Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehesi on suuttuessaan??

Vierailija
02.05.2007 |

Minun mieheni huutaa.... =( muttei se väkivaltainen ole, vaan kovaääninen... Muuten hyvin ihana. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu äärimmäisen harvoin ja on silloin viileän asiallinen. Käytös tukahduttaa jokaisen tekemäni provosointiyrityksen :) Ei sen kanssa voi tapella :)

Vierailija
2/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu..olenhan minä. Silmät leiskuu, huulet tiivistyy tiukaksi viivaksi ja suusta pääsee epämääräistä mutinaa .....mrmmrrrrrrrrrrrprkle.

Riippuu asiasta, mistä suuttuu, miten käyttäytyy. Koskaan ei ole paiskonut tavaroita tai huutanut. Aika pitkälti mökötyslinjalla mennään turhapäiväisissä asioissa. Tai sitten käyttäytyy ylitse vuotavan ystävällisesti, ikäänkuin vastaiskuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tapella usein..

Vierailija
4/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu vähän kovemmalla äänellä kuin normaalisti, ei huuda kuitenkaan. Aika pliisu siis riitelijänä. :) Mutta kyllä mua ärsyttää se, että pitää edes kiroilla, kun lapsetkin on yleensä kuulolla. Ensin tehdään kaikkemme, että lapset ei oppisi kiroilemaan, ja sitten isi näyttää esimerkkiä jostain ärtyessään. Pojat kuulevat siis saatanat ja perkeleet ihan kotoa, vaikka kuinka ollaan muka hienoja ja sivistyneitä. :/