Onko teillä varaa kampaajaan
Okei olen sairastellut vuosia ja opiskelenkin vielä. Kosmetologilla käyn välillä ripsiä laitattamassa koska näytän vähän enemmän ihmiseltä. Taukoa siitäkin pidän välillä. Mutta kampaajaan en raaski. Olen viimeemsi ITSE maksanut kampaajasta 2020. Muuten käynyt jollain harjoittelijalla, joka tekee puoleen hintaan, tai sitten olen itse värjännyt. Kaksi viimeistä kertaa toinen olin hiusmallina ja sain ilmaisen pään ja toisella kertaa mun kummitäti maksoi mulle synttärilahjaksi kampaajakäynnin. Nyt pukkaa jo niin rumaa juurikasvua, mutta ennemmin syön sen 150-200e kuin mätän kampaajaan.
Elän sairasrahalla ja toimeentulotuella.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 10.000€/kk ja 17v poikani leikkaa mun hiukset. Toki millikoneella kaikki pois, mutta ei maksa paljon shampootkaan. Hyvää säästöä! Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
T. M45
Ihan samalla tavalla se päänahka pitää pestä, oli hiuksia tai ei. Joten mistä se säästö tuon shampoon osalta tulee? En mä ainakaan hiusten pituuksiin sitä shampoota laita, vaan päänahkaan...
On mainiosti varaa, n. 130 e maksaa värjäys. Käyn n. 3 kk välein.
Kävin 1,5 vuotta sitten kampaajalla todetakseni taas kerran, ettei olisi kannattanut. Rahasta ei ole kiinni, en vain saa haluamaani lopputulosta.
Mies leikkaa nykyään latvat siisteiksi ja poimii raidoitushupulla värjättävät hiukset. Olen yllättynyt miten hyvin hän osaakaan.
käyn vain leikkauttamassa. Ei kannata teettää mitään värjäyksiä tai vaalennuksia näillä hinnoilla.
Viisi tai kuusi kertaa vuodessa käyn leikkauttamassa hiukset ammattikoululla, kustannus 10 euroa per kerta. Eli viitisenkymppiä menee vuodessa tähän. En harrasta hiusten värjäystä.
Keski-ikäinen tätilook eli lyhyet hiukset niin pakko leikata säännöllisesti. Lisäksi lapsen takia käyn, esiteinin ei sitten tarvitse hävetä äitiään kun kuljetaan kaupungilla yhdessä. Heti kun lapsi muuttaa pois kotoolta eli ulkonäölläni ei ole enää mitään väliä kenellekään jatkan samalla linjalla kuin aiemmin eli koneella itseleikaten sentin kynintä, paitsi jos voitan lotossa sitä ennen tai muuten vaurastun niin sitten menen jatkossa kampaajalle aina.