Nyt sisustetaan äijäluola!
Kommentit (253)
Lattia on täynnä aiv-rehua, katosta roikkuvat kivääri ja hirven pääkallo, seinät ja katto maalattu tervalla mustiksi, tiktak-juliste ikkunassa
Pinkkiä paljon! Pitsiverhoja ja kaikenmaailman röyhelöitä roikkumaan ja kaikki pinkkinä! Seinille gay -miesten kuvia. Oikea mies on sinut myös feminiinisen ilmaisun kanssa.
Kun ukko oli duunireissussa,ni aikuiset skidit veti my little pony tapetit miesluolaan,voi kikatuksen kikatusta ,ukkeli tuli himaan, ni tuli iso perkele,mut tottu tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän ei ole naisluolia?
Mulla kai on! Mulla on talossamme reilu 20 neliön huone, joka on varattu vain minulle ja mun sotkuille. Täällä on vähän kaikkea: lattialla lojuu keskeneräisiä ompelu- ja virkkausprojekteja, lankakeriä ja puoliksi kasattu palapeli, pöydällä pinossa lisää palapeleja ja värikyniä ja maaleja. Minulla on kirjahylly täynnä kaikkea sellaista kuten kalloja ja täytettyjä eläimiä ja sarvia ja hienoja kiviä, joita mies ei halua muualle taloon yhtä vähän kuin minä haluan hänen oluttuoppejaan autotallista. Muutama pehmolelu löytyy sekä myös paljon viherkasveja. Nurkassa on kasa kodinlaittotavaraa keskeneräisistä projekteista: sisustusmaaleja, listoja, vasara ja pari pöytälamppua varjostimet irrotettuna. Toisessa nurkassa on kokoelma tyhjiä viinipulloja ja kasa kynttilöitä, joista on pitänyt askarrella kynttilänjalat. Työpöydällä on lisää kyniä, palapelinpalasia lajiteltuina kulhoissa, ja jossain siellä alla läppäri ja kannettava kaiutin joita käytän tuskin ikinä. Seinillä paljon taideprinttejä, Arabian seinälautasia, pienempiä Vintedistä löytyneitä koristetauluja ym.
Mitä kaikilla niillä dildoilla ja kortsuilla teette jos naisilta pääsy kielletty? 🤣
Tyhjä sininen 24 pullon kaljakori.
Naisillahan on tuo she shed. Mitenköhän tuo kääntyisi suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tässä modernissa maailmassa on nii paha olla joten pelilaitteet ja viihdelaitteet olisi ykköset. Pehmeät tuolit ja sohvat jossa röhnöttää.
Muuten semi ok, mutta unohdit mainita äijän äijäkaverit eli äijäköörin röhnöttämässä sohvalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperirullia
Rocco Siffredin koko tuotanto DVD:inä
Ou Yeah!!
- The Shaft -
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan on tuo she shed. Mitenköhän tuo kääntyisi suomeksi?
Mikä?
Pähkinäpuiset kirjahyllyt ympäri seiniä tupaten kirjoja. Samaa tummempaa ruskeaa nahkaa tuoleissa. Massiivinen mahonkinen kirjoituspöytä. Upottavan pehmeä kokolattiamatto. High-end audio pähkinäpuisine kajareineen. Ja tämä kaikki talon kattohuoneistossa, ei missään homeenhajuisessa kellarissa.
-Sisustus punapuun näköistä hirsipaneelia ja lattia kulutusta kestävää laattaa lattialämmityksellä
-Valaistus tumma ja tunnelmallinen
-Snooker-/ biljardipöytä
-Dartstikkataulu
-Nahkaiset leponojatuolit ja -sohva (helppo siivota)
-Baaritiski jakkaroineen ja kaljahanoineen, sekä mättömäärä erilaisia juomia
-Kaikki kalusteet pitää olla ns. kettingillä lyödyt kantrityyliin
-Huippuluokan äänentoistolaitteet
-Valtava TV /projektori
-Takka (varauksella)
-Sujuva kulku saunaan ja kylppäreihin + ulos
Pinkki seinä
Kauniita kukkia lasipöydällä
Mr malli palkintokaappi
Ihania taideteoksia
ou jee 💪
Hercule Poirot rekvisiittaa. Ja muutama pullo sherryä. Keltaisia tyynyjä.
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt kortsut kehyksiin ja seinälle.
Netissä voisi myydä käytettynä kaikkea.
Suomessa ei ole yhtään luolia ja äijiäkin vaan se yksi.
Tää oli hyvä!!