Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut lapsesi sairasteluihin?

Vierailija
27.09.2008 |

Stressaatko että onko jotain vakavaa kyseessä vai otatko ihan lunkisti tyyliin: noita kuumeita tulee ja menee.

Mä stressaan aina ihan hirveesti jos lapsi on kuumeessa, mulla on varmaan joku epänormaali pelkotila kuumetta kohtaan :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jatku yli viikon. Nii nei ole kyllä vielä kertaakaan käynyt, lapsi nyt 11.

Sen sijaan mä olen stressannut jatkuvasta päänsärystä, jatkuvasta mahakivusta ja viimeksi lapsen paniikkikohtauksista.

Vierailija
2/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä ole pahemmin sairastelleetkaan. Kuumeessa eivät ole olleet kuin kerran kolmisen vuotta sitten. Muutama korvatulehdus kummallakin.

Toisella migreeni johon on hyvä lääkitys. Lapset 8v ja 6v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan harvoin ja maltilla sairaita. Vain kerran olen ollut huolissani ja silloinkin pelästyin ihan turhasta: lapsi oli lievässä kuumeessa ja flunssassa. Laitin nukkumaan ja hetken päästä huusi kauheasti äitiä. Menin katsomaan, niin vapisi silmät kiinni. Tottakai itsekin säikähdin, että nyt on jotain kamalaa tapahtunut ja ei saa silmiään edes auki. Pyysin ja pyysin aukaisemaan silmänsä, mutta itki vaan... Lopulta raotti silmänsä ja ihan normaalilta näytti. Sitten alkoi selittämään, kuinka Muumien Mörkö oli ollut ikkunassa ja hän ei uskaltanut avata silmiä.:) Edellinen asian sivusta, mutta silloin löi sydän tyhjää, kun ei ymmärtänyt, mikä on vikana.

Vierailija
4/4 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä enää panikoidu. Sitäpaitsi kuumehan on nimenomaan hyvä asia, se on elimistön oma puolustuskeino taudinaiheuttajaa vastaan. Tietty, jos nousee lähelle 40 astetta, sitten annan jonkun kuumetta alentavan lääkkeen.