halua puhua tutuille. Tyyliin " kyllä se toinen joskus tulee" olen kyllä puhunut. Edellisestä raskaudestakaan en kertonut kellekään ennen ekaa ultraa. Siksi onkin hiukan jännä nyt kirjoitella tänne. Mistä sitä tietää vaikka joku tuttu tunnistaisi...

2) Kyllä. Aion katsoa finaalin, mikäli pysyn hereillä. Täytyy varmaan ottaa päikkärit. Viime vuonnakin menin nukkumaan. Heräsin Lordin esitykseen ja kummasti uni kaikkosi kun pisteiden anto alkoi!

Mukavaa viikonalkua kaikille.

Vierailija
32/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiin vastauksia:

1. Ukko kulta ja äiti, sekä ystävättäreni jonka tyttöön puran pahimpia kaitsemis intoja. =)

2. Olisihan se kiva katsoa, mutta luulempa minäkin että vedän unta palloon jo silloin...

Ei tämä nyt niin paha ole vaikka täti tulikin, minulla kun nuo häät on toisena projektina niin saa ajatukset taas muutamaksi viikoksi sinne suunnattua.

Vierailija
33/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rvasaarisen kanssa pidetään pinkkaa pystyssä :)

Ihana ilma ulkona. Oltiin tytön kanssa pihalla kolme tuntia. Kyllä tuli uni nopeasti, kun sänkyyn pääsi. Ruoka porisee hellalla, orvokit istutettu ja kakku resepti haettu netistä. Joku meinaan vanhenee taas vuodella...

Huomenna olisi työpäivä. Kiirusta varmaan pitää näin loman jälkeen. Mutta ehkä siitä selvitään. Kunhan aamulla saisi itsensä kammettua punkasta. Joku muukin oli rvasaarisen lisäksi oli aloittanut yrityksen viime kuussa tai aiemmin. Mitenkäs menee??

Vierailija
34/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla ihan tohinoissani, että mulla on aamupahoinvointia! Eilen alkoi ällöttävä olo ja aamulla oli samanlaista. Ei siis koko aikaa, mutta aina välillä. No, äsken mies soitteli ja kysyi, onko mulla ollut huono olo, kun hänellä on koko päivän kiertänyt mahassa... Ollaan siis taidettu syödä eilen jotain sopimatonta. Höh! Minä kun jo kuvittelin...

Eliadorin gallupeihin:

1. Meillä ei tiedä kukaan muu kuin me itse. Ei muutenkaan puhuta omista asioistamme juuri kenellekään ennen kuin on varmaa. Eikä varsinkaan tästä, kun ensimmäistä saatiin odottaa niin kauan... Pari kaveria kyllä kovasti kyselee, että " koska? koska?" ja ärsyttää olla koko ajan vastaamassa ympäripyöreitä. =)

2. Pakko kai niitä viisuja on yrittää vähän seurata. Meillä on anoppi aika innoissaan aiheesta ja viikonloppuna kuitenkin kyläillään puolin tai toisin, joten tulee pakostakin annos viisuja. Eikä toisaalta täällä Helsingin keskustassa voi välttyä viisuilta, vaikka yrittäisikin. En kyllä varmasti jaksa valvoa finaalin loppuun asti... Ja varsinkin kun tietää, että seuraavana aamuna muksu herättää kuitenkin ihan normaaliin aikaan.

Onkos muita " piinailijoita" paikalla?

Kyselee töiden lomasta

Tango (kp23/? yk1)

Vierailija
35/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei malttais sisällä ollakkaan kun on ensimmäinen oikeasti lämmin kevätpäivä, ihanaa.:)

Mulla on jostain syystä rinnat ollut kipeänä jo viikon verran, nännejä aristaa lähes koko ajan, ovista en ole bongannut vielä ollenkaan, olen tikutellut kp16-19, kp 17 tuli aika vahva viiva, mutta ei kuitenkaan toista vahvempi.

Voiskahan se olla että ovis meni jo, hiipuvat nimittäin ne tikkujen viivat tähän päivään, tänään ei tullu oikeestaan viivaa ollenkaan?

Kierto oli viimeksi 33 päivää, mutta se on kyllä vaihdellut vuosien aikana 25-60 päivän välillä.

Mähän en edes aikonut käyttää ovistestejä vielä pariin kuukauteen, mutta pakko oli kuitenki käydä ostamassa... ;)

kp19/33tai jotain...

Vierailija
36/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ulkoiltu on niin ihana päivä ollut! Miehelle tullut ahkerasti juteltua vauvasta :) Tänään jo tuntu että jospa jo ensi kuussa (aurinko se kyllä muuttaa ajatuksia!) Mutta meille hyvä ajankohta olisi heinäkuu kuitenkin.

Gallubin vastaukset:

En ole muille kuin siskolleni kertonut, äidille vain että välillä tuntuu kuumeilua :) Äitini sitten sanoi tuohon että, entä jos vielä odottaisin että keskimmäinenkin olisi koulu iässä (omassa ajatuksessani että joo odotettu jo oikeaa kuukauttakin :D)

Jos kerkeän/muistan, mutta en odota innolla että pakko olisi katsoa :)

Vierailija
37/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vaihteeksi vähän aurinkoisenpi keli, viime viikot kun on enemmän tai vähemmän sadellut, syksy kun on...

Kyselyyn vastaan että:

*Kun toi piiperö syntyi, niin sanottiin heti kaikille vähänkin tutummille, että toinen saa tulla vaikka heti jos on tullakseen, kuinkahan moni lie otti sitten todesta...? Mutta oikeesti olen yhdelle hyvälle ystävälleni kertonut, että tottakin todempi yritys on käynnissä...

*Tod. näk en, ehkäpä äitienpäivänä lukasen uutimet ja katson voittiko Hanna Pakarinen =)

Täälläkin ollaan oltu vatsaflunssassa, keskimmäinen oksensi ja istui pöntöllä ahkeraan pe-la välisen yön, itsellä ellottanut jo kolme päivää ilman sen kummempaa... *kop-kop*

RvaSaariselle pahoittelut... on se kenkku emäntä ku tulee myöhässä ja nostaa toiveet jo vaikka minne... toivottavasti mieli jo parempi...

Joku oli aloittamassa yritystä (anteeksi, mulla on huono nimipää!) ensi kuussa, kovasti tärppionnea jo näin etukäteen!

O.N eipä uutta, tylsä keskikierto menossa ja kuunvaihdetta odotellaan, josko pääsisi sitten testailemaan! Nyt en testaa niin aikaisin kuin viimeksi (kp20), ettei turhaa sitten pety :´(

Mukavaa viikonalkua kaikille,

-Allu kp16, yk8

Vierailija
38/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kaunis sää ollut siellä muualla.Meillä täällä länsi-rannikolla sataa vettä tällä hetkellä ihan kaatamalla.Aamupäivällä oli kyllä ihan kiva ilma, mutta se meni tietenkin asioilla juostessa.Iltapäivällä sit kun päästiin neidin kanssa vihdoin pihalle niin alkas tuulemaan ja sit lopulta satamaan.Sain just pikkuneidin nukahtamaan sänkyynsä ja tällä kertaa ei edes ollut kovin hankalaa, kun ei ollut päivällä nukkunut päikkäreitä.Mies on jossain kaverinsa kanssa kalassa ja meikäläisellä auvoista Tomi Metsäketoa kuunnellessa ja kirjoitellessa. Voi kunpa tälläisiä hetkiä olis useamminkin.Sit noihin kyssäreihin.... meillä todellisesta yrityksestä ei oikeastaan tiedä kukaan muu miehen ja itseni lisäksi.Toki mun siskot ja pari kaveria on tietoisia siitä että toivotaan toista, mutta eipä siitä sit sen kummemmin olla puhuttu. Moni kyllä töissäkin kyselee vähän väliä että joko sisaruksia on tulossa. Miten musta tuntuu että moni ajattelee että kun toinen lapsi on 2-3v. niin toista täytyis jo olla tulossa.Me ei ainakaan miehen kanssa olla mitenkään suunniteltu että koska ja millä ikäerolla lapsia " tehdään" . Esikoisen kohdalla vaan päätettiin et nyt saa tulla jos on tullakseen ja menihän siinä sitten useampi kuukausi ennenkuin mitään tapahtui.Nyt mies on jo aikaisemmin kuin minä ollut valmis toiseen yritykseen.Viime lokakuusta lähtien ollaan sitten annettu kakkoselle mahdollisuus, mutta vielä ei ole tärpännyt ja siksi nyt olis sitten tarkoitus alkaa tikuttelemaan.Nyt just semmoinen tylsä välivaihe meneillään kun kp 8 eikä oikein mitään tapahdu. Ai niin ja näitten löpinöitten jälkeen siihen toiseen kyssäriin...eipä kauheasti noi Euroviisutohinat kiinnosta.Jotenkin niistä on hohto hävinnyt jo monta vuotta sitten. Joskus aikaisemmin ne oli muka kauheen kiinnostavat, mutta jostain syystä ei enää.Meillä neiti 2,5v muuten tunnistaa Lordin joka kuvasta ja tunnistaa niitten kappaleen jo alkusävelestä ja alkaa huitoon käsillään ja laulaan halleluujaa....

Vierailija
39/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin heti kertomaan riemu-uutiset tänne. Tein tänään positiivisen raskaustestin!!!!!

Kuvittelin, että tästä yrittämisestä tulisi tosi pitkä, mutta näköjään toisella yrityksellä heti tärppäsi. Söin pillereitä lähes 10 vuotta. Kierto oli ennen pillereitä melko epäsäännöllinen, joten kuvittelin, etten ehkä ovuloisi kovin usein. Mutta väärässä olin.

Meillä siis esikoinen tulossa. Tein testin tunti sitten ja tässä ollaan miehen kanssa vaan hämmästelty viimeinen tunti, mitä ollaan tehty. Tammivauva siis tulossa. Apua.

Olen kyllä ihan ihmeissäni tästä kaikesta.

Vierailija
40/49 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mahtavaa!

Ihan nousi iho kananlihalle, kun muistaa miltä tuntui kun esikoisesta plussasin silloin joskus...

Muista nauttia joka hetkestä täysin rinnoin. Ja ihan hyvä neuvo esikoista odottavalle: Todellakin nauti. Sillä ensimmäistä raskautta ei koe kuin kerran. Jos vain ymmärsit mitä tarkoitin..

Olen aivan onnessani sinun ja miehesi puolesta. Mikä on laskettuaika?