Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postinjakajan kuolema Vantaalla. Luulen, että kohtasin murhaajan bussissa viime sunnuntai-iltana Tikkurilassa

Vierailija
25.02.2026 |

Ikinä en ole ennen nähnyt niin pahaa huokuvaa ihmistä. Istui ensin bussin takapenkillä sellasena tuomiopäivän näköisenä. Mietin ensin että voi että miksi menin taka osaan istumaan kun selkeästi kaikki, jotka bussiin tuli meni etuosaan istumaan nähtyään tuon tyypin. Oli vetänyt hupun päähän ja peittänyt kasvot huivilla. 

https://www.hs.fi/paivanlehti/25022026/art-2000011746675.html

Otin bussin lentokentälle niin tää jäi siinä heti Tikkurilan jälkee pois bussista, mutta kääntyi katsomaan minua sielä hupun alta ja en tiedä oliko jossain huumeissa vai mitä. Tuli kyllä niin kylmäävä olo. Oikein huoku sellasta aggressiivisuutta. Tarkistin kädet, eettei niissä vaan oo puukkoa ja mittailin mihin suuntaan lähen pakoon jos se hyökkää kimppuun. Kädet oli tatuoitu. 

Sitten yhtäkkiä kuitenkin käänty ovelle ja jäi bussista pois. Ennen lähtöä karjui omihuisesti :(

Mutta en ikinä ole pelottavampaa tyyppiä tavannut ja olen sentäs työskennellyt suljetulla osastollakin. Kuka ihmeen tyyppi siellä Tikkurilassa likkuu? Varmaan on toi Myyrmäen murhaaja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis poika vai mies?? Tuolla suunnilla asuu kyllä kaikkia päihde kuntoutujaa ja ihan joka päivä kaupassa näkyy miehiä jotka ei peseydy edes. Itse näin sen Myyrmäki tapauksen jälkeen Espoossa kaupassa todella epäselvän ja likaisen vanhemman miehen, joka tarkkaili kaupassa ihmisiä vihainen ilme kasvoilla ja katsoi myös kassaa ja teräslapioita katsoi ja vertaili. Oli sen näköinen. Kuin herännyt metsästä jossa samat vaatteet 10v päällä. Olen nähnyt kaikkea asunut Itä Helsingissä ja käynyt parissa slummissa Euroopassa yms. Mutta vastaavaa en ole nähnyt. Vielä. Ihan kaikkea muuta kyllä. 

Vierailija
22/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista Vantaalla. On myös sellaisia jotka kaivaa taskuja ja tarkkailee kassoja haluaisi ryöstää. Ihmetyttää kun vartijat aina silloin pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista Vantaalla. On myös sellaisia jotka kaivaa taskuja ja tarkkailee kassoja haluaisi ryöstää. Ihmetyttää kun vartijat aina silloin pois. 

Eipä niistä päästä varpaisiin saakka tatuoiduista nutipäistä juurikaan apua ole tosipaikan koettaessa.