Miten voi vihata jotain ihmistä niin
että 5 minuutin niitä näitä juttelu sen kanssa pilaa päivän. Näen sen naamasta ja äänensävystä sen vmäisen asenteen. Luulee olevansa jotain muita parempaa. Hyi että vihaan sitä ihmistä. Ja se on ensimmäinen ja ainoa tässä maailmassa ketä vihaan tai olen koskaan vihannut. Hämmennyn sen verran sen seurassa, että en edes osaa sanoa mitään asiallista. Lässytän jotain typerää. Inho on valtava mutta sen peitän.
Kommentit (29)
Jos et vaan kestä sitä että se kestää sen että vihaat sitä ja puhuu sulle kyynisesti sillee lakonisesti matalalla äänellä negatiivisista asioista, koska tietää et vihaat sitä? Mä teen joskus noin jos en luota tai tiedän että toinen on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsetunto ja hanki oma elämä niin ei tarvitse pyöritellä ajatuksia hänen ympärillään. Olet selvästi henkisesti heikko ja luus eri. Oletko vielä joku 150-senttinen kä ä piö fyysisestikin?
Olet väärässä. Minä en ole tuollainen ihminen. Mutta sunlaiset Iuuserit saa kuvitella mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et vaan kestä sitä että se kestää sen että vihaat sitä ja puhuu sulle kyynisesti sillee lakonisesti matalalla äänellä negatiivisista asioista, koska tietää et vihaat sitä? Mä teen joskus noin jos en luota tai tiedän että toinen on mitä on.
Ihan sama. Luulen oikeasti että se on narsissi ja voisin melkein väittää etten ole sellaista ennen kohdannut. Siksi tämä hämmentää. No, minä en ole mainipuloitavissa.
Hämeenlinnan amk:ssa on kittumaisia opettajia. Kaikki känkkäränkkäpäällä, hirveitä tiuskijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsetunto ja hanki oma elämä niin ei tarvitse pyöritellä ajatuksia hänen ympärillään. Olet selvästi henkisesti heikko ja luus eri. Oletko vielä joku 150-senttinen kä ä piö fyysisestikin?
Olet väärässä. Minä en ole tuollainen ihminen. Mutta sunlaiset Iuuserit saa kuvitella mitä haluaa.
Tee sitten asialle jotain äläkä vingu täällä. Oma on elämäsi.
meidän talon narsku minä minälle sattuu mystisiä tapahtumia jo kaksi kertaa on katuharja lyöty tuulilasista läpi.
Vierailija kirjoitti:
meidän talon narsku minä minälle sattuu mystisiä tapahtumia jo kaksi kertaa on katuharja lyöty tuulilasista läpi.
En se minä ollut
Sinäkään et esitä ketään muuta. Miksi minäkään esittäisin?
Sinä menet juttelemaan muille. Se on sinun päätöksesi. Ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat vastavuoroisia energiallesi.
Ilkeä en halua olla, enkä yritä olla. Olen vain kiusallinen muiden seurassa. Ei ole mitään puhuttavaa. Parhaani yritän. Tällainen ihminen minä vain olen, sosiaalisesti kömpelö.
Hassua on se, etten oikeasti ole mikään hiirulainen. Olen kovaääninen ja sanavalmis eikä minua kukaan pompottele. Se viha lamauttaa minut vain hetkeksi ja jälkeenpäin tulee paha olo. En minä ala tuon ihmisen kanssa tapella. Ei hän ole sen arvoinen. Kierrän vaan kauempaa ja yritän olla vastaamatta.