Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet pian vanhus - oletko siis valmis heittämään hyvästit elämällesi?

Vierailija
24.02.2026 |

Noissa vanhusten kauhutaloissa ei esitetä kaunista viimeistä pyyntöä eikä anota armoa, piestään, kidutetaan, pidetään nälässä jos et heti saa syötyä, viedään lautanen äkäisesti pois nokan alta, kusi on housuissasi päiväkausia (perse punottaa ja kirvelee), tahallaan raahataan telkkaria katsomaan vaikkei yhtään huvita, jonnin joutavaa laula ja leiki ohjelmaa on ja viduttaa. Siellä rämmit yksinäsi pitkin käytäviä päivästä toiseen ja hoitajan sanat on sanahelinää ja paskat ne sinusta oikeesti mitään välittää. Teeskentelevät palkkansa eteen ja pelaavat korttia kun nukut ja kun painat hätäranneketta jatkavat kortinpelua koska vielä ei tiedetä kuka voitti ja kenelle jäi vaipanvaihto.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa sä kamala hoitaja. Onko ne kaikki muutkin sun työkaverit yhtä tylyjä?

Vierailija
2/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tulla vanhukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on toki suhteellista, mutta en ole "pian" vanhus. Kuolen kuitenkin sairauteeni ennen kuin saavutan seniori-ikää. Mieheni on luvannut minut lopettaa jos en ehdi sitä itse tehdä. Paitsi jos muutan mieltäni on hän valmis hoitamaan minut loppuun asti, se olisi hänen toiveensa mutta kunnioittaa minun tahtoani asiassa. 

Vierailija
4/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Toivon sydämestäni, etten päädy mihinkään palvelutaloon ikinä. Mielummin lopettaisin elämäni vaikka itse. Täytyy vain toivoa, että tajuan ja pystyn tehdä sen ennen kuin on liian myöhäistä.

Olen keski-ikäinen, ja elämäni on hyvää, en siis vielä haluaisi kuolla. Olen saanut toteuttaa oikeastaan kaikki unelmani, nytkin opiskelen vielä uutta maisteritutkintoa. Toisaalta sisarukseni on tehnyt itsemurhan ja olen menettänyt paljon läheisiä vuosien varrella, joten oman kuolemani olen mielestäni käsitellyt ja olen aika ok asian kanssa, se ei pelota minua. Huonot viimeiset ajat sairaana jossain hoitolaitoksessa pelottavat.

Vierailija
5/5 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on toki suhteellista, mutta en ole "pian" vanhus. Kuolen kuitenkin sairauteeni ennen kuin saavutan seniori-ikää. Mieheni on luvannut minut lopettaa jos en ehdi sitä itse tehdä. Paitsi jos muutan mieltäni on hän valmis hoitamaan minut loppuun asti, se olisi hänen toiveensa mutta kunnioittaa minun tahtoani asiassa. 

Toivon kuitenkin elinpäivien jatkuvan ja olet kuitenkin mielestäni "turvassa" kun miehesi on luvannut hoitaa sinua, älä pyydä häntä tekemään mitään muuta kuin hoitaa tai saattaa sinut hoitoon ja katsoa että se toteutuu. Rauha sydämeesi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän