Olen uupumuksen takia sairaseläkkeellä, ei ole voimia palata takaisin töihin
Olen uupumuksen takia sairaseläkkeellä. En jaksanut enää. Aamulla herääminen oli tuskaa. Töissä pää tyhjeni, sydän hakkasi ja pienikin asia tuntui kikkareelta. Yritin sinnitellä, purin hammasta ja sanoin itselleni että kyllä tämä tästä, mutta ei se siitä mennyt. Lopulta en saanut enää mitään tehtyä. Istuin koneella ja tuijotin ruutua. Kotona makasin sohvalla ja mietin miksi en pysty samaan kuin ennen. Hävetti. Tuntui että olen laiska ja heikko, vaikka oikeasti olin vain täysin loppu. Nyt olen sairaseläkkeellä. Ei ole voimia palata takaisin töihin. Pelkkä ajatuskin nostaa kylmän hien. Haluaisin olla se sama ihminen kuin ennen, mutta en ole.
Kommentit (28)
Sitten et enää palaa. Kyllä niitä tekijöitä riittää ilman sinuakin. Ota rennosti vaan ja keskity vain voimaan paremmin.
Oisko tää sama kirjoittaja, joka aamupäivällä kirjoitti, että kolme lasta, hän uupumuksen takia sairaslomalla eikä jaksa hoitaa lapsia? Sekin kuulosti provolta, käsitteet hakusassa.
Ap täällä on tosi julmaa porukkaa. Sinä voit vaikka kuolla tai aiheuttaa vaaratilanteen. Jos muu ei auta, vuokraa mökki ja lepää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vähättelevät urpot ole koskaan töissä käynytkään.
Ukkini teki töitä 12-vuotiaasta eläkeikään asti, mitä nyt oli yhteensä 4 vuotta sodassa välissä. Kasvatti 8 lasta ja kaikkea muuta. Sanoi että liika työnteko oli hänen suurin virheensä elämässä, olisi pitänyt nauttia muustakin. Joten imekää parsaa vähättelijät.
Ukkisi ei liity tähän eikä tuo sinun kommentillesi mitään kredibiliteettiä.
Mun duunipa on lantamunkki. Ja mieheni duuni on lehmänläjä!
Olen uupumuksen takia sairas.....
Uua uu uuvuttaa, uuuu-u.. en unta saa..
Samanlaisia kokemuksia myös minun isäni puolelta. Joskus tulee kova paikka vastaan elämässä