Miten voi vihata jotain ihmistä niin
että 5 minuutin niitä näitä juttelu sen kanssa pilaa päivän. Näen sen naamasta ja äänensävystä sen vmäisen asenteen. Luulee olevansa jotain muita parempaa. Hyi että vihaan sitä ihmistä. Ja se on ensimmäinen ja ainoa tässä maailmassa ketä vihaan tai olen koskaan vihannut. Hämmennyn sen verran sen seurassa, että en edes osaa sanoa mitään asiallista. Lässytän jotain typerää. Inho on valtava mutta sen peitän.
Kommentit (29)
Vihaajat vihaa
yleensä siksi, että ovat tehneet vihansa kohteelle vääryyttä.
Koirat haukkuu
Karavaani kulkee.
Älä peitä inhoasi. Mutta älä myöskään sano mitään.
Mitä typerää lässytät hänelle? Onko se koku paniikkireaktio?
Minäkään en tykkää vaimosta. V*ttumainen *mmä.
Inhoatteko toisianne? Hirveitä tuollaiset tilanteet kun molemmat inhoaa toisiaan mutta pitää koettaa lässyttää muka jotain ja peittää se.😩
En minäkään pidä kaikista mutta haluan silti olla sosiaalinen ja olla ihmisten kanssa tekemisissä,a😀
Joudun itsekin valitettavasti tapaamaan välillä tällaista ihmistä. Mua vi tuttaa hänen takiaan vieläkin, kun viime viikolla jouduin näkemään.
Sulla käsittelemätön alemmuuskompleksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tunne molemminpuolinen?
On. Hän ei edes peittele sitä että katsoo asiakseen arvostella ja puuttua minun lähes ventovieraan elämään. Hyi hvetti!!
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa
yleensä siksi, että ovat tehneet vihansa kohteelle vääryyttä.
Koirat haukkuu
Karavaani kulkee.
Tässä tapauksessa se ei pidä paikkaansa. En ole tehnyt hänelle yhtään mitään väärää tai pahaa. Juttelen silloin tällöin ja niissä tilanteissa hän arvostelee minua jotenkin ja minä puolustaudun. Aina aiheena olen minä vaikka yritän vaihtaa puheenaihetta. Puolituttu joka ei tiedä minusta oikeasti mitään. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon
Terveitä ei hoideta lanttupää. Miten ihmeessä terve saisi hoitoa kun kaikki sairaatkaan ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoatteko toisianne? Hirveitä tuollaiset tilanteet kun molemmat inhoaa toisiaan mutta pitää koettaa lässyttää muka jotain ja peittää se.😩
Niin on. Mutta pakko se on joskus kohdata kun elämät liipaisee toisiaan vaikkakin onneksi ei kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
Älä peitä inhoasi. Mutta älä myöskään sano mitään.
Olet varmaan oikeassa. Toivoisin ettei tarvitsisi olla tekemisissä. Yritän vältellä taas.
No keksipä nyt etukäteen pari ovelaa vittuilua ja läväytät ne seuraavalla kerralla päin naamaa. Älä ole hiirulainen joka antaa kiusata vaan opettele pitämään puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä typerää lässytät hänelle? Onko se koku paniikkireaktio?
Sain jo vuosia sitten hänen epäasiallisesta käytöksestä jonkin trauman. Hän yleensä utelee asioitani arvostellen ja joudun vähän puolustuskannalle ja sössötän jotain että pääsen pois. Asioita, joista en kerro hänelle enää eli hän ei edes tiedä mitään. Jotain se keksii aina että tuntisi olevansa jotenkin toisen yläpuolella. Jotain arvostelevaa minusta, ulkonäöstäni, vaatteistani, mistä vaan keksii.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä kaikista mutta haluan silti olla sosiaalinen ja olla ihmisten kanssa tekemisissä,a😀
Minä pidän ihan kaikista ja olen sosiaalinen. Paitsi hänestä en pidä ja siltikin olen hänelle ASIALLINEN.
Vierailija kirjoitti:
Sulla käsittelemätön alemmuuskompleksi?
Tai sitten olen liian ylpeä alistumaan nars1ssin uhriksti tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joudun itsekin valitettavasti tapaamaan välillä tällaista ihmistä. Mua vi tuttaa hänen takiaan vieläkin, kun viime viikolla jouduin näkemään.
Minulla onneksi helpottaa päivässä kun puran pois. Esim tänne nyt.
Onko tunne molemminpuolinen?