Aamu meni pilalle
SUlatejuusto juutui muoviin kiinni ja repesi eikä mennyt symmetrisesti leivän päälle, lisäksi kurkkusiivu pyörähti leivänpäältä muruiselle pöydälle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kriisiapua🤔
Kertaalleen pilalle mennyttä aamu ei voi enää korjata. Toivottavasti seuraavana aamuna kaikki taas menee nappiin.
Työkyvyttömyyseläkkeelle. Maailma romahti.
Mulla jäi tippalukko päälle kahvinkeittimessä. Saatana.
Miksi tällaisia viestejä. Missä järki.
Tuon jälkeen ei voi muuta kuin mennä takaisin sänkyyn.
Sun pitää selvästi hioa taktiikkaa, miten otat sen viipaleen muovista. Harjoittele vaikka illalla, ni huomenna aamulla sitten osaat.
Syytän tästä tapahtumasta täysin omaa vanhenevaa kehoani sekä voi-leipä-robotteja jotka tekevät oloni niin kovin heikoksi ja epävarmaksi ihmiseksi. On ollut stressiäkin ja vihaakin jopa.
ap
Älä nyt sure, sehän oli kai pirkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi tippalukko päälle kahvinkeittimessä. Saatana.
Missä kahvinkeittimessä on vielä manuaalinen tippalukko?
Saako siellä hullujenhuoneellakin sulatejuustoa?
"Missä kahvinkeittimessä on vielä manuaalinen tippalukko?"
Ei ole. En voinut vaikuttaa asiaan mitenkään.
Sen mää tiedän
Että onhan päivä vielä huomennakin
Onhan päivä vielä huomennakin
Turha surra, tähän on vain elämää
Onhan päivä vielä huomennakin
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä hullujenhuoneellakin sulatejuustoa?
Arvasin että tästä se aamuinen sulatejuusto tapahtuma kieli. Että saisin kuulla vielä kunniani.
Hei todellakin ymmärrän miltä susta tuntuu ap. Mulla tippui voileipä lattialle.....ja tietysti voipuoli alaspäin:( eihän sitä voinut enää syödä kun oli kissankarvoja täys.
Itse tiputin keraamisen kahvipöntön lattialle. Hajosi ja meni vikat kahvit pitkin lattioita. Varasto tyhjä eikä nyt mitenkään ehtinyt/jaksanut kauppaan ennen aamun ensimmäistä palaveria. Keitin teetä, mutta eihän se nyt sama asia ollut.
Nyt lounaalla kävin hakemassa täydennystä ja elämä alkaa taas voittamaan.
Kyllä se on vakavaa jos juustosiivu halkee eikä mene kunnolla leivän päälle.
Kriisiapua🤔