Kun lukee täältä miten karmivia teidän miehet on, herää kysymys, ettekö todellakaan löytäneet ketään parempaa?
Varsinkin kun tunnen monta kaikien puolin ihan hyvää miestä jotka ovat ikisinkkuja. (Joo joo, tiedän, kiltti mies ym kliseet)
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen valitsee jännämiehen koska ne on komeita ja tatuoituja. Se kiltti mies on tavis ja tylsä. Sitä ei voi oikein järjellä selittää miksi naiset haluaa pahis miehiä mutta niin se vaanon. Tunnen 25 vuoden takaa naisia jotka ovat alkaneet seurustella pahis miehen kanssa vaikka kunnon miehiä olisi ollut tarjolla. Ja muutama tuttu nainen kuollut kun sen mies puukottanut kuoliaaksi. Joskus nuorempana samalla kadulla näin miten tuttu nainen puukotettiin kuoliaaksi. Naisen mies jahtasi sitä puukko kädessä ja tappoi huoltoaseman pihalle. Siinä oli joku 10 silminnäkijää paikalla kuten minä.
Kumpikaan mun existä ei ollut mikään jännämies, ennemminkin sitä peräkammarin osastoa. Ymmärrätkö, että rauhallinenkin mies voi olla huono?
Tuskinpa, kun ymmärrykseen ei mene sekään, että se komea ja tatuoitu mies voi myös olla kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on kaikin puolin täydellinen minulle. 16v ja olemme yhä umpirakastuneita.
Onpas jollain sedällä käynyt tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi
Hohhoijakkaa. Entäs jos hankkisit elämän tämän negaamisen ja rageemisen sijaan?
Jos naisen suvussa on tasapainoisia, aikuiseksi kasvaneita miehiä, hän ei välttämättä osaa epäillä, että joku ei tällainen ole. Ei tunnista vaaran merkkejä. Monet ongelmamiehet osaa myös esittää niin, että heti ei kukaan huomaa mitään vikaa. Epäkypsiä huijareita.
"Niin, tai niiden piirteiden ei tajuta aiheuttavan ongelmia pidemmän päälle. Kuka meistä nyt tietäisi, jos ei ole sellaiseen ennen törmännyt? "
Usein se on eniten sitä että ei vain ajatella riittävästi näitä asioita. Ohitetaan olankohatuksella pieniltä tuntuvat asiat eikä mietitä sitä mistä isommasta se ehkä kertoo.
Jos toinen ehdottaa toista kertaa viikossa ruoan wolttaamista kun ei jaksa nyt juuri tänään laitaa ruokaa niin se voi olla ihan ok kun ollaan nuoria ja asutaan kahdestaan. Kun toinen ei jaksa laittaa ruokaa kun itse on juuttuneena ruuhkaan ja kotona lapset huutavat nälkäänsä niin se ei enää niin naurata.
Kun sitä asiaa kysytään näin päin, niin kenenkään miehessä ei ole mitään vikaa.
Sitten kun puhutaan vaikka kotitöistä, niin jokaisen mies on joku mieslapsi tai siivoton sika tai kotitöiden välttelijä ym.
Ja sitten jos puhutaan vielä existä, niin ne ne vasta huonoja ihmisiä ovatkin.
Täältä voi näitä keskusteluja lukea, löytyy vaikka kuinka monta, jossa nämä samat naiset ovat 100% eri mieltä kuin tässä ketjussa, huvittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun puhutaan vaikka kotitöistä, niin jokaisen mies on joku mieslapsi tai siivoton sika tai kotitöiden välttelijä ym.
Täältä voi näitä keskusteluja lukea, löytyy vaikka kuinka monta, jossa nämä samat naiset ovat 100% eri mieltä kuin tässä ketjussa, huvittavaa!
Exät yleensä ovat exiä ihan hyvistä syistä, en näe tuossa mitään ihmeellistä. Tuskinpa ovat samoja naisia, meillä yleensä on parempaakin tekemistä kuin suoltaa ihan keksittyjä juttuja ajankuluksi (keski-ikäisten palsta, kuitenkin). Ollaan eri henkilöitä, ja meillä on erilaiset elämät ja samoja asioita kokevat kokontuvat samoihin ketjuihin. En minä siellä heilu kehumassa miestäni.
Outoa, että joku ajattelee kaikkien kirjoittajien olevan aina samoja anonyymila keskustelupalstalla.
Ei kaikki naiset halua pahis miestä mutta aika monet kuitenkin. Jos nyt on edes joskus käynyt treffeillä naisten kanssa ja saanut pakkeja yhtä paljon kuin minä eli joku 120 kertaa niin on selvää ettei tavis ja kunnollinen mies kelpaa. Mutta ulkonäkö on kuitenkin naisille se tärkein juttu miehessä. Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja lähes samanverran sinkkunaisia. Missä vika ettei naisille kelpaa miehet.
Minulla on periaatteessa joustava miesmaku, mutta kuitenkin päädyn aina ihastumaan ja hullaantumaan (sekä parisuhteeseen) hyvin rajatun joukon kanssa: hoikka, noin 180 cm, huoliteltu ulkonäkö mutta ehdottomasti ei sliipattu, eli sellainen liian neitimäinen. Ihan perustyyli: kivat housut ja paita, jotka sopivat yhteen edes jotenkin. Ei kaikkia kamalia kuoseja sekaisin eikä värikästä pukeutumista. Ulkonäkö ei tietenkään ole pääasia, mutta on se minulle tärkeä vetovoiman takia, kuten valtaosalle.
Kun taas käsitykseni mukaan valtaosan miesmaku on jotain tyyliin: lihaksikas (josta en itse yhtään tykkää), monet ihailevat pitkää tukkaa (mikä on mielestäni ällö miehellä, ei sytytä sitten pätkän vertaa), yli 180 cm (minulle noin 180 cm on täydellinen, ihan sama jos on hieman alle tai päälle sen, mutta 180 on ihanne.) Jnejnejne. Minä sytyn hoikasta miehestä eikä kiinnosta edes "narukädet" rumasti sanottuna.
Niin pointtina oli se, että lopulta, vaikka minusta kiinnostuu aina suuri joukko miehiä livenä ja deittisovelluksissa, minulla ei todellisuudessa ole ihan hirveästi valinnanvaraa tämän oudon rajatun makuni kanssa. Voin kyllä katsoa melko monenlaisia miehiä ihaillen, mutta vain sellaiset suloisen komeat, perushuolitellut saavat sydämen pakahtumaan ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tiedän hyviä sinkkumiehiä, mutta minä voin valita vain niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta.
Näin se menee tämäkin. Olen varmana itse todella hyvä mies ja minä se vasta ronkeli olenkin. Sekä naisten että sen suhteen vuoksi, en tee kompromisseja, en laske rimaa. Myös ulkonäöllä/muodolla on merkitystä eikä se ole lainkaan pinnallista.
Tosi monilla naisilla on ihan vääristynyt luulo omasta erinomaisuudestaan tai vaikkapa siitä, että "vahva ja itsenäinen" pelottaa. Varmaan joitakin pelottaakin, mutta kyllähän se on ihan bare minimum. Monilla on myös todella vanhanaikainen ja elähtänyt fiksaatio, minkälaista ja millä tavalla siinä suhteessa pitäisi olla. Omistushaluisia kontrollifriikkejä on todella paljon vapaana ja syystäkin.
Surullisinta on kun nainen kertoo rakastavansa miehiään jotka pahoinpitelee.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miksi sellainen nainen joka on tyytyväinen miehensä kotityömäärään tunkisi sellaiseen ketjuun jossa siitä valitetaan?
Eri ketjuihin vastaa eri ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset halua pahis miestä mutta aika monet kuitenkin. Jos nyt on edes joskus käynyt treffeillä naisten kanssa ja saanut pakkeja yhtä paljon kuin minä eli joku 120 kertaa niin on selvää ettei tavis ja kunnollinen mies kelpaa. Mutta ulkonäkö on kuitenkin naisille se tärkein juttu miehessä. Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja lähes samanverran sinkkunaisia. Missä vika ettei naisille kelpaa miehet.
Miksi sinä koet vetoa niihin naisiin jotka haluavat jonkun pahiksen? Valtaosa sellaista ei kuitenkaan halua... Ehkä sinun kannattaisi tutkiskella sitä omaa naismakuasi?
Koska kukaan ei ole täydellinen.
Fiksu ja komeakin voi olla parisuhteessa tollo. Ja kun asutaan yhdessä vuosia, näkee toisesta ne puutteet ja huonotkin piirteet
Pätee sekä miehiin että naisiin.
Naiset tosiaan kertoo niistä unelmamiehistään usein jotka ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia vaan kalja maistuu. Hauskaahan se varmasti on sellaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.
Tuossa ei mitenkään luonne tule ilmi🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.
Tuossa ei mitenkään luonne tule ilmi🙄
Siksipä tuollainen pinnallinen mies on ö-kastia.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen suvussa on tasapainoisia, aikuiseksi kasvaneita miehiä, hän ei välttämättä osaa epäillä, että joku ei tällainen ole. Ei tunnista vaaran merkkejä. Monet ongelmamiehet osaa myös esittää niin, että heti ei kukaan huomaa mitään vikaa. Epäkypsiä huijareita.
Niinpä, tuo on totta. En minäkään osannut epäillä
Nainen antoi joskus pakit ja kysyi olenko katkera. Sanoin että olen koska teit lapsen sellaisen paskan alkoholistin kanssa ja kysyin miksi. Nainen sanoi että luuli että se olisi hyvä mies.
Kuka sanoo, että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Kyllä ne karmivat ladyt ovat ihan kantensa ansainneet.