Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi vihata jotain ihmistä niin

Vierailija
25.02.2026 |

että 5 minuutin niitä näitä juttelu sen kanssa pilaa päivän. Näen sen naamasta ja äänensävystä sen vmäisen asenteen. Luulee olevansa jotain muita parempaa.  Hyi että vihaan sitä ihmistä. Ja se on ensimmäinen ja ainoa tässä maailmassa ketä vihaan tai olen koskaan vihannut.  Hämmennyn sen verran sen seurassa, että en edes osaa sanoa mitään asiallista. Lässytän jotain typerää. Inho on valtava mutta sen peitän.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keksipä nyt etukäteen pari ovelaa vittuilua ja läväytät ne seuraavalla kerralla päin naamaa. Älä ole hiirulainen joka antaa kiusata vaan opettele pitämään puolesi.

Hassua on se, etten oikeasti ole mikään hiirulainen. Olen kovaääninen ja sanavalmis eikä minua kukaan pompottele. Se viha lamauttaa minut vain hetkeksi ja jälkeenpäin tulee paha olo. En minä ala tuon ihmisen kanssa tapella. Ei hän ole sen arvoinen.  Kierrän vaan kauempaa ja yritän olla vastaamatta.

Vierailija
22/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vaan kestä sitä että se kestää sen että vihaat sitä ja puhuu sulle kyynisesti sillee lakonisesti matalalla äänellä negatiivisista asioista, koska tietää et vihaat sitä? Mä teen joskus noin jos en luota tai tiedän että toinen on mitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto ja hanki oma elämä niin ei tarvitse pyöritellä ajatuksia hänen ympärillään. Olet selvästi henkisesti heikko ja luus  eri. Oletko vielä joku 150-senttinen kä ä piö fyysisestikin?

Olet väärässä. Minä en ole tuollainen ihminen. Mutta sunlaiset Iuuserit saa kuvitella mitä haluaa. 

Vierailija
24/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et vaan kestä sitä että se kestää sen että vihaat sitä ja puhuu sulle kyynisesti sillee lakonisesti matalalla äänellä negatiivisista asioista, koska tietää et vihaat sitä? Mä teen joskus noin jos en luota tai tiedän että toinen on mitä on. 

Ihan sama. Luulen oikeasti että se on narsissi ja voisin melkein väittää etten ole sellaista ennen kohdannut. Siksi tämä hämmentää. No, minä en ole mainipuloitavissa.

Vierailija
25/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan amk:ssa on kittumaisia opettajia. Kaikki känkkäränkkäpäällä, hirveitä tiuskijoita.

Vierailija
26/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto ja hanki oma elämä niin ei tarvitse pyöritellä ajatuksia hänen ympärillään. Olet selvästi henkisesti heikko ja luus  eri. Oletko vielä joku 150-senttinen kä ä piö fyysisestikin?

Olet väärässä. Minä en ole tuollainen ihminen. Mutta sunlaiset Iuuserit saa kuvitella mitä haluaa. 

Tee sitten asialle jotain äläkä vingu täällä. Oma on elämäsi.

Vierailija
27/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talon narsku minä minälle sattuu mystisiä tapahtumia jo kaksi kertaa on katuharja lyöty tuulilasista läpi. 

Vierailija
28/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidän talon narsku minä minälle sattuu mystisiä tapahtumia jo kaksi kertaa on katuharja lyöty tuulilasista läpi. 

En se minä ollut

Vierailija
29/29 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkään et esitä ketään muuta. Miksi minäkään esittäisin?

Sinä menet juttelemaan muille. Se on sinun päätöksesi. Ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat vastavuoroisia energiallesi.

Ilkeä en halua olla, enkä yritä olla. Olen vain kiusallinen muiden seurassa. Ei ole mitään puhuttavaa. Parhaani yritän. Tällainen ihminen minä vain olen, sosiaalisesti kömpelö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi