Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postinjakajan kuolema Vantaalla. Luulen, että kohtasin murhaajan bussissa viime sunnuntai-iltana Tikkurilassa

Vierailija
25.02.2026 |

Ikinä en ole ennen nähnyt niin pahaa huokuvaa ihmistä. Istui ensin bussin takapenkillä sellasena tuomiopäivän näköisenä. Mietin ensin että voi että miksi menin taka osaan istumaan kun selkeästi kaikki, jotka bussiin tuli meni etuosaan istumaan nähtyään tuon tyypin. Oli vetänyt hupun päähän ja peittänyt kasvot huivilla. 

https://www.hs.fi/paivanlehti/25022026/art-2000011746675.html

Otin bussin lentokentälle niin tää jäi siinä heti Tikkurilan jälkee pois bussista, mutta kääntyi katsomaan minua sielä hupun alta ja en tiedä oliko jossain huumeissa vai mitä. Tuli kyllä niin kylmäävä olo. Oikein huoku sellasta aggressiivisuutta. Tarkistin kädet, eettei niissä vaan oo puukkoa ja mittailin mihin suuntaan lähen pakoon jos se hyökkää kimppuun. Kädet oli tatuoitu. 

Sitten yhtäkkiä kuitenkin käänty ovelle ja jäi bussista pois. Ennen lähtöä karjui omihuisesti :(

Mutta en ikinä ole pelottavampaa tyyppiä tavannut ja olen sentäs työskennellyt suljetulla osastollakin. Kuka ihmeen tyyppi siellä Tikkurilassa likkuu? Varmaan on toi Myyrmäen murhaaja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten hätäkeskukseen soittanut tai mitään?

Vierailija
2/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten hätäkeskukseen soittanut tai mitään?

Ai että hei, bussissa on pelottaan näkönen tyyppi. Enhän voi mistään aggressiivisesta tuijottamisesta soittaa häkeen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis psykologi mainostaa kirjaansa Sanoman julkaisuissa. Hyvä työllistää itseään

Vierailija
4/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näytti siltä, että sen silmät oli varmaan tatuoitu. Oli pimeää ja sieltä hupun alta ja huivin takaa ei paljon nähnyt, mutta oli niin outo hyypiö.

Vierailija
5/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkis psykologi mainostaa kirjaansa Sanoman julkaisuissa. Hyvä työllistää itseään

Toi psykologi on valitettavasti ihan pihalla noiden profilointiensa kanssa :/ Harmi, että noin koulutettu ihminen on. 

Vierailija
6/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi psykologi on valitettavasti ihan pihalla noiden profilointiensa kanssa :/ Harmi, että noin koulutettu ihminen on. 

Profiloinnit harvemmin oikeasti osuu oikein... Näitä on nähty

Vierailija
7/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyyyi

Vierailija
8/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö mielen sairauksista?

Vierailija
9/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteet aina vaaditaan. DNA ja yleensä muutakin. Naaman perusteella ei voi tietää pelkästään. Varmasti on pahaa huokuvia ihmisiä aina jossain. Vaikka kaipa joku vihje voi olla.

Vierailija
10/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla 570 liikku

Vierailija
11/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että syyllinen on joku tapettiin sulautuva tavistauno. Erikoisiin olisi kiinnitetty huomiota.

Vierailija
12/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen peukkupää ollut asialla.

Maallinen oikeus ei tuomitse, niin Herran edessä joutuu viimeistään tunnustamaan.

Ehkäpä kyseisen tyypin sisällä vellovaa pahaa oloa kuitenkin helpottaisi kävellä poliisiasemalle ja tunnustaa.

Vierailija
13/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti semmoselta hyppypotku skinarilta, joka kantaa lyhtyä itsenäisyyspäivänä kasvot peitettynä. Olen aika tummapiirteinen, niin se karjuminen varmaan johtui siitä kun näytän ulkomaalaiselta, eikä tykännyt.  Sopisi profiiliin myös ton postinkantajankin murhaajalle olla joku äärioikeistolainen... Kun se taisi olla joku thaimaalainen postinkantaja.

Vierailija
14/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli siis sama henkilö jota etsitään ulvilan tapauksen yhteydessä? Joka osaa rikkoa ikkunan men in black tyyliin? 

Vierailija
15/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti semmoselta hyppypotku skinarilta, joka kantaa lyhtyä itsenäisyyspäivänä kasvot peitettynä. Olen aika tummapiirteinen, niin se karjuminen varmaan johtui siitä kun näytän ulkomaalaiselta, eikä tykännyt.  Sopisi profiiliin myös ton postinkantajankin murhaajalle olla joku äärioikeistolainen... Kun se taisi olla joku thaimaalainen postinkantaja.

Oli kyllä ihan kantis postinjakaja nimenkin perusteella.

Vierailija
16/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman miehen olen nähnyt takuulla 570 bussissa. En mene taakse istumaan, koska mies menee aina sinne. Katsoo niin murhaavasti silmiin, ja tulee pysäkillä liian lähelle vaikka koittaisi itse olla näkymätön 

Vierailija
17/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman miehen olen nähnyt takuulla 570 bussissa. En mene taakse istumaan, koska mies menee aina sinne. Katsoo niin murhaavasti silmiin, ja tulee pysäkillä liian lähelle vaikka koittaisi itse olla näkymätön 

Hän kaipaa vain naisen lämpöä ja empatiaa. Tutustutte ja annat pimppiä, okei :)

Vierailija
18/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, tuollaiset liikkuu vapaana. Miksi poliisi ei tee mitään ...

Vierailija
19/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kaipaa vain naisen lämpöä ja empatiaa. Tutustutte ja annat pimppiä, okei :)

Kuka viitsii laittaa näin mauttoman kommentin?? Sullakin viiraa

Vierailija
20/23 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että, tuollaiset liikkuu vapaana. Miksi poliisi ei tee mitään ...

Konekivääri on sitä varten keksitty, kun poliisi riisutaan aseista maanpettureiden toimesta.