Muslimi-taksikuskit raivoissaan: Helsinki-Vantaalla huonot tilat rukoilulle
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ec95a1e-6bb9-4f6e-9a86-884a246e28df
Luulin, että Suomessa on uskonnonvapaus. Rukoushetkillä on rukoiltava paikasta riippumatta, eikä se häiritse ketään, eräs taksikuski sanoo.
Suurin osa pääkaupunkiseudun taksikuskeista on muslimeja. Tila on todella pieni ja rukous voi myöhästyä sen takia, sanoo taksikuski Musa.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Milloin suomalaiset ymmärtävät, että musut ovat täällä valloittamassa tämän maan itselleen. Kun heillä on ylivalta, ei hyvä heilu kristityille, valkoisille, homoille, naisille, jne
Kannattaa tutustua kansainvälisesti arvostettuun somalialaistaustaisen hollantilais-amerikkalaisen ajattelijan Ayaan Hirsi Alin tuotantoon. Hän on entinen musl ja tuonut hyvin esille tämän, mikä tavoite entisellä uskonnollaan länsimaissa on. Myös videoluentoja aiheesta löytyy eri yliopistojen huutuupikanavilta.
Ei suomalaisetkaan rukoile keskellä työpäivää. Milloin he meinasivat sopeutua maan kulttuuriin ja alkaa suomalaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
jos narkeille käyttöhuoneita niin eikös näille pitäisi olla semmoisia raiskailukoppeja ??
Taksit ovat niitä !
Nyt satojamiljoonia pöytään, että voidaan rakentaa joko laaja lisätila tahikka ihan oma pytinki heille... Hei mutta mitä ihmettä? Muualla he polvistuvat rukoukseen siellä, missä ovat, vaikka keskelle tietä. Miksei meillä sama käy?
Ei liity asiaan, mutta..
SAKSASSA TÄYTYY OSATA SAKSAA JOS AJAA TAKSIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi yks muslimimies kerran että raiskatessa naisen kannattaisi yrittää nauttia siitä.
Mulle sanoi muslimies että se rskaa mua perseeseen. Ihan vaan arkipäivänä kun tuli erimielisyyttä parkkeeraamisesta. Olen raavas mies.
Mies olisi vetäny jamalin levyksi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytösluontoista tuo allahille kumartelu, kun se kuulee rukoukset vain tiettyihin kellonaikoihin. Kunnon pelleilyä.
Briteissä joka nykyään on muslimimaa samoin ranskassa ihan yleistä tämä perseily. Britanniassa jopa niinpaljon että paikalliset kokeillut rukoilla julkisella paikalla mutta siitäpä poliisi nopeasti vie ihan vankilaan asti.
Kristityt vie poliisi vankilaan briteissä.
Kyllä, jos häiritset aborttiklinikan normaalia toimintaa. Muuten saat kyllä rukoilla aavikkojumalaa niin paljon kuin sielu sietää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus heille on ollut järjestää rukoustilat. Ihan käsittämätöntä. Suomessa on uskonnonvapaus, mutta ei sitä töissä saa harjoittaa.
No sen takia ne erilliset tilat on, että saavat rukoilla rauhassa eikä asiakkaat häiriinny. Sen klo 12 rukouksen voi sopia ruokailun yhteyteen tai sitten pitää kahvitauon silloin. Ei tässä nyt mitään ihmellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus heille on ollut järjestää rukoustilat. Ihan käsittämätöntä. Suomessa on uskonnonvapaus, mutta ei sitä töissä saa harjoittaa.
No sen takia ne erilliset tilat on, että saavat rukoilla rauhassa eikä asiakkaat häiriinny. Sen klo 12 rukouksen voi sopia ruokailun yhteyteen tai sitten pitää kahvitauon silloin. Ei tässä nyt mitään ihmellistä ole.
Tai siis eihän noi päivällä edes syö, joten voivat käyttää esim. lounastauon rukoiluun. Saa kai sitä lounaalla olla syömättä ja vaikka istua autossa, jos huvittaa, niin miksi ei sitten rukoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä haittaa vaikka panis suakin kakkoseen vahinkohan se vaan on ja seksuaalinen hätätila.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat muuttaa jonnekin sellaiseen maahan, jossa kyseisen fanaatikkolahkon rituaalit ovat tervetulleita. Vaikka vasemmisto-Suomi on toki melkein sellainen.
Ovatko Orpo ja Purra vasemmistolaisia?
Jos nuo tilat ovat likaiset, niin kertoo kyllä käyttäjistä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mu sa voi painua v*ttu un!
Eivätköhän monet taksiruk oilijat olekin painuneet vi ttuun. Monella on useita vaimoja ja osa painuu na isas iakkaiden vit tu un taksimatkan jännitysmomenttina.
M-kultt uu risu us on rikk aus, ei mulla muuta. -A. St ubb-
Vierailija kirjoitti:
Näillä pitää olla julkisella työnantajalla toisesta päästä pidennetty työvuoro jos pitävät ylimääräisiä taukoja. Muuten on eriarvoista kohtelua. Ei voi olla sama palkka pienemmästä työajasta.
Tämä!
Turussa bussikuskit ovat vaatineet mahdollisuuksia pitää työpäivän aikana joskus vessatauko, mutta tähän ei ole lainvastaisesti suostuttu, maksaa kuulemma liikaa. Kukapa nyt pissalle tahtoisi 8h työvuoron aikana? Kuskoon pulloon! Tai naisbussikuskit puskaan jos on jossain pysäkillä puska. Tai laittakoot vaipat, ettei bussi ole myöhässä.
Mutta onneksi prioriteetit ovat kohdillaan ja mus ujen rukoustauoille järjestetään lisää aikaa ja tilaa lentokentillä, kun he kerran vaativat!
Taxilaki muutettiin sen vuoksi, että myslimit voisivat ra is ka ta vääräuskoisia ja sitä kutsutaan työnteoksi. Nyt heille on tehty omat tilat maan suurimmalle lentokentälle ja sitä kutsutaan rukoilemiseksi. Kouluissa on luovuttu järjestyssäännöistä ja oppimisvaatimuksista näiden kuskien jälkeläisten takia ja sitä kutsutaan yhdenvertaisuudeksi. Suomalaiset eivät saa lääkäriaikoja julkisesta terveydenhuollosta, koska ajat menevät myslimeille, ja sitä kutsutaan kotouttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi yks muslimimies kerran että raiskatessa naisen kannattaisi yrittää nauttia siitä.
Mulle sanoi muslimies että se rskaa mua perseeseen. Ihan vaan arkipäivänä kun tuli erimielisyyttä parkkeeraamisesta. Olen raavas mies.
Mies olisi vetäny jamalin levyksi !
Ei muuta kuin jämäkällä ranneotteella kelleistä kiinni, tanakka vääntöliike, kiskaisu ja "jamal" ei raiskale eikä laia ketään perseeseen eikä mihinkään muuallekaan enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilla on oikeus naiskuljettajaa, onko minulla oikeus kristinuskoiseen kuljettajaan?
Olisiko tässä uusi mahtava bisnes-idea!
Kyllä sinulla on oikeus tilata kristitty taxikuski, joka puhuu suomen ja ruotsin kieltä. Samoin sinulla on oikeus tilata kuski, jolla on aito ajokortti ja aito taxilupa. Lisäksi on oikeus tilata kuski, joka osaa liikennesäännöt ja tuntee liikennemerkit. Lopuksi on vielä oikeus kuskiin ilman rikostuomioita ja ilman päihteitä.
Mistä tuollaisia saa, tilaan heti!!
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiaan, mutta..
SAKSASSA TÄYTYY OSATA SAKSAA JOS AJAA TAKSIA
Eipä ole tuo pykälä saksaa rappiolta pelastanut
Eikö nämä olleet kaikki vielä vähän aikaa sitten yksittäistapauksia?