Onnistun olemaan aina jotenkin epäseksikkään näköinen
Mulla on pitkät hiuksetkin ja mun päässä ne näyttää joltain kansantansseja harrastavan hiuksilta eikä tippaakaan kuuman kissan kampaukselta. En tiedä mitä teen väärin. Haluaisin näyttää hyvältä enkä miltään tanhuajalta.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt hiuksiset naiset on seksikkäitä. Sit vaalennat hiuksia ja laita vähemmän meikkiä niin varmaan miehet kuolaa.
Vähemmän meikkiä? Ei tästä oikein voi vähentää. Ja lyhyissä hiuksissa näytän pikkupojalta.
Ap
Leikkauta hiuksiin joku malli. Vaikka kerrostusta, tai jotain mikä sulle sopii. Käytä ajattomia tyylikkäitä vaatteita, unohda muotijutut.
Niin, sehän on aika narsistinen ajatus että muiden pitäisi ihailla ulkonäköäsi. Varmaan fiksumpaa olisi kehittää vaikka keskustelutaitoja, kädentaitoja, teknisiä taitoja, kirjoitustaitoja tms. kuin murehtia geenejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt hiuksiset naiset on seksikkäitä. Sit vaalennat hiuksia ja laita vähemmän meikkiä niin varmaan miehet kuolaa.
Vähemmän meikkiä? Ei tästä oikein voi vähentää. Ja lyhyissä hiuksissa näytän pikkupojalta.
Ap
tuo edellisen kirjoittaja tykkääkin vain pikkupojista
Sama homma.
Mutta mikäs siinä kun rakastunut mies näkee sut seksikkäänä, vaikka tulisit puuhommista hikisenä, likaisena ja rähjääntyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on aika narsistinen ajatus että muiden pitäisi ihailla ulkonäköäsi. Varmaan fiksumpaa olisi kehittää vaikka keskustelutaitoja, kädentaitoja, teknisiä taitoja, kirjoitustaitoja tms. kuin murehtia geenejään.
Näitä olenkin kehittänyt, mutta ei miehiä kauheasti kiinnosta joku kirjoitustaito. Muiden ei pidä ihailla mun ulkonäköä vaan haluaisin jonkun miehen kiinnostuvan minusta edes kerran elämässäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten molempia voi tehdä? Ihmisistä ei voi millään poistaa narsistisuutta, se on meissä yksi ominaisuus. Vasta kun se on liian vahva, siitä koituu ongelmia.
On ihan ok olla tyylikäs ja taitava asioissa yhtä aikaa.
Joistain nyt vaan ei saa kuuman näköistä, vaikka kuinka laittaisi hiuksia, meikkaisi tai hankkisi vaikka ripsienpidennykset, huulitäytteet, silikonirinnat jne. Se on yleensä kasvojen ja kehon luusto ja lihaksisto, joka sen wow-efektin tekee. Nämä, jotka omaavat täydellisen luuston ja lihaksiston, eivät sitten välttämättä tarvitsekaan meikkiä, pitkiä hiuksia, jne ollakseen valtaosan mielestä hyvännäköisiä.
Miksi pitäisi näyttää seksikkäältä? Onko itsetuntosi pohjamudissa?
Vierailija kirjoitti:
Joistain nyt vaan ei saa kuuman näköistä, vaikka kuinka laittaisi hiuksia, meikkaisi tai hankkisi vaikka ripsienpidennykset, huulitäytteet, silikonirinnat jne. Se on yleensä kasvojen ja kehon luusto ja lihaksisto, joka sen wow-efektin tekee. Nämä, jotka omaavat täydellisen luuston ja lihaksiston, eivät sitten välttämättä tarvitsekaan meikkiä, pitkiä hiuksia, jne ollakseen valtaosan mielestä hyvännäköisiä.
Niin se taitaa olla. Itse sain geenilotossa vaatimattomat kasvonpiirteet ja epäviehättävän vartalon. Ei näitä pelasta mikään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin parisuhteen. Siksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu siihen kuuluisaan peliin, jota kaikki lajit harrastaa, eli pariutumiseen.
Ole onnellinen! Itse tihkun seksiä ihan sama mikä tilanne ja ulkomuoto, hyvin raskasta.
Mulla on ihan sama, en onnistu näyttämään seksikkäältä millään. Se tunne tulee seksikkäänoloisille selvästikin sisältäpäin ja se multa puuttuu.
Mulla taas on suunnilleen aina seksikäs olo!
En tiedä mistä johtuu? Että miksi minulla on, ja sinulla taas on aina sellainen olo kuin olisit epäseksikäs?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmisten viehättävyyteen kuulu paljon muutakin. Yleisolemus ja eleet. Onko ryhdikäs vai makaroni, onko ystävällinen ja kohtelias vai tylyn oloinen, onko sulava vai kömpelö, itsevarma vai pelokas. Kaikki tällaiset asiat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama, en onnistu näyttämään seksikkäältä millään. Se tunne tulee seksikkäänoloisille selvästikin sisältäpäin ja se multa puuttuu.
Joo, se on nimenomaan olotila. Aika perusasetus oikeastaan.
Ja säästää paljon kaikenlaisilta epävarmuuksilta loputtoman itsensä laittelun suhteen, vaikka tykkääkin huolehtia itsestään ja pukeutua ja laittautua omaan makuun nätisti.
Nykyään vaan on kaikenlaista ääritoimintaa, tyyliin jatkuva fitness-henkinen treenaus ja yksityiskohtien hinkkaaminen, puutteiden näkeminen omassa vartalossa ("tuolta pitäisi vielä pyöristää peppua/olkapäätä, vyötäröä saada hieman kapeammaksi") ja naamassa ("ottaisinko botoksia, tuohon juonteeseen tarvitsen täytettä") sekä hiuksissa ("menen taas kampaajalle värjäämään tukkani, kenties ottaisin jopa pidennyksiä tai tuuhennoksia niihin?")
Tuollaisia ei tee mieli tehdä, jos olo tulee sisältä. Tuollainen loputon itsensä hinkuttaminen näyttää vierestä seurattuna aivan oudolta ja totaalisen turhalta.
Käytä pesevämpiä volyymishampoita ja föönää hiukset kuohkeamman näköisiksi, googlaamalla löytyy siihen vinkkejä. Jos hiukset ovat ehtineet kasvaa pitempään niin kampaajalle kuivat latvat leikkauttamaan ja muotoa lisäämään.
Seksikkyys lähtee hieman kliseisesti mielestä, ei ole yhtä tiukasti rajattua muottia olla seksikäs. Eikä ole myöskään väärin haluta olla seksikäs niin kuin täällä tyhmästi väitetään, maailman luonnollisin asia.