Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muslimi-taksikuskit raivoissaan: Helsinki-Vantaalla huonot tilat rukoilulle

Vierailija
25.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ec95a1e-6bb9-4f6e-9a86-884a246e28df

Luulin, että Suomessa on uskonnonvapaus. Rukoushetkillä on rukoiltava paikasta riippumatta, eikä se häiritse ketään, eräs taksikuski sanoo.

Suurin osa pääkaupunkiseudun taksikuskeista on muslimeja. Tila on todella pieni ja rukous voi myöhästyä sen takia, sanoo taksikuski Musa.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilevat työajalla ja muut tauot päälle. Saako suomalainen tehdä näin? Ei tietysti, vaan kunniakansaisilla tämä etuus. 

-rukoustauot vähentävät työaikaa, onko huomioitu palkassa?

Vierailija
102/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi yks muslimimies kerran että raiskatessa naisen kannattaisi yrittää nauttia siitä.

Liukastaa paikkoja joten ihsn hyvä neuvo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en koskaan näe naispuolisia taksikuskeja? Missä on somalinaiset? Niillähän on aina koko perhe suomessa kelan siivellä.

Heihin kohdistuu ahdistelua muiden kuskien taholta. 

Vierailija
104/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaan sieltä saatana. Ei täällä muutkaan kesken työpäivien lähde rukoilemaan tai muuten hihhuloimaan.

Niin kum eihän sulla mitään töitä ole, loispaska. Muslimien maksamilla veroilla loisit.

Turpakii likainen m a t u ä m m ä

Vierailija
105/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei valitettavasti voi unohtaa, että enemmistö suomalaisista on tämän kehityksen itse halunnut, tilannut ja sen puolesta äänestänyt. Ollaan nyt vaan tyytyväisiä kun on asiat hoidettu yhdessä hyvälle tolalle. 

Vierailija
106/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei valitettavasti voi unohtaa, että enemmistö suomalaisista on tämän kehityksen itse halunnut, tilannut ja sen puolesta äänestänyt. Ollaan nyt vaan tyytyväisiä kun on asiat hoidettu yhdessä hyvälle tolalle. 

Minä en ole halunnut, tilannut, enkä äänestänyt. Täten pidätän itselleni oikeuden kova äänisesti protestoida asiasta, ja äänestäminen....tiedätte miten kannattaa äänestää.

Vierailija
107/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimit niin tyhmiä, vai kieroja, että vinkuvat "uskonnonvapaudesta" jos heille ei järjestetä rukoustiloja työpaikoille. Ei uskonnonvapaus sitä tarkota, että muiden pitäis palvoa heidän uskontoaan ja järjestellä työpaikoille uskontoon liittyviä erillisiä tiloja. Voi hyvää pöivää. Palvontamenot ei kuulu työpaikoille, jokainen normaali ihminen sen ymmärtää. Uskonnonvapaus tarkottaa että palvo ketä huvittaa, et joudu siitä linnaan, jos et tule asialla muiden silmille hyppimään.  Ei se mitään muuta tarkoita. On noi kyllä röyhkeää sakkia. 

Uskonnonvapaus myös lakkaa, kun muslimit saavuttavat valta-aseman. Siihen asti siihen on kätevä vedota.

Niinpä. 

Ja meitä kilttejä suomalaisia viedään 6-0 joka suunnasta, me vain kiitellään ja pyydetään anteeksi ja tyhminä totella

Ei kilttejä vaan pelkureita vissi ero.

Vierailija
108/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta että vituttaa kun meidän pitää tanssia heidän pillinsä mukaan. Joku muu maa olisi heille parempi kuin Suomi.

N. 80 % äänestäjistä haluaa tätä. 

Nauttikaa gyldyyrin rikkaudesta.  

Osuus on suurempi. Kun Persujen kannatus on 14% niin 86% kansasta vaatii lisää muslimeja Suomeen.

Vierailija
109/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole halunnut, tilannut, enkä äänestänyt. Täten pidätän itselleni oikeuden kova äänisesti protestoida asiasta, ja äänestäminen....tiedätte miten kannattaa äänestää.

Persut on nyt äänestetty hallitukseen loppuiko suomalaisten alistaminen niinpä. Ei nämä asiat äänestämällä korjaannu.

Vierailija
110/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musut voivat painua musumaihinsa pyllistelemään ja ajelemaan kameleillaan kilpaa ja ne, jotka näitä tänne halusi väen vängällä, tulee karkoittaa heidän mukanaan sinne ihannoimansa kulttuurin kehtoon. 

Vierailija
111/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äänestänyt tuon puolesta ja nautin tilanteesta täysin rinnoin.

T. Vihreä nainen

Vierailija
112/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää siivoojia joiden pesualtaissa huljutellaan ties mitä silsavarpaita.

Vierailija
113/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimit niin tyhmiä, vai kieroja, että vinkuvat "uskonnonvapaudesta" jos heille ei järjestetä rukoustiloja työpaikoille. Ei uskonnonvapaus sitä tarkota, että muiden pitäis palvoa heidän uskontoaan ja järjestellä työpaikoille uskontoon liittyviä erillisiä tiloja. Voi hyvää pöivää. Palvontamenot ei kuulu työpaikoille, jokainen normaali ihminen sen ymmärtää. Uskonnonvapaus tarkottaa että palvo ketä huvittaa, et joudu siitä linnaan, jos et tule asialla muiden silmille hyppimään.  Ei se mitään muuta tarkoita. On noi kyllä röyhkeää sakkia. 

Uskonnonvapaus myös lakkaa, kun muslimit saavuttavat valta-aseman. Siihen asti siihen on kätevä vedota.

Niinpä. 

Ja meitä kilttejä suomalaisia viedään 6-0 joka suunnasta, me vain kiitellään ja pyydetään anteeksi ja tyhminä totella

Sitten kun me muutamat jotka ollaan yritetty varoittaa ja saada järkeä ihmisten kalloihin hyökätään vastaan, ei saa olla "ennakkoluuloinen". Josta tuli mieleen että meidänkin firmassa muslimeja mutta ihme etteivät he ole vaatineet mitään erikseen rukoustiloja tms. Tietävät että työpaikalla ollaan töissä ja vapaa ajalla voivat harjoittaa uskoaan. 

Vierailija
114/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi yks muslimimies kerran että raiskatessa naisen kannattaisi yrittää nauttia siitä.

Mulle sanoi muslimies että se rskaa mua perseeseen. Ihan vaan arkipäivänä kun tuli erimielisyyttä parkkeeraamisesta. Olen raavas mies.

Vierailija
115/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta että vituttaa kun meidän pitää tanssia heidän pillinsä mukaan. Joku muu maa olisi heille parempi kuin Suomi.

N. 80 % äänestäjistä haluaa tätä. 

Nauttikaa gyldyyrin rikkaudesta.  

Osuus on suurempi. Kun Persujen kannatus on 14% niin 86% kansasta vaatii lisää muslimeja Suomeen.

Keräätkö sä kolehtia kirkossasi?

Vierailija
116/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi muslimies että se rskaa mua perseeseen. Ihan vaan arkipäivänä kun tuli erimielisyyttä parkkeeraamisesta. Olen raavas mies.

Minäkin kohtasin muslimeita kadulla otettuani huumeita. Nykyään vähemmän.

Vierailija
117/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää siivoojia joiden pesualtaissa huljutellaan ties mitä silsavarpaita.

Harvemmin noita näkee fyysissä töissä huoli pois.

Vierailija
118/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 

Suomalaisten pitäisi oppia sanomaan ei. Ihan vaan ei se nyt vaan käy ei ei ei. EI.

Vierailija
119/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapaus = vapaus harjoittaa uskontoa tai vapaus olla harjoittamatta uskontoa. 

Mitä se ei ole: yhteiskunnan velvollisuutta järjestää tiloja uskonnon harjoittamiseen.

Persu hiljaa.  

Vierailija
120/155 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en koskaan näe naispuolisia taksikuskeja? Missä on somalinaiset? Niillähän on aina koko perhe suomessa kelan siivellä.

Heihin kohdistuu ahdistelua muiden kuskien taholta. 

Niin varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi