Oletko ylpeä suomalaisuudestasi?
Vai olisitko mieluummin toisen maan kansalainen?
Kommentit (19)
Mitä ylpeydenaihetta tässä maassa on?
En ole ymmärtänyt kansallismielisyyttä koskaan.
Ylpeillä asialla, jota ei ole itse valinnut?
Vähän alkaa oleen heikossa hapessa moiset ylpeydet, koko maa on valjastettu johtaja portaan porsastelun maksajiksi.
No enpä ole enää nykyisin, ei ole Suomi ja suomalaisuus kuin hämärä muisto vaan. Maailma tuli kylään ja kansallisuustunteesta jäljellä pelkät rippeet.
Vierailija kirjoitti:
En ole ymmärtänyt kansallismielisyyttä koskaan.
Ylpeillä asialla, jota ei ole itse valinnut?
Somalit ovat ylpeitä somaliudestaan eikä niillä todellakaan ole mitään syytä toisin kuin suomalaisilla, jotka elättävät heidät.
Rasisti-persut löysivät ketjuun heti, ei yllättänyt.
Suomi ei ole ollut itsenäinen moneen vuosikymmeneen.
Saan niin vähän tukia, että suomi voi haistaa pskan
Joo. Varsinkin pohjalaisuudestani.
En ole
Minulla ei ole koskaan ollut mitään kansallistunnetta.
Olemme murheellisia, mutta aina iloisina, köyhinä, mutta kuitenkin monia rikkaiksi tekevinä, mitään omistamatta, mutta kuitenkin omistaen kaiken.
Kyllä olen. Kun vain saisi pois vihervasemmistolaiset, woke-hörhöt sekä sdp:n. Nämä kaikki ovat isänmaan mädättäjiä.
En, 1980-luvulla olin vielä, sitten maa tuhottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Kun vain saisi pois vihervasemmistolaiset, woke-hörhöt sekä sdp:n. Nämä kaikki ovat isänmaan mädättäjiä.
Tjaa, sanoo herra joka ajaa ulkomaalaisten miljardöörien agendaa jonka ainoa tarkoitus on tuhota meidän yhtenäisyys. Käys wikipediassa tutustumassa nrx-liikkeeseen, tunnetaan myös nimellä dark enlightenment.
Olen iloinen suomalaisuudestani. Suomi on upea maa, nyt vähän alennustilassa mutta kohta tilanne paranee kun äänestetään se paremmaksi.
Nato-jäsenyyden myötä ylpistymiseni on vain kasvanut.
Tietenkin olen