Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihainen mies

Vierailija
02.05.2007 |

Kaikesta keksii nipottaa,ruoasta,sen määrästä tai puutteesta,en jaksa enää!!!!!!!!!!! Tehköön itse ruokansa,prkl!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama meno jatkuu,eilen huusi taas mulle niin,että talo raikasi,tosin minä vastasin samalla mitalla,tyttö kuuli kaiken. en kuulemma tee mitään kotona,olen täysin hyödytön. onko se hullu vai mitä tää on:((((

Vierailija
2/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä puolia miehessäsi on, millaisia on teidän hyvät hetkenne? Onko hyvä isä vai huutaako lapsille myös koko ajan? Jos ukostasi ei löydy noita hyviä juttuja ja jos ei ole kummoinen isäkään, niin miksi jatkaa yhdessä?!

Anteeksi jos tässä tuli jo liikaakin kysymyksiä..! Minua vain niin ihmetyttää tämä, mitä kaikkea ihmiset kestävät puolisoiltaan :( Itse en jaksaisi päivääkään, jos minulle huudettaisiin ja puhuttaisiin rumasti ilman syytä (tai no, en tiedä mikä siihen olisi oikeutettu syykään!). En aina meinaa jaksaa arkea nytkään (siis sitä sen kuormittavuutta näin lapsiperheessä), vaikka mieheni on hyvä aviomies ja isä, tekee osuutensa kotona ja on kiltti kaikille perheenjäsenille. Että hattua kyllä nostan jaksamisellesi..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun on hyvällä päällä. hauska,hyvä isä ja hyvä rakastaja. on todella vaikeaa surffata näiden kahden luonteen välillä,kun haluaisin että aina olisi kaikki hyvin. en tajua,miksi käyttäytyy noin. erokin tuntuu niin kauhealta. ap

Vierailija
4/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ero ei ole vaihtoehto, niin oikeastaan ainoa vaihtoehto sulle on valittaa täällä AV:lla miehesi käytöstä ja kitua kotosalla niitä ' hyviä hetkiä' odottaen..

Vierailija
5/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten ihanasta viestistä,tosi rakentavaa. ap

Vierailija
6/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoituskaan olla rakentava, enemmänkin herättelevä. Heräisit huomaamaan, että millaisessa tilanteessa elät, ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti. En jaksa uskoa, että ansaitset moista huutomellakkaa ja kiittämättömyyttä.

t. 27

Vierailija
7/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% ajasta aivan ihana, mutta jos töppäsen ja hän suuttuu, niin sitten on kyllä ihan kamala.

Esimerkiksi, hän on aika jyrkkä mielipiteissään ja jos toimin vastoin hänen arvojaan (en välttämättä mitenkään tietoisesti enkä tahallani) niin siitä saattaa seurata että hän pitää monta päivää mykkäkoulua ja muuttaa olohuoneen sohvalle nukumaan. Henkisen väkivallan taitaa kyllä tosi hyvin.

Mä oon tässä aatellut että mun pitää muuttaa ennemmin itseäni etten niin ottaisi nokkiinsa hänen mielenilmaisujaan (kyllä se joskus mulle karjuu ja melskaakin). Tärkeintä on pitää omantunnonarvo tallessa. Anteeksi en rupea pyytelemään sellaisia asioita missä ei ole mitään anteeksipyydettävää. Osaan pyytää anteeksi jos on aihetta kyllä. Itse olen niin leppoisa ettei mua juuri mikään häiritse tai suututa, eikä mies kyllä mitään pahaa teekään ikinä. Musta on tullut tän parisuhteen roisto :(

Aiemmin, nuorempana olin itse kova suuttumaan ja melskaamaan, mutta tässä kohtaa musta on tullut aivan viilipytty (mitä nyt itsekseni murehdin asioita). Tämä on kyllä huonompi tää nykyinen asenne, kun mitään ei tule selvitettyä. Ennen (ennen tätä suhdetta) kyllä tuli sanottua turhankin kovaänisesti kaikki tuntemukset ja mielipiteet. Nyt tuntuu että asiat vaietaan kuoliaaksi...

Vierailija
8/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

silloin kun on hyvällä päällä. hauska,hyvä isä ja hyvä rakastaja. on todella vaikeaa surffata näiden kahden luonteen välillä,kun haluaisin että aina olisi kaikki hyvin. en tajua,miksi käyttäytyy noin. erokin tuntuu niin kauhealta. ap

Vierailija
9/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat arvot onkin superliberaalit, mun miehen arvot on sitte taas aika konservatiiviset :)

Eli kyllä mä häntä ymmärrän, varmaan 85% suomalaisista ajattelee asioista ihan samalla tavalla ku mun mies.

Juju onkin siinä että pystyy hyväksymään kummatkin maailmat. Tai tietyt asiat on mun miehelle tärkeitä, ok, mä voin noudattaa niitä arvoja koska se ei oo multa varsinaisesti pois. Ja sitten jos koen että mua " poljetaan" , ni ok, mies pitäköön oman mielipiteensä, mut mä olen silti mä, eikä mun tarvi kaikessa sen tahtoon taipua. Mököttäköön sitte.

Mutta onhan tässä opettelemista.

Vierailija
10/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo huomiseksikin......!!!! HUUSI;ETTÄ KAUHEE KASA RUOKAA!!!!!!!!!!

Olin vain ajatellut käyttää uunia,kun oli jo valmiiksi lämmin......hullu mies

Vierailija
11/22 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans joko kiva tai tosi tympeä - ilman näkyvää syytä . Kuten ap:stakin, myös minusta ero kuitenkin tuntuu kaukaiselta. Hullu kai olen itsekin...

Vierailija
12/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta aika omituiselta miehesi kuulostaa.

Vierailija
13/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kauhee kasa ruokaa" ei ole mitenkään negatiivinen lause minusta. Hämmästelyä pikemmin.

Koitapa relata ja lähde lenkille tai nukkumaan ap. Niin ei turhaan tarvitse miettiä joka lausetta ja ottaa joka sanomista niin vakavissaan syyttelynä.

Ja AV kiinni.

Vierailija
14/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamaa,niin siitä tulee vähän negatiivinen olo. ap

Vierailija
15/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää pääni pensaaseen,kun olen näin oudon ukon (lue paskan) ottanut.

Vierailija
16/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Pitäisikö muidenkin kirota miestäsi alimpaan helvettiin, ihan vain myötätunnosta?

Ei tämmöiseen viestiin voi oikein mitään vastata..

Vierailija
17/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ukkoa, olen sinkku.

Mutta jos olis joku joka mulle huutaa, en jäisi kuuntelemaan sitä. En pidä huutoa mitenkään hyväksyttävänä tapana kommunikoida ihmisten välillä, vaikka tiedänkin että joissain perheissä sitä harrastetaan - ja lapset oppivat saman.

Saanko kysyä, mikä tässä oli se suurin ongelma? Se että mies on epäkiitollinen? Miksi mies nipottaa, mikä on se perimmäinen ongelma teidän välillä? Tuskin nyt ruoan määrä kuitenkaan...

Tuosta olen samaa mieltä, että miehet voivat kyllä myös tehdä ruokaa. En ainakaan tekisi yhdellekään, jos olis niin älypää, että vaatisi sitä multa.

Vierailija:

Kaikesta keksii nipottaa,ruoasta,sen määrästä tai puutteesta,en jaksa enää!!!!!!!!!!! Tehköön itse ruokansa,prkl!

Vierailija
18/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteenpiirre,että keksii sanomista joka aiheesta? Ikinä ei pyydä anteeksi,vaikka sanoo pahasti. ap

Vierailija
19/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko kellään kokemusta itse?

Vierailija
20/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin rassaisi huutaminen niin paljon, että ensin siitä ukolle sanoisin ja sitten jos ei menisi kaaliin, niin lähtisin. Ei aikuiset ihmiset selvittele asioitaan huutamalla.