Kun lukee täältä miten karmivia teidän miehet on, herää kysymys, ettekö todellakaan löytäneet ketään parempaa?
Varsinkin kun tunnen monta kaikien puolin ihan hyvää miestä jotka ovat ikisinkkuja. (Joo joo, tiedän, kiltti mies ym kliseet)
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tiedän hyviä sinkkumiehiä, mutta minä voin valita vain niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta.
Oletko kokeillut itse tehdä aloitteita, vai miten tiedät etteivät ole kiinnostuneita?
Luuletko, että hyvän miehen löytäneet kirjoittavat miehestään tälle palstalle? Mikä järki siinä olisi? Minulla on hyvä mies, mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Eivätköhän paskoista miehistään kirjoita ne, jotka toivovat vertaistukea tai neuvoja tilanteeseensa.
Ja on ihan tuuripeliä, osoittautuuko se "hyvä mies" paskaksi vasta sitten, kun kuviossa on jo lapsia.
Kilttimieheksi ex miesystäväkin itseään mainosti, ennenkuin naamiot tippuivat ja todellinen "luonne" eli mt-ja alko-ongelmat tulivat esiin. Se että ihminen erehtyy ja tekee välillä vääriäkin valintoja, niin sitä kutsutaan elämäksi.
Se on se, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla tehdessään valintaa. Itse olen mieheeni tyytyväinen. Hyvä valinta.
Minun mieheni on kaikin puolin täydellinen minulle. 16v ja olemme yhä umpirakastuneita.
Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi
ei kai kukaan ota huonoa puolisoa, jos huonoudet näkyy heti alussa. Ne yleensä alkavat näkymään vasta yhteisen asuntolainan, lasten tai häiden jälkeen. Sitten on vaikeampaa ja työläämpää lähteä, ja huonojen puolien pitää olla niin huonoja, että viitsii nähdä vaivan.
Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi
Juuri tätä se on. Eikä kirjoittajissa itsessään ole tietenkään ikinä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimieheksi ex miesystäväkin itseään mainosti, ennenkuin naamiot tippuivat ja todellinen "luonne" eli mt-ja alko-ongelmat tulivat esiin. Se että ihminen erehtyy ja tekee välillä vääriäkin valintoja, niin sitä kutsutaan elämäksi.
Eli parempi vaan suosiolla ottaa se mies joka avoimesti mainostaa millainen paska on hän? #naistenlogiikka
Tutustumisaika (ilman niitä puuhia) taitaa jäädä usein aivan liian lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.
No olipa ristiriitainen viesti. Sivusta
Miehiä on sekä hyviä että huonoja. Jos ketjussa jutellaan niistä huonoista niin ei sinne mene ne joilla on hyvä. Kyllä minä täällä usein näen myös postauksia joissa siihen omaan puolisoon ollaan tyytyväisiä. Ehkä ap:lla tulee klikkailtua enemmän negatiivisia ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä se on. Eikä kirjoittajissa itsessään ole tietenkään ikinä mitään vikaa.
Sinussa varsinkaan?
Naisvalitus on naisten keskinäinen puhetapa. Kerrankin saa osakseen myötätuntoa kun tylyttää miestään skumppalasin äärellä tai ajanvietteenä käytettävällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli parempi vaan suosiolla ottaa se mies joka avoimesti mainostaa millainen paska on hän? #naistenlogiikka
Miksi yleensäkkin pitää olla paska? #mieslogiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sinun logiikassasi korjaamisen varaa jos aiemman viestin noin ymmärsit. Siinä ei mitään tuollaista sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa ristiriitainen viesti. Sivusta
Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Harvoin täällä on ketjuja siitä, että kaikki on varsin hyvin, ei siinä ole mitään erityistä kerrottavaa. Siksi niitä valitusketjuja on paljon enemmän, ihan mistä tahansa asiasta.
Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.
Kyllä minäkin tiedän hyviä sinkkumiehiä, mutta minä voin valita vain niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta.