Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muslimi-taksikuskit raivoissaan: Helsinki-Vantaalla huonot tilat rukoilulle

Vierailija
25.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ec95a1e-6bb9-4f6e-9a86-884a246e28df

Luulin, että Suomessa on uskonnonvapaus. Rukoushetkillä on rukoiltava paikasta riippumatta, eikä se häiritse ketään, eräs taksikuski sanoo.

Suurin osa pääkaupunkiseudun taksikuskeista on muslimeja. Tila on todella pieni ja rukous voi myöhästyä sen takia, sanoo taksikuski Musa.

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se islamisaatio valitettavasti etenee. Uhrin asemassa olleet alkavat vaatia erityisoikeuksia.

Btw, olen kristitty ja pystyn rukoilemaan pitkin työpäivää ihan mielessäni. Jeesus ja Jumala ei tarvitse rukousmattoa ja johonkin ilmansuuntaan pyllistelyä.

Vierailija
122/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytösluontoista tuo allahille kumartelu, kun se kuulee rukoukset vain tiettyihin kellonaikoihin. Kunnon pelleilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allahit EI KUULU SUOMEEN.

Vierailija
124/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se islamisaatio valitettavasti etenee. Uhrin asemassa olleet alkavat vaatia erityisoikeuksia.

Btw, olen kristitty ja pystyn rukoilemaan pitkin työpäivää ihan mielessäni. Jeesus ja Jumala ei tarvitse rukousmattoa ja johonkin ilmansuuntaan pyllistelyä.

Milloin muslimit ovat olleet uhreja? Ne alueet joilta tulee ovat kristittyjen jahtaajia. Uhriutumisen osaavat paremmin kuin jalkapalloilijat.

Vierailija
125/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytösluontoista tuo allahille kumartelu, kun se kuulee rukoukset vain tiettyihin kellonaikoihin. Kunnon pelleilyä.

Voi sitä pelleilyksikin kutsua, mutta oikeasti kyse on pahuudesta eli s ....tanan palvonnasta.

Vierailija
126/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla on oikeus naiskuljettajaa, onko minulla oikeus kristinuskoiseen kuljettajaan?

Olisiko tässä uusi mahtava bisnes-idea!

Vierailija
127/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tappajavartijat kun tarvittaisiin. Eivätkö uskalla joukolla rauhoittaa näitä.

Vierailija
128/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapaus = vapaus harjoittaa uskontoa tai vapaus olla harjoittamatta uskontoa. 

Mitä se ei ole: yhteiskunnan velvollisuutta järjestää tiloja uskonnon harjoittamiseen.

Persu hiljaa.  

Näin unta että sulle tapahtui jotain tosi hyvää. Siinä unessa tummaihoinen taksikuski antoi sulle hyvät kyydit

Vierailija
129/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä joka nykyään on muslimimaa samoin ranskassa ihan yleistä tämä perseily. Britanniassa jopa niinpaljon että paikalliset kokeillut rukoilla julkisella paikalla mutta siitäpä poliisi nopeasti vie ihan vankilaan asti.

https://www.youtube.com/shorts/wz980vj76-I

Vierailija
130/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
131/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteissä joka nykyään on muslimimaa samoin ranskassa ihan yleistä tämä perseily. Britanniassa jopa niinpaljon että paikalliset kokeillut rukoilla julkisella paikalla mutta siitäpä poliisi nopeasti vie ihan vankilaan asti.

https://www.youtube.com/shorts/wz980vj76-I

Kristityt vie poliisi vankilaan briteissä.

Vierailija
132/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä että hommatkoon itse paikkoja missä saavat harjoittaa uskontoaan ilman että muut häiriintyvät.Siivotkoon  ne tilat ihan itse.

Vierailija
133/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla on oikeus naiskuljettajaa, onko minulla oikeus kristinuskoiseen kuljettajaan?

Olisiko tässä uusi mahtava bisnes-idea!

Kyllä sinulla on oikeus tilata kristitty taxikuski, joka puhuu suomen ja ruotsin kieltä. Samoin sinulla on oikeus tilata kuski, jolla on aito ajokortti ja aito taxilupa. Lisäksi on oikeus tilata kuski, joka osaa liikennesäännöt ja tuntee liikennemerkit. Lopuksi on vielä oikeus kuskiin ilman rikostuomioita ja ilman päihteitä.

Vierailija
134/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä pelleilyksikin kutsua, mutta oikeasti kyse on pahuudesta eli s ....tanan palvonnasta.

Saman "s ....tanan" jota evankelis-luterilaisissa kirkoissakin palvotaan?

Vierailija
135/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä hätiä. Parikymmentä vuotta ni meillekin tulee itseajavat taksit, niinkuin Kiinassa jo on. Loppuu se pelleily

Vierailija
136/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit helvettiin täältä

Tämä. MILJOONA KERTAA TÄMÄ. 

Vierailija
137/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on tappajavartijat kun tarvittaisiin. Eivätkö uskalla joukolla rauhoittaa näitä.

Ei tarvitse olla edes vartija. Ihan sama kuka mutta käykää nyt jotkut "taitavat" jo listimässä nämä paskanaamat pois päiviltä. Ei jaksa enää. Mitta on täynnä.

Vierailija
138/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Finavialla ei olisi velvollisuutta järjestää minkäänlaista rukoustilaa, koska he eivät ole taksikuskien työnantajia.

No tuskin työnantajillakaan on velvollisuutta. Jos tällaisia aletaan vaatimaan, parempi varmaan palkata töihin se suomalainen työtön nuori.

Vierailija
139/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi yks muslimimies kerran että raiskatessa naisen kannattaisi yrittää nauttia siitä.

Mulle sanoi muslimies että se rskaa mua perseeseen. Ihan vaan arkipäivänä kun tuli erimielisyyttä parkkeeraamisesta. Olen raavas mies.

Afgaanilaisten miesten erityisesti vakio kun tulee riitaa, niinhän sen eräs tubettaja vuokranantajankin vuokralainen uhkas tuolla perspanolla kun vuokranantaja kysyi asiallisesti miksei ole maksanut vuokriaan ja tehnyt loppusiivousta. 

Vierailija
140/199 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapaus = vapaus harjoittaa uskontoa tai vapaus olla harjoittamatta uskontoa. 

Mitä se ei ole: yhteiskunnan velvollisuutta järjestää tiloja uskonnon harjoittamiseen.

Persu hiljaa.  

Näin unta että sulle tapahtui jotain tosi hyvää. Siinä unessa tummaihoinen taksikuski antoi sulle hyvät kyydit

Ja hän ei edes tarvinnut autoa sihen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme