Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten varaudut Suomen konkurssiin?

Vierailija
26.02.2026 |

Rahat ja happi loppuu pian niin miten meinaat selvitä suomen konkurssista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä olla vielä lähelläkään konkurssia. Sote alas niin ollaan reippaasti plussan puolella taas

Suomihan tilastoi velaksi sellaistakin jota muut maat eivät laske mukaan.

Vierailija
22/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästänyt ja olen myynyt kaiken omaisuuden. Seuraavaksi muutan pois. Töissä joutuu vielä käymään, mutta eniten ottaa päähän kun puolet väestöstä makaa kotona ja ei käy töissä. Missään ei puhuta ääneen kuinka töissäkäyvät kannattelevat tukisakkia. Konkurssia voi nopeuttaa äänestämälä vas. tai sdp seuraavissa vaaleissa.

Vaikea on mennä töihin, kun ei pääse edes haastatteluun. Syytä mieluummin työnantajia siitä, että makuuttavat meitä kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muutan kohta ulkomaille. Enkä nyt kuluta Suomessa jollei ole pakko

Vierailija
24/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan aikaa sitten valmistautunut kuolemaan ymmärtämällä asioita varhain ja elämällä pieniä haaveitani todeksi siinä missä olen pystynyt, jolloin tällä hetkellä maailma- ja ihmiskuvani on sellainen etten edes halua enää elää täällä. On helppo luhistua kun mieli ei ole kahlittuna tähän sairaaseen tilaan.

Vierailija
25/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiot toimivat kuin yritys ja tuomiolaitos. Vaikka kyse on ihmiselämistä ja eläimistä, luonto. Joka tarkoittaa inhimillistä puolta joka pitäisi huomioida.

Vierailija
26/26 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästänyt ja olen myynyt kaiken omaisuuden. Seuraavaksi muutan pois. Töissä joutuu vielä käymään, mutta eniten ottaa päähän kun puolet väestöstä makaa kotona ja ei käy töissä. Missään ei puhuta ääneen kuinka töissäkäyvät kannattelevat tukisakkia. Konkurssia voi nopeuttaa äänestämälä vas. tai sdp seuraavissa vaaleissa.

Vaikea on mennä töihin, kun ei pääse edes haastatteluun. Syytä mieluummin työnantajia siitä, että makuuttavat meitä kotona. 

Pitäisi hakea kesällä yhteen paikkaan kun nykyinen loppuu,epäilen etteivät edes lue kaikkia hakemuksia.Millähän sieltä erottuisi joukosta?