Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?

Vierailija
24.02.2026 |

Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.

Kommentit (332)

Vierailija
161/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä naisia

Vierailija
162/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä naisia

Sen nyt näkee jokainen jo yhdestä viestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni sain matchin ja hyvän näkönen nainen lihava on, ei haittaa mun makuun ja oon innoissani käyttää tiukkoja housuja, katotaan nyt, nyt en ihan heti ehdota tapaamista ettei ahdistu, rauhassa tutustun.

Vierailija
164/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tosi vaativia ymmärrän et ulkonäki ei viehätä heitä, harmi.

Olethan sinäkin tosi vaativa. Tuon tuostakin ilmoitat millaiset naiset eivät kelpaa.

Kyllä mulle kelpaa lihava ja mahakas nainen.

Vierailija
165/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sitten teen väärin kun alussa menee hyvin naistenkaa, mutta sitten ne eivät halua nähdä mua?

Vierailija
166/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha tänne ei kukaa kirjota mitää, luovutan sit.

Vierailija
167/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha tänne ei kukaa kirjota mitää, luovutan sit.

Älä nyt vielä luovuta. Aloita vaikka taas uusi ulinaketju niin saat varmasti paljon vastauksia.

Vierailija
168/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä aloite. Sitten ne kysyy ne sun pituutta ja paljonko fyrkkaa tienaat.

Jos vastauksesi miellyttää niin sitten pääset seuraavaan vaiheeseen.

Vierailija
169/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää tehdä aloite. Sitten ne kysyy ne sun pituutta ja paljonko fyrkkaa tienaat.

En ehdottele tapaamista kun siinä aina kusee asiat.

Vierailija
170/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet kirjoita Tinderissä ja kysy mitää?

Vierailija
171/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mulla menee hyvin tinderissä nainen vastaa ja jopa kysyy jotain, sitten kun pitäs nähdä niin naisella on aina jotain ongelmia olenko liian hätänen vai eikö naista saa kysellä treffeille nopeasti?

Vierailija
172/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun sain kireetä persreikää naiselta Tinderissä. Laittasin soosit valumaan piukeasta reijästä😋

Vierailija
173/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan. Kusetusta koko touhu. Yhdellä naisella on Tinderissä satoja, ellei tuhansia tykkäyksiä. Sä olet vain numero muiden joukossa ja vielä maksaisit siitä että sut ghostataan. Senkin rahan voisi käyttää johonkin järkevämpään kuten omiin harrastuksiin.

Vierailija
174/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan. Kusetusta koko touhu. Yhdellä naisella on Tinderissä satoja, ellei tuhansia tykkäyksiä. Sä olet vain numero muiden joukossa ja vielä maksaisit siitä että sut ghostataan. Senkin rahan voisi käyttää johonkin järkevämpään kuten omiin harrastuksiin.

mistä sitten löytää naisen nykyään? miten muut miehet saa naisia sitten, tämä masentaa minua kun en ole edes ruma vaikka niin musta jauhetaan, mutta en silti ole ruma vaikka olen lihonut.

Vierailija
175/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapiirakka naisen pilluun ja pyllyyn. Nams

Vierailija
176/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin mistää löydä nykyää naista, nuorena sai niin helposti en ees tajua miten kaikki muuttunut.

Vierailija
177/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sitten teen väärin kun alussa menee hyvin naistenkaa, mutta sitten ne eivät halua nähdä mua?

Just lopetin tapailun miehen kanssa hyvin lyhyeen, koska hän oli NIIN huono sängyssä, keski-ikäinen ukko. Puhui koko ajan aiemmin tapailemistaan naisista ja ihmetteli, kun moni oli lyhyen tapailun jälkeen halunnut lopettaa eikä sanoneet syytä. Mäkin keksin tekosyyn, koska totuuden kertominen miehille tästä asiasta ei ole turvallista. Samaa rataa tulee toistamaan lopun elämäänsä, koska oli täysin oppikelvoton, ei tehnyt mitään mitä pyysin ja itsekäs kuin mikä.

Vierailija
178/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mistään saa seksiseuraa, olen laittanut varmaa 2000 € jo maksullisiin, en halua enää ei ole mitää järkee ja nyt olen sen takia velkakierteessä, haluan naisen jolle ei tarvi maksaa.

Vierailija
179/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä tavallinen mies saisi seksiseuraa?

Vierailija
180/332 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa mulla menee hyvin tinderissä nainen vastaa ja jopa kysyy jotain, sitten kun pitäs nähdä niin naisella on aina jotain ongelmia olenko liian hätänen vai eikö naista saa kysellä treffeille nopeasti?

Kohteliaisuuttaan vastaavat. Kohteliasuus ei vaan riitä enää syyyksi tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme