Kun lukee täältä miten karmivia teidän miehet on, herää kysymys, ettekö todellakaan löytäneet ketään parempaa?
Varsinkin kun tunnen monta kaikien puolin ihan hyvää miestä jotka ovat ikisinkkuja. (Joo joo, tiedän, kiltti mies ym kliseet)
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
ei kai kukaan ota huonoa puolisoa, jos huonoudet näkyy heti alussa. Ne yleensä alkavat näkymään vasta yhteisen asuntolainan, lasten tai häiden jälkeen. Sitten on vaikeampaa ja työläämpää lähteä, ja huonojen puolien pitää olla niin huonoja, että viitsii nähdä vaivan.
Älä jaksa selitellä. Ne viat ja puutteet tulee yleensä esille jo varsin varhaisessa vaiheessa seurustelua, mutta kun vietti vie järki vaikenee..ja se lähteminen ei ole yhtään sen työläämpää. Ja surkeimmat valheet kertoo itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.
Lisäksi ylimielinen, itseään täynnä oleva mlkku. Ei kiitos.
Me ei kyllä skumppalasien äärellä miehistä puhuta// Ketkä me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi
Juuri tätä se on. Eikä kirjoittajissa itsessään ole tietenkään ikinä mitään vikaa.
Noloa vastata omaan kommenttiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.
Et kyllä vaikuta kovin laadukkaalta. 😁
Onneksi omani on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimieheksi ex miesystäväkin itseään mainosti, ennenkuin naamiot tippuivat ja todellinen "luonne" eli mt-ja alko-ongelmat tulivat esiin. Se että ihminen erehtyy ja tekee välillä vääriäkin valintoja, niin sitä kutsutaan elämäksi.
Eli parempi vaan suosiolla ottaa se mies joka avoimesti mainostaa millainen paska on hän? #naistenlogiikka
Onko sun mielestä oikein että mies on paska, ilmoitti hän siitä enemmin tai myöhemmin?
Jos joutuu valitsemaan alkoholistin ja mielenterveysongelmaisten väliltä, koska muut ei huoli eikä kiinnostu, niin ... No aika vaikeaa valita. Otatko huonon vai vielä huonomman? Vai jäätkö yksin ja menetät ne kaikki parisuhteissa olevat ystävätkin samalla. Aika raju valinta nuorelle epävarmalle ja rumalle naisihmiselle. Nyt onneksi yksin ja rohkeampi minä. Ei ikinä enää. Olen kuitenkin armollinen itselleni, en kasvanut aikuiseksi terveessä ympäristössä, olisi ollut mahdotonta tehdä järkeviä päätöksiä kun itsetunto oli murennettu.
Otantavirhe.
- Tämä joukko täällä ei edusta keskivertoa vaan koostuu niistä joilla on elämä pilalla ja pitää vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja ystäväni. Jollet huomannut, niin eriytin palstan ja skumpan, koska en harrasta niitä yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyt, mutta tulkitsisin, että naiset. Ja tottahan se on. Kyllä sitä riittää mielenkiintoisempaakin keskusteltavaa kuin miehet, jos naisporukalla skumpalla ollaan.
eri
Suomalaisten naisten itsetunto on yleisesti ottaen matala. Ja nykyinen "tasa-arvon" kulttuuri vielä kannustaa miesten loputtomaan ymmärtämiseen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.
Mutta oletko se joka ihastui poikaan 15 vuotiaana ja nelikymppisenä hehkuttaa pitkää suhdettaan? Mutta todellisuudessa ei ole minkäänlaista kokemusta eri miehistä mitä parhaimmillaan voi olla. On jäänyt nuoruus 100% elämättä ja kokematta.
Sellaisia miehet ovat, ap. Korkea aika sinunkin katsoa peiliin ja myöntää se. Ongelmat liittyvät Y-kromosomiin ja siihen, ettei mies ajattele mitään muuta kuin terskannuppinsa hivelemistä.
En edes etsi, koska mitä hyötyä on miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on sekä hyviä että huonoja. Jos ketjussa jutellaan niistä huonoista niin ei sinne mene ne joilla on hyvä. Kyllä minä täällä usein näen myös postauksia joissa siihen omaan puolisoon ollaan tyytyväisiä. Ehkä ap:lla tulee klikkailtua enemmän negatiivisia ketjuja?
negatiivisuusharha
Yksi todennäköinen selittäjä epämiellyttävien kokemusten voimakkaalle vaikutukselle on evoluutio. Vaaran tunnistaminen ja siihen viittaavien merkkien muistaminen on ollut selviytymiselle elintärkeää. Vaikka olemme enää harvoin akuutissa vaarassa, syntyy epämiellyttävistä kokemuksista helposti miellyttäviä vahvempi muistijälki.
Vierailija kirjoitti:
Otantavirhe.
- Tämä joukko täällä ei edusta keskivertoa vaan koostuu niistä joilla on elämä pilalla ja pitää vinkua.
Koskee näitä ylilaudalta poistettuja luusereita. Eli jonne-veetejä ja Hennaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten itsetunto on yleisesti ottaen matala. Ja nykyinen "tasa-arvon" kulttuuri vielä kannustaa miesten loputtomaan ymmärtämiseen
Riippuu aivan piireistä. Minun lähipiirissäni on itsellisiä naisia joilla on itsetunto kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.
Mutta oletko se joka ihastui poikaan 15 vuotiaana ja nelikymppisenä hehkuttaa pitkää suhdettaan? Mutta todellisuudessa ei ole minkäänlaista kokemusta eri miehistä mitä parhaimmillaan voi olla. On jäänyt nuoruus 100% elämättä ja kokematta.
En ole. Mä olen toisella kierroksella, kohta viisikymppinen, ja outoja kaksilahkeisia on siedetty nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että hyvän miehen löytäneet kirjoittavat miehestään tälle palstalle? Mikä järki siinä olisi? Minulla on hyvä mies, mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Eivätköhän paskoista miehistään kirjoita ne, jotka toivovat vertaistukea tai neuvoja tilanteeseensa.
Ja on ihan tuuripeliä, osoittautuuko se "hyvä mies" paskaksi vasta sitten, kun kuviossa on jo lapsia.
Näin se on, näennäisesti hyvä mies voi muuttua täysin toiseksi lasten myötä. Ratkaisu: lapsia ei kannata tehdä ellet ole 100% varma, että selviät niiden kanssa yksin henkisesti ja taloudellisesti. Itse en uskaltanut ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyt, mutta tulkitsisin, että naiset. Ja tottahan se on. Kyllä sitä riittää mielenkiintoisempaakin keskusteltavaa kuin miehet, jos naisporukalla skumpalla ollaan.
eri
Heh
Me ei kyllä skumppalasien äärellä miehistä puhuta. Jos joskus miehet mainitaan niin käytännössä aina positiivisessa mielessä. En myöskään palstalle ole koskaan mitään negatiivista miehestäni kirjoittanut, on todella hyvä mies.