Nyt sisustetaan äijäluola!
Kommentit (253)
Pöytäfutis, ilmakiekko, bändikamat, harrikka, tynnyripöytä, darts-taulu (lisätty lukematta kuin 1.sivu)
Siellä kuitenkin haisee usein vähän pahalle, joten muutama wunderbaum-ilmanraikastin olisi paikallaan
Eihän nää ihan oo sitä all white long country shabby chic tyyliä. Lopultahan kun nainen on sisustanut kodin mieleisekseen, hän huomaa nurkassa koneen ääressä kalsareissaan kyhjöttävän miehensä ja miettii, että toi ei kyllä sovi tän asunnon fengsuihin.
Minulla koko kaksio on äijäluola. Täällä on sohva, ruokapöytä, huonekasveja, tunnelmavalaistusta, arkkupakastin, sänky, kuntopyörä, tv, nintendo, kitara, kirjahylly. Julisteita ei ole. Värimaailma on punaista, valkoista, puunväristä, harmaan sävyjä.
Jos tilaa flipperi, biljardipöytä, julisteita
Jääkaappi nojatuolin viereen ja taulutuoli eteen. Se on siinä.
Ikkunassa, amppelin tilalla rokkuvat moottorisahan ketjussa Lemmy Klimsterin bootsit joista toinen on täynnä tupakanpurua ja toinen viskiä
Tekoäly näköjään sisustaa taulutuoleilla eikä taulutvllä.
Minun luolassani olisi radioamatööriasema, sähkölabra, sohva, nojatuoli, pöytä, stereot, kaappi äänilevyille, erinäisiä soittimia, kirjakaappi, seinällä karttoja ja pari bändijulistetta. Maapallobaari olisi kiva.
Osin tuo on toteutunutkin, pitäisi saada luola muutettua isompaan huoneeseen.
t: nimim. Assburger
Ainakin kaappi homoille, jäälätkäjulisteita sekä ralliautojen kuva-albumi tarpeelliset. Varmaan jonkin tekoälytinkin useimmilla tarpeen sekä helposti ymmärrettävä, kuvitettu peseytymisopas.
Vierailija kirjoitti:
Karvalankamatto, muhkea musta nahkasova, pajatso, sihteeriopiston ym vastaavan mallikatalogi, kortonkiautomaatti, hyvin varusteltu viinakaappi, sähkölukittava ovi ja hätäpoistumistie kriisitilanteita varten.
Sinänsä pääosin ihan miesluolan perusmatskua, mutta mitä ihmettä siellä toi kortonkiautomaatti tekee? Kyseessähän on miesluola, jonne naisilta pääsykielletty. Toki jos kyseessä on gaymiesluola, niin mikäs siinä sitten.
Potat, tutit ja kuivia vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Rekisterikilpi, disco-pallo, suurehkot karvanopat ja Matti Nykäsen juliste.
Tämä oli paras kommentti tuo Matti Nykäs-juliste 😅 Nauran tälle. Voin sieluni silmin kuvitella miesluolan tällä julisteella.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 65-tuumainen OLED töllö
Genelecin äänentoisto
Baarikaappi
Pieni jääkaappi
Kirjahylly
Jos tilaa, biljadipöytä
Nahkaiset lepotuolit ja sohva
PS5 Pro
Älyvalaistus
... ja itse tykkäisin pienestä akvaariosta
Kyllä -miehillä on tyyliä ja asennetta. Isot, arvokkaat, jämäkät asiat/esineet merkitsevät jotakin.
Naisilla vastaavassa pinkkiä, pitsiä, koristetyynyjä, kiinakrääsää, muoviakitschiä ja joku talventörröttäjäheinä maljakossa...oh no.
Wunderbaum, tuoksuina joko kalja, pil lu tai hauki.
Käytetyt kortsut kehyksiin ja seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 65-tuumainen OLED töllö
Genelecin äänentoisto
Baarikaappi
Pieni jääkaappi
Kirjahylly
Jos tilaa, biljadipöytä
Nahkaiset lepotuolit ja sohva
PS5 Pro
Älyvalaistus
... ja itse tykkäisin pienestä akvaariosta
Kyllä -miehillä on tyyliä ja asennetta. Isot, arvokkaat, jämäkät asiat/esineet merkitsevät jotakin.
Naisilla vastaavassa pinkkiä, pitsiä, koristetyynyjä, kiinakrääsää, muoviakitschiä ja joku talventörröttäjäheinä maljakossa...oh no.
Kivasti yleistit naiset samaan nippuun. Minä taas sanon, että kirjahylly on tuossa listassa turha, sillä yksikään mies ei lue kirjoja.
Sabrinan tissijuliste. Theresa Orlovski vhs tapeja mm. Heaven back Doors!
Frank Sinatran pidätyskuva seinällä.