Oletko työköyhä.
Eli olet töissä mutta kaikki rahat menee mitä saat palkkaa. Tunnen sellaisia, hyvä palkka ollut vuosi kymmenen 3000 euroa mutta kaikki menee eikä säästössä mitään.
Ärsyttäisi jos palkastani ei jäisi säästöön, tuskin tekisin edes töitä. Ihmisillä menee rahaa velkoihin ja oikeudenkäyntikuluihin koska ovat kiistelleet lapsesta. Yhdellä kaverilla menee, sille jäi 45000 euroa velkaa.
Onneksi en ole ottanut koskaan lainoja enkä naista. Pärjäisin hyvin 15 vuotta työttömänä nyt.
Kommentit (7)
Olet pärjännyt tosi hienosti. Onnea!
🇺🇦🇮🇱
Ihminen keksii kyllä mitä omituisimpia tapoja korottaa itseään, jos ei ole mitään itsestäänselvää saanut.
Minun palkkani on n. 800-1100 € käteen/kk.
Jos en kävisi töissä, en saisi tätäkään vähää. Ja on siis ammattiani vastaavaa.
Olen hakenut jatkuvasti myös muita töitä.
Töissä on turha olla jos kaikki menee mitä tulee. Pitää asua mahdollisimman halvalla ja minä asun. Parempi että rahaa on tilillä kuin se menisi lainoihin ja vastikkeisiin. Lapsena tajusin että mun vanhemmat tuhaa kaiken mitä saavat ja jouduin lastenkotiin sen takia koska ne ryyppäsi koko ajan. Sitte 14 vuotiaana kun sain ekan työpaikan niin en tuhlannut mitään
Vierailija kirjoitti:
Töissä on turha olla jos kaikki menee mitä tulee. Pitää asua mahdollisimman halvalla ja minä asun. Parempi että rahaa on tilillä kuin se menisi lainoihin ja vastikkeisiin. Lapsena tajusin että mun vanhemmat tuhaa kaiken mitä saavat ja jouduin lastenkotiin sen takia koska ne ryyppäsi koko ajan. Sitte 14 vuotiaana kun sain ekan työpaikan niin en tuhlannut mitään
Äärimmäistä traumakäytöstä. Ei sellaisella kannata kehuskella.
Innostavaa lukea,et kerrankin mies joka ei täällä itke naisten perään. 🤗